ďťż

Problem z wyborem paliwa



Buzz - 2008-11-05, 18:36
" />Na samym poczatku mojego postu chcialbym sie przywitac, od niedawna stalem sie szczesliwym posiadaczem civica,
1988r 1,3 (prawdopodobnie civic jest z tad bo ma naklejki 4g). Ogolnie to jestem zadowolony z autka, lecz mam problem z instalacja gazowa, mianowicie jak jezdzi na gazie to jest ok nawet troche lepiej sie zwija niz na benzynie a jak jezdzi na benzynie to tesh jest wporzadku. Problem pojawa sie jak chce sie przelonczyc czy to z benzyny na gaz czy z gazu na benzyne, na postoju jest to prawie niemozliwe, idzie to zrobic na prostej rozpedzajac sie do ok 80km/h i wtedy zmieniajac rodzaj paliwa samochod zwolni do ok 60 i zmieni paliwo.
Mam instalacje Lovato, gaz chyba 1generacji, w srodku znajduja sie 2 przelaczniki jeden benzyna 0 gaz a drugi taki czerwony.
Przelanczam sie wyalajac gaz czy paliwo i dopiero nastepna pozycja przelacznika.

Z Gory dziekuje za kazda pomoc.




ppiotrek - 2008-11-05, 19:13
" />Ale masz problem przy zmianie w trakcie jazdy, tak? Zapala się jakaś kontrolka? Jeśli tak to wina emulatora. Przynajmniej ja tak miałem. Na postoju wszystko jest cacy.



Buzz - 2008-11-05, 19:27
" />Problem jest zarowno na postoju jak i na drodze podczas jazdu.Podczas jazdy idzie odpalic, a na postoju moge sobie krecic i krecic i nie odpalic, ale gdy jezdze np tylko na gazie to odpala cacy zaraz po dotknieciu kluczyka



wbr98wa - 2008-11-05, 20:00
" />stawiam na centralke-przelacznik
moze zle wyregulowana




Buzz - 2008-11-05, 20:07
" />raczej zle wyregulowana chyba nie jest, pali chyba tyle ile powinna czyli 8-10l gazu, dobrze schodzi z obrotow i ladnie na nie wchodzi, nie gasnie na gazie, czasami idzie normalnie sie przelaczyc ale ostatnio coraz zadziej... Instalacja jest troche wiekowa bo co najmniej 6letnia...



nurexx - 2008-11-07, 09:10
" />a przelaczajac z benzyny na gaz, zerujesz najpierw instalacje, wyjezdzasz paliwo i dopiero ak juz wszystko spalisz przelaczasz na gaz..?



Buzz - 2008-11-07, 19:18
" />jak jade na paliwie to przelanczam na 0 czekam az zacznie przerywac i daje na gaz przy okazji redukuje bieg zeby miec cos minimum kolo 3tys obrotow i itak zanim odpali to juz jestem jeszcze jeden bieg nizej bo tak dlugo to trwa, a z gazu na benzyne w sumie jeszcze gorzej to idzie



Ryba - 2008-11-07, 20:00
" />Zawór odcinający palivo nie trzyma i dostaje przez pewien czas wachę + LPG, dlatego sie "muli"



Buzz - 2008-11-07, 20:55
" />Moj zawor od odcinania paliwa wyglada identycznie jak ten na aukcji http://moto.allegro.pl/item468224271_or ... rtera.html nie slysze w nim tykniecia, ale niewiem czy jest on nawet wlasciwie ustawiony ta srobka na nim zlota jesat wykrecona na maxa- Czy tak powinno byc ? czy oprostu elektrozawor niedzialal i ktos go otworzyl ? bo jak go zakrece to silnik traci obroty?



Ryba - 2008-11-08, 17:03
" />Na to pytanie Ci nie odpowiem; nie znam się na LPG, a sam "jeżdżę" na PB. Zarzuciłem takim pomysłem, ponieważ to samo miał kolega w cc700 i winny był własnie ten zaworek



Buzz - 2008-11-11, 17:31
" />zaworek jest juz sprawdzony, dziala jak nalezy po zakrecieniu poprostu otwiera przeplyw a po odkreceniu dziala tak jak nim cewka steruje ale znalazlem inna rzecz mianowicie moj parownik lovato posiada elektrozawor ktory nie jest nigdzie podlaczony... a zaowazylem to tak puzno poniewaz mam fatalny dostep do parownika.
Czy to moze miec zwiazek z tym przelanczaniem paliw?
bo przeciez jest jeszcze drogi elektro-zawor na butli
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu