problem z d16a9
master22civ - 2008-04-27, 19:12
" />witam mam małe pytanie po remoncie silnika przejechalem jakies 500 km i zaczął dymić na niebiesko ale dym pojawia się tylko na wysokich obrotach od 4500 w góre. Rano na zimnym nie dymi ani grama co to może być czy uszczelniacze??
xi0nc - 2008-04-27, 19:18
" />raczej pierscienie ...
Uszczelniacze beda Ci dymic przy odpuszczeniu gazu na bialo
500km ??? a dotarles to porzadnie ???
noofaq - 2008-04-27, 20:12
" />pewnie przy remoncie założyłeś nowa uszczelkę pod głowicą i nowe uszczelniacze a pierscienie zostały...
Rudson - 2008-04-27, 20:41
" />
xi0nc - 2008-04-27, 20:54
" />Rozne sa szkoly docierania ... zalezy do czego auto ma sluzyc. jak do sportu to 400 km ostrej ku...wy i styka zlewasz mineral i lejesz sinth ;]
Ogolnie 500km do 3000 potem jakies 500- 5000 podbno ;]
Pytaj tecna on ogarnia pewnie
noofaq - 2008-04-27, 21:28
" />mnie nosql kazał docierać po pełnym remoncie 1k km jeżdżąc do 3k rpm i silniczek dziś śmiga ładnie nie pijąc ani grama pełnego syntetyka
tecno - 2008-04-28, 09:44
" />zalezy jak rozumiec remont, w moim mniemaniu jest to rozkrecenie silnika do ostatniej srubki, zrobienie pelnych pomiarow wszystkiego, oraz wymiana wszystkich gratow. jezeli miales robiony remont na zasadzie wymiany pierscieni itp gratow to docierasz 1k km, jezeli ruszasz cylindry jezdziesz 3k km, przy wymianie np tlokow mozna docierac nawet 5k km. te parametry tez nie sa stale i wcale nie trzeba sie tego scislo trzymac, szkol docierania jest milion, ja tam trzymam sie swoich przyzywczajen i jak narazie wszstkie silniki jezdza bez problemu i oleju nie pija. Im dalej jestes w procesie docierania tym bardziej zwiekszasz obroty. jezeli dymi na czarno to zalatwiles pierscionki wiec albo wlozyles pierscienie kiepskie albo zle dotarles. pamietajcie ze Honda to nie Opel i kreci sie w 8 a nie w 6. wydaje sie mala roznica ale jest to 1/4 skali. im wyzsze obroty tym wyzsze obciazenia dlatego nie oszczedzamy na gratach silnikowych bo to nie tuleja w zawieszeniu ktora wymieniamy po tanioscizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
master22civ - 2008-04-27, 19:12
" />witam mam małe pytanie po remoncie silnika przejechalem jakies 500 km i zaczął dymić na niebiesko ale dym pojawia się tylko na wysokich obrotach od 4500 w góre. Rano na zimnym nie dymi ani grama co to może być czy uszczelniacze??
xi0nc - 2008-04-27, 19:18
" />raczej pierscienie ...
Uszczelniacze beda Ci dymic przy odpuszczeniu gazu na bialo
500km ??? a dotarles to porzadnie ???
noofaq - 2008-04-27, 20:12
" />pewnie przy remoncie założyłeś nowa uszczelkę pod głowicą i nowe uszczelniacze a pierscienie zostały...
Rudson - 2008-04-27, 20:41
" />
xi0nc - 2008-04-27, 20:54
" />Rozne sa szkoly docierania ... zalezy do czego auto ma sluzyc. jak do sportu to 400 km ostrej ku...wy i styka zlewasz mineral i lejesz sinth ;]
Ogolnie 500km do 3000 potem jakies 500- 5000 podbno ;]
Pytaj tecna on ogarnia pewnie
noofaq - 2008-04-27, 21:28
" />mnie nosql kazał docierać po pełnym remoncie 1k km jeżdżąc do 3k rpm i silniczek dziś śmiga ładnie nie pijąc ani grama pełnego syntetyka
tecno - 2008-04-28, 09:44
" />zalezy jak rozumiec remont, w moim mniemaniu jest to rozkrecenie silnika do ostatniej srubki, zrobienie pelnych pomiarow wszystkiego, oraz wymiana wszystkich gratow. jezeli miales robiony remont na zasadzie wymiany pierscieni itp gratow to docierasz 1k km, jezeli ruszasz cylindry jezdziesz 3k km, przy wymianie np tlokow mozna docierac nawet 5k km. te parametry tez nie sa stale i wcale nie trzeba sie tego scislo trzymac, szkol docierania jest milion, ja tam trzymam sie swoich przyzywczajen i jak narazie wszstkie silniki jezdza bez problemu i oleju nie pija. Im dalej jestes w procesie docierania tym bardziej zwiekszasz obroty. jezeli dymi na czarno to zalatwiles pierscionki wiec albo wlozyles pierscienie kiepskie albo zle dotarles. pamietajcie ze Honda to nie Opel i kreci sie w 8 a nie w 6. wydaje sie mala roznica ale jest to 1/4 skali. im wyzsze obroty tym wyzsze obciazenia dlatego nie oszczedzamy na gratach silnikowych bo to nie tuleja w zawieszeniu ktora wymieniamy po taniosci