problem z odpaleniem d15b2
finster - 2009-01-15, 21:18
" />Nie moge odpalic samochodu (civ IV d15b2 ED6 automat), poczatkowo myslalem ze to cos z zaplonem - nie bylo iskry na swiecach, wymontowalem kopulke, okazalo sie ze byl ulamany bolec biegnacy do cewki zaplonowej - wymienilem i dalej nie odpala, zostala cewka ktora dzisiaj kupilem, podlaczylem i dalej qzwa nie dziala i brak iskry komp mi wywala bledy 15,16,19 pomocy
v-rod - 2009-01-15, 21:47
" />a iska juz jest ?
finster - 2009-01-15, 21:49
" />nie ma iskry, po wymianie tej cewki tylko 15 i 19 blad sie pojawil a ja juz wyrwalem wszystkie wlosy z glowy
dodam ze napiecie idzie do cewki, wiec moze cewka jest uszkodzona jak ja mozna sprawdzic ?
v-rod - 2009-01-15, 22:16
" />Cewke sprawdzasz poprostu przej¶cie, rezystancje między plusem a minusem, jak wiecej niż 2 Ohm to jest spalona, ale podejrzewam że moduł masz padnięty, cewke raczej ciezko jest spalic, zmien moduł i powinno byc gitara, pomierz tez moduł w kierunku przewodzenia i zaporowym
finster - 2009-01-16, 09:42
" />ok, zamowilem modul, dzisiaj sie okaze czy na weekend poprawi mi sie humor,
dzieki
C00li - 2009-01-16, 09:47
" />Ja wymieniłem u siebie cewkę na now± i też mam problem z odpaleniem Swoj± drog±, to poprzednia cewka na mierniku była idealna, a iskry nie było i często tak jest. Teraz iskrę mam, ale jak±¶ tak± słab± żółto-czerwon± zamiast niebieskiej i nie ma wystarczaj±cej energii do odpalenia mieszanki w cylindrze. Nie polecam cewek Facet jakby co.
v-rod - 2009-01-16, 10:10
" />najlepiej weĽ miernik , weĽ stary moduł i idĽ do sklepu, pomierz swój stary i ten nowy moduł i porównaj, w kierunku przewodzenia i zaporowym, wszystkie nóżki oraz z mas±, u mnie na jednej nóżce nie było przej¶cia był opór powyżej 50 kOhm no i przez to iskry nie było, nie ma co wydawać kasy zbędnie, co do cewki to dodam że moze miec tak do 10 Ohm opór miedzy plusem i minusem,(rózne firmy, i rózne mierniki mog± róznie wskazywać),
finster - 2009-01-16, 19:21
" />zalamka, kupilem modul - mial inne pomiary niz moj stary, zamontowalem i nadal silnik nie odpala zglupialem kompletnie. Jeszcze raz sprawdzilem kilka rzeczy.
1. 2 kable ktore sie lacza taka okragla kostka i wchodza do aparatu maja okolo 10V
2. cewka ma opornosc: stara 1.2 nowa 1.6 (na mierniku ustawione 200 ohm)
3 na nowym module sa zupelnie inne wartosci niz na starym
po resecie kompa zostal mi tylko blad 19
v-rod - 2009-01-16, 20:09
" />Cewka jest OK, ta różnica jest znikoma. a Iskra jest?
finster - 2009-01-16, 20:15
" />nie ma iskry teraz juz sie zawiesilem bo cewka ma inne oznaczenia,
stara ma TC-05A a nowa TC-07A moze sa jakies roznice, 2 sprawa to modul ktory zakupilem w inter cars, gosc zobaczyl ten moj wyjety z samochodu i sprzedal mi taki: http://74.125.77.132/search?q=cache:Z4WxbMUj5iEJ:https://ssl.allegro.pl/item428849297_modul_zaplonu_honda_civic_concerto_crx_ii_nowy.html+L74002+jc&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl&client=firefox-a
a stary mam Hitachi E12-302 i troche jest inny w budowie. Gosc sprawdzal kilka razy z innym i wg katalogu powinienem miec taki jak mi sprzedali wiec juz sam nie wiem. Tak czy siak wydaje mi sie ze jakas iska i tak powinna sie pojawic.
Madzia i Marcin - 2009-01-17, 08:50
" />ja miałem hitachi chyba oryginalny ale sie spalił i założyłem moduł z inter carsu, taki jak pokazałe¶ na zdjęciach i u mnie wszystko gra, wiec moduł generalnie jest odpowiedni i usterki musisz szukać gdzie indziej niestety....
