Problem z odpaleniem po nocy
artur0007 - 2010-10-15, 11:09
" />Witam! Mam taki problemik z honda, mianowicie po zimnej nocy kiedy wkladam kluczyk czekam check gasnie,przekrecam slychac juz jak chodzi puscam kluczyk a on gasnie w momencie. Zeby odpalil muse dluzej trzymac kluczyk przekrecony. Czasami dzieje sie tez tak ze jak pusce odrazu niby gasnie,obroty do zera spadaja ale w momencie odpala sam. Czym moze to byc zpowodowane, akumulator jest nowka, myslalem o swiecach, czy ktos mial takie objawy? Szukalem na forum ale nie znalalzem.
ppiotrek - 2010-10-15, 11:37
" />swiece, przewody - kiedy wymieniane? od tego bym zaczal.
artur0007 - 2010-10-15, 11:43
" />Swiece byly wymieniane z kablami i kopułka ponad 2 lata temu czyli jakies 40 tysiecy.
Yankol - 2010-10-15, 11:52
" />Cewka zapłonowa. Przemierz ją wg. manuala.
Toffik12456 - 2010-10-21, 20:55
" />pozwolę się podczepić pod temat
Jak kupiłem Hondę, to mi po około pół obrotu rozrusznika paliła, teraz jak zimniej zaczęło się robić, to nieraz musi 2,5-3 obrotów wykonać rozrusznik, i dopiero odpala... problem znika, jak auto jest już rozgrzane, chociaż i tak muszę dłużej kręcić bo jakieś 1,5 obrotu...
Czy to może być wina przewodów/świec? myślę jeszcze kopułkę wyczyścić, bo od kupna tam nie zaglądałem ;P ew jakie mogą być jeszcze powody? (akku jest na bank dobry, bo mierzyłem i jest norma...)
el_kozako - 2010-10-21, 22:19
" />Sprawdź kable, wyczyśc/wymień świece i oczywiści przeczyszczenie kopułki tez wchodzi w gre dla spokoju przetrzyj klemy i + i - na aku zasmaruj wazelinką i daj znać
Toffik12456 - 2010-10-29, 21:51
" />Dzisiaj patrzyłem świece, i są ładne brązowe, prześwit mają idealnie 1.1 milimetra, jutro przeczyszczę kopułkę i obejrzę co tam jest w ogóle (od kupna nie patrzyłem...) jeśli to nie pomoże to kupie nowe przewody...
Jeszcze pytanie - w jednym gnieździe świec mam trochę oleju (już ta guma od kabla W/N jest lekko umoczona...), i czy to może coś tam psuć? leje się prawdopodobnie z uszczelki, bo nie miałem kasy na nowe i pociągnąłem to silikonem czerwonym
Buzz - 2010-10-30, 07:13
" />miałem to samo pompa paliwa nie nabija wystarczającego ciśnienia. Po wymianie pompy jak ręka odjął
Toffik12456 - 2010-10-30, 13:00
" />OK, dzisiaj odkręciłem kopułkę; styki były bardzo zaśniedziałe, palec był nawet w niezłym stanie, tylko na końcu troszkę zaśniedziałe jakieś 2mm wzdłuż tego podłużnego końca i jeszcze jak jest taki pin na środku palca, i tam na górze kopułki, to ten górny cały zaśniedziały... wszystko potraktowałem papierem ściernym, ale tego pina i tak nie ruszał (papier 150, i styki później trochę wodnym 2000), także na razie tak został. Po założeniu zapalił (kurde za 2 obrotem rozrusznika... ) ale wyczuwalnie płynniej chodzi. Za każdym zapaleniem startuje na 1k rpm, i tak się ciągle kręci... nieraz trochę pryknie sobie, ale to już jest raczej wina wydechu
Zostało mi wymienić kable W/N, i jeśli nic nie pomorze, to będę patrzył na tą pompę...
