ďťż

Problem z zamykaniem i otwieraniem maski



Bedzio - 2007-03-28, 20:42
" />Mam problem z zamykaniem maski...
coś mi nie odbija ten element i musze go śrubokrętem podważać i dopiero zamknąc maske...
Jak to najlepiej naprawić??




Dzida - 2007-03-28, 20:54
" />Ja widzę 3 patenty

Pierwszy patent, który zastosowałem u siebie to powietrze pod ciśnieniem, wydmuchać wszystko porządnie, chodzi miód malina.

Drugi patent wylać całą flasze WD-40 która wypłucze piach.

Trzeci patent wykręcić zameczek i delikatnie poczyści wykałaczką

Proponuję patent piwreszy w połączeniu z drugim



tfidos - 2007-03-28, 20:59
" />ja miesiac temu jak bylem na przegladzie najadlem sie wstydu!

otworzyl koles maske zeby sprawdzic numery... chce zamknac maske a tu ni huhu!

szybko mu pokazalem co gdzie i jak (sam by sie naszukal na smierc...juz szukał linki )
psiknal czyms podobnym do wude40% i bangla az milo maseczka sie otwiera tak gladko i zamyka cichutko i leciutko... malinka



Bedzio - 2007-03-28, 21:26
" />ok jutro z tym powalcze...
bo słyszałem,ze komuś przez to się maska otworzyła podczas jazdy




sisu - 2007-03-28, 22:29
" />to ja dołożę jeszcze mój patent, ja miałem ten sam problem bo poprzedni właściciel "miał hondę" tzn. nie widział potrzeby otwierania maski
u mnie zacinała się linka a nie ten języczek, ale efekt taki że nie odbijał i tu już oliwienie nie pomagało, a jak zobaczyłem jak ta linka jest poprowadzona to się uparłem że naprawię a nie będę wymieniał..
zrobiłem tak: strzykawka z olejem (jakiś przekładniowy) igła na strzykawce, trzeba rozebrać ten przedni łącznik (pomiędzy reflektorami żeby się dostać do mechanizmu i odczepić linkę, następnie należy wcisnąć igłę pomiędzy linkę a pancerz, trudne lecz wykonalne, im głębiej tym lepiej, potem odtłuścić okolice "wetknięcia" jakimś rozpuszczalnikiem i szmatką i okleić szczelnie taśmą klejącą (gumową), potem podłączamy strzykawkę do igły i tłoczymy olej do wnętrza pancerza, będzie trochę uciekać ale na pewno sporo wejdzie do środka, potem poskładać do kupy i cieszyć się "nową" linką



JKL - 2007-03-29, 05:22
" />



Bobas - 2007-03-29, 08:58
" /> ja wyciągałem cały mechanizm, wyczyszczony był na maxa czym sie dało, wygladał jak nowy, nasmarowałem założyłem i co i dupa, linka sie zacina.
Chyba spróbuje patent sisu, bo wymienić linkę to rozbieranie połowy przodu a mi sie najzwyczajniej nie chce



Silniczek - 2007-03-29, 10:19
" />Mi sie maska krzywo zamyka...bo K&N jest taki duzy musze go w zderzak.



Bazan - 2007-11-20, 22:34
" />orientuje się ktoś czy we wszystkich wersjach ( hatchback, sedan, shuttle) ta linaka jest taka sama
interesuje mnie, czy do shuttli mogę kupić od "zwykłej" Hondy (używki?, czy istnieją nowe poza ASO? )
a może znacie jakiś cudowny środek który pomoże na zacinanie się tej co mam?
pozdrawiam



Proti - 2007-11-21, 00:08
" />czyszczenie i smarowanie pomoże



tiacocstoe - 2007-11-21, 09:04
" />potwierdzam, tez to mialem, wd-40 ( nie cala paka, troszke trzeba psiknac ) i rozruszac najlepiej srubokretem. Za jakies pare tygodni jak wd wyschnie proponuje jakims smarem pociagna ( ja to w sumie zrobilem niedawno bo poczulem ze mi sie zaczyna blokowac, a wd40 patent robilem z rk temu )

wd 40 naprawilo mi tez szyber, jak macie problem ze sie ciezko zamyka to tez po szynach dobrze trzeba napsikac otworzyc i zamknac pare razy i tez bangla

Generalnie mezczyzna powinien mie w domu 2 narzedzia - wd 40 i power tape. Power tape jak cos sie rusza a ma nie ruszac i wd 40 jak cos sie nie rusa a ma ruszac



simon_55 - 2007-11-21, 21:51
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu