Problem z silnikiem krokowym i obrotami biegu jałowego.
golem - 2007-08-12, 12:08
" />EC8
Dzisiaj już drugi raz czyściłem krokowy.
Auto jak jest całkowicie rozgrzane, to na jałowym biegu ma za niskie obroty. Ale tylko gdy są włączone odbiorniki prądu. Po wyłączeniu odbiorników obroty są poprawne i stabilne. Po włączeniu świateł i innych spadają. Krokowy powinien je podnieść, ale nie robi tego. Podłączałem krokowy do prostownika i działa, skok membrany to ok 1-2 mm, nie wiem czy to wartość prawidłowa.
Powiedzcie mi, czy jest taka możliwość, że membrana otwiera się za słabo?
A może jakiś czujnik, który daje sygnał dla krokowego nie działa i krokowy po prostu nie załącza się ?
Grzehurra - 2007-08-13, 07:09
" />stawiam na szczotki alternatora...
golem - 2007-08-13, 08:54
" />Napięcie na aku i z alternatora, nawet przy pełnym obciażeniu, jest w normie. Czy pomimo tego to też mogą być szczotki?
jurasjo - 2009-01-25, 09:29
" />No u mnie właśnie to samo się ostatnio dzieje.
W moim D13B2 podczas pracy na biegu jałowym, po zdjęciu obudowy filtra i przyłożeniu palucha do tego wlotu co idzie do EACV czuję, że palec jest zasysany lekko.
Wychodzi na to, ze krokowy sobie działa na jałowych. Jak odepnę złącze elektryczne od krokowca na pracującym silniku to nic się nie dzieje - obroty ani nie spadają ani nie wzrastają. Silniczek był czyszczony, opór na złączu jest taki jak nakazuje manual.
Kiedy włączę odbiorniki eklektyczne to obroty spadają
Jak to w końcu jest z tym krokowcem, tematów jest masa ale wszystkie wzajemnie się znoszązanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
golem - 2007-08-12, 12:08
" />EC8
Dzisiaj już drugi raz czyściłem krokowy.
Auto jak jest całkowicie rozgrzane, to na jałowym biegu ma za niskie obroty. Ale tylko gdy są włączone odbiorniki prądu. Po wyłączeniu odbiorników obroty są poprawne i stabilne. Po włączeniu świateł i innych spadają. Krokowy powinien je podnieść, ale nie robi tego. Podłączałem krokowy do prostownika i działa, skok membrany to ok 1-2 mm, nie wiem czy to wartość prawidłowa.
Powiedzcie mi, czy jest taka możliwość, że membrana otwiera się za słabo?
A może jakiś czujnik, który daje sygnał dla krokowego nie działa i krokowy po prostu nie załącza się ?
Grzehurra - 2007-08-13, 07:09
" />stawiam na szczotki alternatora...
golem - 2007-08-13, 08:54
" />Napięcie na aku i z alternatora, nawet przy pełnym obciażeniu, jest w normie. Czy pomimo tego to też mogą być szczotki?
jurasjo - 2009-01-25, 09:29
" />No u mnie właśnie to samo się ostatnio dzieje.
W moim D13B2 podczas pracy na biegu jałowym, po zdjęciu obudowy filtra i przyłożeniu palucha do tego wlotu co idzie do EACV czuję, że palec jest zasysany lekko.
Wychodzi na to, ze krokowy sobie działa na jałowych. Jak odepnę złącze elektryczne od krokowca na pracującym silniku to nic się nie dzieje - obroty ani nie spadają ani nie wzrastają. Silniczek był czyszczony, opór na złączu jest taki jak nakazuje manual.
Kiedy włączę odbiorniki eklektyczne to obroty spadają
Jak to w końcu jest z tym krokowcem, tematów jest masa ale wszystkie wzajemnie się znoszą