Brakuje mi strasznie tego odpalania "na strzała"... kiedyś pod szkołą golfami kręcili a ja pyk i w drogę ;D
MUcha88_OKC - 2010-10-30, 13:13
" />Ja u siebie miałem tak że z miesiąc temu zaczął ciężko palić, trzeba było go chwile pokręcić ze 3 obroty i tydzień później padła cewka, po wymianie cewki jest 0,5-1 obrót. W trakcie diagnozy problemu wykręcałem świece i jedną za mało wkręciłem i ciśnienie uciekało przez nią i wtedy też ciężko palił. Wymieniona cewka i poprawione świece i jest malynazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
artur0007 - 2010-10-15, 11:09
" />Witam! Mam taki problemik z honda, mianowicie po zimnej nocy kiedy wkladam kluczyk czekam check gasnie,przekrecam slychac juz jak chodzi puscam kluczyk a on gasnie w momencie. Zeby odpalil muse dluzej trzymac kluczyk przekrecony. Czasami dzieje sie tez tak ze jak pusce odrazu niby gasnie,obroty do zera spadaja ale w momencie odpala sam. Czym moze to byc zpowodowane, akumulator jest nowka, myslalem o swiecach, czy ktos mial takie objawy? Szukalem na forum ale nie znalalzem.
ppiotrek - 2010-10-15, 11:37
" />swiece, przewody - kiedy wymieniane? od tego bym zaczal.
artur0007 - 2010-10-15, 11:43
" />Swiece byly wymieniane z kablami i kopułka ponad 2 lata temu czyli jakies 40 tysiecy.
Yankol - 2010-10-15, 11:52
" />Cewka zapłonowa. Przemierz ją wg. manuala.
Toffik12456 - 2010-10-21, 20:55
" />pozwolę się podczepić pod temat
Jak kupiłem Hondę, to mi po około pół obrotu rozrusznika paliła, teraz jak zimniej zaczęło się robić, to nieraz musi 2,5-3 obrotów wykonać rozrusznik, i dopiero odpala... problem znika, jak auto jest już rozgrzane, chociaż i tak muszę dłużej kręcić bo jakieś 1,5 obrotu...
Czy to może być wina przewodów/świec? myślę jeszcze kopułkę wyczyścić, bo od kupna tam nie zaglądałem ;P ew jakie mogą być jeszcze powody? (akku jest na bank dobry, bo mierzyłem i jest norma...)
el_kozako - 2010-10-21, 22:19
" />Sprawdź kable, wyczyśc/wymień świece i oczywiści przeczyszczenie kopułki tez wchodzi w gre dla spokoju przetrzyj klemy i + i - na aku zasmaruj wazelinką i daj znać
Toffik12456 - 2010-10-29, 21:51
" />Dzisiaj patrzyłem świece, i są ładne brązowe, prześwit mają idealnie 1.1 milimetra, jutro przeczyszczę kopułkę i obejrzę co tam jest w ogóle (od kupna nie patrzyłem...) jeśli to nie pomoże to kupie nowe przewody...
Jeszcze pytanie - w jednym gnieździe świec mam trochę oleju (już ta guma od kabla W/N jest lekko umoczona...), i czy to może coś tam psuć? leje się prawdopodobnie z uszczelki, bo nie miałem kasy na nowe i pociągnąłem to silikonem czerwonym
Buzz - 2010-10-30, 07:13
" />miałem to samo pompa paliwa nie nabija wystarczającego ciśnienia. Po wymianie pompy jak ręka odjął
Toffik12456 - 2010-10-30, 13:00
" />OK, dzisiaj odkręciłem kopułkę; styki były bardzo zaśniedziałe, palec był nawet w niezłym stanie, tylko na końcu troszkę zaśniedziałe jakieś 2mm wzdłuż tego podłużnego końca i jeszcze jak jest taki pin na środku palca, i tam na górze kopułki, to ten górny cały zaśniedziały... wszystko potraktowałem papierem ściernym, ale tego pina i tak nie ruszał (papier 150, i styki później trochę wodnym 2000), także na razie tak został. Po założeniu zapalił (kurde za 2 obrotem rozrusznika... ) ale wyczuwalnie płynniej chodzi. Za każdym zapaleniem startuje na 1k rpm, i tak się ciągle kręci... nieraz trochę pryknie sobie, ale to już jest raczej wina wydechu
Zostało mi wymienić kable W/N, i jeśli nic nie pomorze, to będę patrzył na tą pompę...
Brakuje mi strasznie tego odpalania "na strzała"... kiedyś pod szkołą golfami kręcili a ja pyk i w drogę ;D
MUcha88_OKC - 2010-10-30, 13:13
" />Ja u siebie miałem tak że z miesiąc temu zaczął ciężko palić, trzeba było go chwile pokręcić ze 3 obroty i tydzień później padła cewka, po wymianie cewki jest 0,5-1 obrót. W trakcie diagnozy problemu wykręcałem świece i jedną za mało wkręciłem i ciśnienie uciekało przez nią i wtedy też ciężko palił. Wymieniona cewka i poprawione świece i jest malyna