Problem z zapowietrzonym układem chłodzenia
siwy - 2010-07-19, 16:08
" />Witam,
mam problem z układem chłodzenia w moim b16a1. Tzn. otwieram korek od chłodnicy,a z chłodnicy cały czas wydobywają się pęcherzyki powietrza. Nie mogę w ogóle odpowietrzyć układu :wrrr: Co za tym idzie temperatura oleju osiąga(po ok 10min jazdy spokojnej) od 95 do prawie 100 stopni, temp. wody nie wiem bo mam walnięty wskaźnik. Chłodnica jest cała, węże wody też. Co może być przyczyną? Uszczelka? Głowica ma jakieś pęknięcie? Nie ubywa ani płynu chłodniczego, ani oleju. O co chodzi? Ma ktoś jakiś pomysł?
Damian - 2010-07-19, 16:48
" />sprawdz termostat
siwy - 2010-07-19, 17:09
" />termostat otwiera, sprawdzałem
bardziej martwią mnie te pęcherzyki powietrza, one raczej od termostatu nie są
Damian - 2010-07-19, 20:00
" />pierwsze co bym zrobił na twoim miejscu to uruchomił wskaznik tem. wodyzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
siwy - 2010-07-19, 16:08
" />Witam,
mam problem z układem chłodzenia w moim b16a1. Tzn. otwieram korek od chłodnicy,a z chłodnicy cały czas wydobywają się pęcherzyki powietrza. Nie mogę w ogóle odpowietrzyć układu :wrrr: Co za tym idzie temperatura oleju osiąga(po ok 10min jazdy spokojnej) od 95 do prawie 100 stopni, temp. wody nie wiem bo mam walnięty wskaźnik. Chłodnica jest cała, węże wody też. Co może być przyczyną? Uszczelka? Głowica ma jakieś pęknięcie? Nie ubywa ani płynu chłodniczego, ani oleju. O co chodzi? Ma ktoś jakiś pomysł?
Damian - 2010-07-19, 16:48
" />sprawdz termostat
siwy - 2010-07-19, 17:09
" />termostat otwiera, sprawdzałem
bardziej martwią mnie te pęcherzyki powietrza, one raczej od termostatu nie są
Damian - 2010-07-19, 20:00
" />pierwsze co bym zrobił na twoim miejscu to uruchomił wskaznik tem. wody