finster - 2009-01-17, 09:08
" />dzieki za info, dzwonilem jeszcze w sprawie cewki i sprzedawca mowi ze te cewki sa takie same, czyli mam nowa cewke + nowy modul i dalej nie ma iskry, ide dalej walczyc miernikiem
dzieki
po podlaczeniu modulu i cewki i przekreceniu kluczyka na 2 pozycje z wyjscia cewki wychodzi okolo 11V wiec chyba i modul i cewka sa ok
dobra kupuje caly uzywany aparat zaplonowy, bo juz nawet nie mam zaufania do tych nowych czesci
po wymianie aparatu wszystko smigazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
finster - 2009-01-15, 21:18
" />Nie moge odpalic samochodu (civ IV d15b2 ED6 automat), poczatkowo myslalem ze to cos z zaplonem - nie bylo iskry na swiecach, wymontowalem kopulke, okazalo sie ze byl ulamany bolec biegnacy do cewki zaplonowej - wymienilem i dalej nie odpala, zostala cewka ktora dzisiaj kupilem, podlaczylem i dalej qzwa nie dziala i brak iskry komp mi wywala bledy 15,16,19 pomocy
v-rod - 2009-01-15, 21:47
" />a iska juz jest ?
finster - 2009-01-15, 21:49
" />nie ma iskry, po wymianie tej cewki tylko 15 i 19 blad sie pojawil a ja juz wyrwalem wszystkie wlosy z glowy
dodam ze napiecie idzie do cewki, wiec moze cewka jest uszkodzona jak ja mozna sprawdzic ?
v-rod - 2009-01-15, 22:16
" />Cewke sprawdzasz poprostu przej¶cie, rezystancje między plusem a minusem, jak wiecej niż 2 Ohm to jest spalona, ale podejrzewam że moduł masz padnięty, cewke raczej ciezko jest spalic, zmien moduł i powinno byc gitara, pomierz tez moduł w kierunku przewodzenia i zaporowym
finster - 2009-01-16, 09:42
" />ok, zamowilem modul, dzisiaj sie okaze czy na weekend poprawi mi sie humor,
dzieki
C00li - 2009-01-16, 09:47
" />Ja wymieniłem u siebie cewkę na now± i też mam problem z odpaleniem Swoj± drog±, to poprzednia cewka na mierniku była idealna, a iskry nie było i często tak jest. Teraz iskrę mam, ale jak±¶ tak± słab± żółto-czerwon± zamiast niebieskiej i nie ma wystarczaj±cej energii do odpalenia mieszanki w cylindrze. Nie polecam cewek Facet jakby co.
v-rod - 2009-01-16, 10:10
" />najlepiej weĽ miernik , weĽ stary moduł i idĽ do sklepu, pomierz swój stary i ten nowy moduł i porównaj, w kierunku przewodzenia i zaporowym, wszystkie nóżki oraz z mas±, u mnie na jednej nóżce nie było przej¶cia był opór powyżej 50 kOhm no i przez to iskry nie było, nie ma co wydawać kasy zbędnie, co do cewki to dodam że moze miec tak do 10 Ohm opór miedzy plusem i minusem,(rózne firmy, i rózne mierniki mog± róznie wskazywać),
finster - 2009-01-16, 19:21
" />zalamka, kupilem modul - mial inne pomiary niz moj stary, zamontowalem i nadal silnik nie odpala zglupialem kompletnie. Jeszcze raz sprawdzilem kilka rzeczy.
1. 2 kable ktore sie lacza taka okragla kostka i wchodza do aparatu maja okolo 10V
2. cewka ma opornosc: stara 1.2 nowa 1.6 (na mierniku ustawione 200 ohm)
3 na nowym module sa zupelnie inne wartosci niz na starym
po resecie kompa zostal mi tylko blad 19
v-rod - 2009-01-16, 20:09
" />Cewka jest OK, ta różnica jest znikoma. a Iskra jest?
finster - 2009-01-16, 20:15
" />nie ma iskry teraz juz sie zawiesilem bo cewka ma inne oznaczenia,
stara ma TC-05A a nowa TC-07A moze sa jakies roznice, 2 sprawa to modul ktory zakupilem w inter cars, gosc zobaczyl ten moj wyjety z samochodu i sprzedal mi taki: http://74.125.77.132/search?q=cache:Z4WxbMUj5iEJ:https://ssl.allegro.pl/item428849297_modul_zaplonu_honda_civic_concerto_crx_ii_nowy.html+L74002+jc&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl&client=firefox-a
a stary mam Hitachi E12-302 i troche jest inny w budowie. Gosc sprawdzal kilka razy z innym i wg katalogu powinienem miec taki jak mi sprzedali wiec juz sam nie wiem. Tak czy siak wydaje mi sie ze jakas iska i tak powinna sie pojawic.
Madzia i Marcin - 2009-01-17, 08:50
" />ja miałem hitachi chyba oryginalny ale sie spalił i założyłem moduł z inter carsu, taki jak pokazałe¶ na zdjęciach i u mnie wszystko gra, wiec moduł generalnie jest odpowiedni i usterki musisz szukać gdzie indziej niestety....
finster - 2009-01-17, 09:08
" />dzieki za info, dzwonilem jeszcze w sprawie cewki i sprzedawca mowi ze te cewki sa takie same, czyli mam nowa cewke + nowy modul i dalej nie ma iskry, ide dalej walczyc miernikiem
dzieki
po podlaczeniu modulu i cewki i przekreceniu kluczyka na 2 pozycje z wyjscia cewki wychodzi okolo 11V wiec chyba i modul i cewka sa ok
dobra kupuje caly uzywany aparat zaplonowy, bo juz nawet nie mam zaufania do tych nowych czesci
po wymianie aparatu wszystko smiga