Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku!! POMOCY
drakaa - 2007-05-02, 18:06
" />Witam!
Od jakiegoś czasu, gdy zbliża się lato trafia mnie szlag!! Moja honda w lecie po pól godziny jazdy gdy ją zgasze i wróce ze sklepu z piwkiem nie chce odpalić. Muszę poczekać ok. 5min aż łaskawie się odpali tak dzieje się tylko w lecie, bo w zimie nie nagrzewa mi się tak.
Zaczęło się tak dziać jak pewnego pięknego lata wracaliśmy rodzinką z nad naszego pięknego polskiego morza do kłodzka (niedaleko czeskiej granicy). Gdy nagle po drodze okazało się że w chłodnicy gotuje się nam rosołek
Wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą i z chłodnicą wszystko OK. Tylko właśnie od tamtego lata mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku... dodam, że wskazówka trzyma mi się dokładnie na środku jak odpalam.
Jak ktoś zna rozwiązanie niech poradzi... bo paru elektryków ją oglądało i każdy stwierdził, że nie wie co, ale może spróbować, ale nie obiecuje, że to będzie działać.
Czy możliwe, że to wina "zimnych lutów" na przekaźniku pompy paliwa??
tfidos - 2007-05-02, 18:46
" />
zico - 2007-05-02, 18:59
" />Na wszelki wypadek przelutuj wszystkie luty, u mnie byl podobny problem a jak wyciąglem przekaznik to na oko zimnych lutow nie bylo widac, wiec przelutowalem wszystkie, dziala po dzień dzisiejszy
Kapcio - 2007-05-02, 22:32
" />Wszystko moze wyglądac "niby" dobrze a i tak wszystkie trzeba wyssać i dać nowe luty
drakaa - 2007-05-03, 08:11
" />Oki. dzieki panowie za zainteresowanie, jak tylko znajdę czas na wekend i lutownice nietranzystorową, to przelutuję go i opisze efekty.
tfidos - 2007-05-03, 08:37
" />ja uzywalem tranzystorowej i jest wporzo!
drakaa - 2007-05-03, 11:43
" />
zico - 2007-05-03, 20:29
" />
stealth - 2007-05-03, 20:51
" />
tfidos - 2007-05-03, 21:01
" />
stealth - 2007-05-04, 07:35
" />Do przelutowania przekaźnika, to pewnie nawet lepsza niż kolbowa. Piszę na podstawie zdjęć, bo sam przekaźnika chyba nie mam (d13b1).
qpx - 2007-05-06, 14:50
" />Z tą lutownicą transformatorową to macie jakies głupie wymysły, za duzo głupich gazet chyba czytacie W waszych Hondach jak i mojej , nie ma żadnego układu scalonego ani innego elementu elektornicznego który, ta lutownica mogłaby uszkodzić!!!!!!!!zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
drakaa - 2007-05-02, 18:06
" />Witam!
Od jakiegoś czasu, gdy zbliża się lato trafia mnie szlag!! Moja honda w lecie po pól godziny jazdy gdy ją zgasze i wróce ze sklepu z piwkiem nie chce odpalić. Muszę poczekać ok. 5min aż łaskawie się odpali tak dzieje się tylko w lecie, bo w zimie nie nagrzewa mi się tak.
Zaczęło się tak dziać jak pewnego pięknego lata wracaliśmy rodzinką z nad naszego pięknego polskiego morza do kłodzka (niedaleko czeskiej granicy). Gdy nagle po drodze okazało się że w chłodnicy gotuje się nam rosołek
Wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą i z chłodnicą wszystko OK. Tylko właśnie od tamtego lata mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku... dodam, że wskazówka trzyma mi się dokładnie na środku jak odpalam.
Jak ktoś zna rozwiązanie niech poradzi... bo paru elektryków ją oglądało i każdy stwierdził, że nie wie co, ale może spróbować, ale nie obiecuje, że to będzie działać.
Czy możliwe, że to wina "zimnych lutów" na przekaźniku pompy paliwa??
tfidos - 2007-05-02, 18:46
" />
zico - 2007-05-02, 18:59
" />Na wszelki wypadek przelutuj wszystkie luty, u mnie byl podobny problem a jak wyciąglem przekaznik to na oko zimnych lutow nie bylo widac, wiec przelutowalem wszystkie, dziala po dzień dzisiejszy
Kapcio - 2007-05-02, 22:32
" />Wszystko moze wyglądac "niby" dobrze a i tak wszystkie trzeba wyssać i dać nowe luty
drakaa - 2007-05-03, 08:11
" />Oki. dzieki panowie za zainteresowanie, jak tylko znajdę czas na wekend i lutownice nietranzystorową, to przelutuję go i opisze efekty.
tfidos - 2007-05-03, 08:37
" />ja uzywalem tranzystorowej i jest wporzo!
drakaa - 2007-05-03, 11:43
" />
zico - 2007-05-03, 20:29
" />
stealth - 2007-05-03, 20:51
" />
tfidos - 2007-05-03, 21:01
" />
stealth - 2007-05-04, 07:35
" />Do przelutowania przekaźnika, to pewnie nawet lepsza niż kolbowa. Piszę na podstawie zdjęć, bo sam przekaźnika chyba nie mam (d13b1).
qpx - 2007-05-06, 14:50
" />Z tą lutownicą transformatorową to macie jakies głupie wymysły, za duzo głupich gazet chyba czytacie W waszych Hondach jak i mojej , nie ma żadnego układu scalonego ani innego elementu elektornicznego który, ta lutownica mogłaby uszkodzić!!!!!!!!