ďťż

problem z silnikiem



siwy - 2007-10-16, 22:17
" />witam mam problem,wymieniałem pierścionki tłokowe i uszczelniacze,po skreceniu silnika(planowanie głowicy,nowa metalowa uszczelka,głowica dokręcona z siłą jaka była podana w katalogu) i jego odpaleniu po jakiś 4 sekundach pracy silnika usłyszałem jakiś dziwny hałas,od razu wyłaczyłem silnik i patrze co o było,okazało się że z pod uszczelki głowicy wywaliło jak z kranu ok. 1,5 litra oleju teraz pytanie co może być przyczyną,
czy może być to że dokręcałem głowice w nie takiej kolejności jak trzeba,czuli w moim przypadku najpierw środkowe potem zewętrzne i na końcu te pomiędzy nimi(silnik 1,6 dohc), jaka powinna być prawidłowa kolejność dokręcania
z góry wielkie dzięki




Proti - 2007-10-16, 22:27
" />to nie jest odpowednia kolejnosc i mogło to byc przyczyną, jakim momentem dokręcałeś?
kolejnosc na szybko z glowy, zawsze tak robie i jest cacy

9 3 1 5 7

8 6 2 4 10

tam gdzie tobie wyrzuciło olej jest wlasnie kanal olejowy do glowicy



siwy - 2007-10-17, 09:50
" />ok spróbuje tym sposobem,tylko jeszcze pytanko czy musze dać nową uszczelke pod głowice i na nowo ją planować???
a siła z jaką dokręcałem to 85 nm



Proti - 2007-10-17, 14:40
" />uszczelke obejrzyj, w sumie a ucie dlugo nie latała ale przy tym wycieku coś jej sie mogło stać




adi - 2007-10-18, 10:34
" />siwy a może Ty założyłeś żle uszczelke ja ostatnio wymieniałem uszczelke spod głowicy w vw polo i przez nieuwage zrobiłem taki błąd efekt taki sam jak u Ciebie tylko ja nie odpalałem auta a już wyciekło...... raz dwa poprawka fura mamy śmiga dalej....



siwy - 2007-10-18, 22:21
" />uszczelke na pewno założyłem dobrze
zobaczymy jutro co jest nie tak jak spowrotem zdejme głowice
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu