Problem z silnikiem - powyżej 120km/h
robson - 2006-06-07, 09:58
" />Witam! Mam nastepujący objaw- Jak jade tak do 120km/h to nic sie nie dzieje natomiast jak powyzej tak 130-140km/h to zapala mi sie Check Angine i niby nic sie nie dzieje ale spalanie wzrasta o jakies 3 litry na 100km przy zapalonym Check'u, dodam ze na przewodzie od sondy lambdy gdzies tak na odcinku 1cm brakuje troszke izolacji tak jakby ktos nozykiem niechcacy przejechal jest to tak od biedy zaizolowane ale czy to moze byc przyczyną ze włącza sie jakis tryb awaryjny i jara tyle wachy wiecej? Czy moze to cos innego?
Randal - 2006-06-07, 11:24
" />A jaki błąd Ci pokazuje?
robson - 2006-06-08, 09:27
" />No własnie nie wiem, nigdy nie spinalem tych kostek zeby to sprawdzic poprostu boje sie ze podlacze nie tak i cos spierdziele. No i nie wiem rowniez jak rozpoznac po tych mrognieciach jaki to jest blad. Jesli ktos by mógł to prosze o krotki opis jak to zrobic. Pozdrawiam!
Bobas - 2006-06-08, 10:12
" />Zanim zadamy pytanie, używamy opcji Szukaj
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/90.htm
Michuu - 2006-06-08, 10:24
" />Zadnych kostek spinac nie musisz. Wystarczy przekrecic kluczycz w pozycje zapalenia sie kontrolek i sprawdzic blad w komputerze ktory zanjduje sie pod nogami pasazera.
robson - 2006-06-08, 22:17
" />Oki juz wiem jak to zrobic znalazlem opis samodiagnostyki i jutro sprawdzam co to za błąd. Mialem wczesniej civa 5 gen. z silnikiem d15b7 i tam trzeba bylo spiac takie kostki przy kompie i chack angine wskazywal mrognieciami kod usterki, myslalem ze tu jest tak samo.Pozdro i tenks ju za podpowiedz!
robson - 2006-06-16, 11:29
" />Wiec tak- pokazuje mi nr. kodu 6 i 10 czyli czujnik temp. plynu chlodzacego i czujnik temp. powietrza. No i co wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
elmer - 2006-06-16, 13:00
" />Walnięte czujniki. Najpierw sprawdź miernikiem połączenia między kompem a czujnikami.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
robson - 2006-06-07, 09:58
" />Witam! Mam nastepujący objaw- Jak jade tak do 120km/h to nic sie nie dzieje natomiast jak powyzej tak 130-140km/h to zapala mi sie Check Angine i niby nic sie nie dzieje ale spalanie wzrasta o jakies 3 litry na 100km przy zapalonym Check'u, dodam ze na przewodzie od sondy lambdy gdzies tak na odcinku 1cm brakuje troszke izolacji tak jakby ktos nozykiem niechcacy przejechal jest to tak od biedy zaizolowane ale czy to moze byc przyczyną ze włącza sie jakis tryb awaryjny i jara tyle wachy wiecej? Czy moze to cos innego?
Randal - 2006-06-07, 11:24
" />A jaki błąd Ci pokazuje?
robson - 2006-06-08, 09:27
" />No własnie nie wiem, nigdy nie spinalem tych kostek zeby to sprawdzic poprostu boje sie ze podlacze nie tak i cos spierdziele. No i nie wiem rowniez jak rozpoznac po tych mrognieciach jaki to jest blad. Jesli ktos by mógł to prosze o krotki opis jak to zrobic. Pozdrawiam!
Bobas - 2006-06-08, 10:12
" />Zanim zadamy pytanie, używamy opcji Szukaj
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/90.htm
Michuu - 2006-06-08, 10:24
" />Zadnych kostek spinac nie musisz. Wystarczy przekrecic kluczycz w pozycje zapalenia sie kontrolek i sprawdzic blad w komputerze ktory zanjduje sie pod nogami pasazera.
robson - 2006-06-08, 22:17
" />Oki juz wiem jak to zrobic znalazlem opis samodiagnostyki i jutro sprawdzam co to za błąd. Mialem wczesniej civa 5 gen. z silnikiem d15b7 i tam trzeba bylo spiac takie kostki przy kompie i chack angine wskazywal mrognieciami kod usterki, myslalem ze tu jest tak samo.Pozdro i tenks ju za podpowiedz!
robson - 2006-06-16, 11:29
" />Wiec tak- pokazuje mi nr. kodu 6 i 10 czyli czujnik temp. plynu chlodzacego i czujnik temp. powietrza. No i co wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
elmer - 2006-06-16, 13:00
" />Walnięte czujniki. Najpierw sprawdź miernikiem połączenia między kompem a czujnikami.