Problem ze swiatlami
Swiety - 2007-09-12, 06:07
" />Niedawno uporalem sie z jednym problemem to teraz pojawil sie drugi
Wiec mam maly problem z kierunkowskazem po prawej stronie bo mryga w przyspieszonym tempie drugi dziala normalnie awaryjne tez a jak sie wlaczy sam prawy to mryga jak szalony w czym szukac przyczyny? wszystkie zarowki sa sprawne
I jeszcze problem z tylnim prawym swiatlem stopu i wstecznego bo chociaz zarowki sa sprawne to nie chca dzialac czy to moze byc cos na kablach? jak to najlatwiej sprawdzic?
Grzehurra - 2007-09-12, 07:52
" />na BANK zarowki sprawne? to typowy objaw przepalonej zarowki..
TomekWawa - 2007-09-12, 08:36
" />przeczyść styki papierem sciernym drobnoziarnistym albo srubokrętem mozliwe, że już są troche zasyfiałe i stąd ten problem co do żarówek stopu sprawdź żarówke dużo nie kosztuje 6zł za 2 jakieś tanie
simon_55 - 2007-09-12, 09:21
" />Swiety, gdzies masa sie zapodziala. posprawdzaj tez kable
Swiety - 2007-09-12, 09:58
" />zarowki na 100% sprawne i te od kierunkow i te od stopu
simon_55, kumpel mi tez wlasnie mowil zebym mase sprawdzil jak wroce do domu to zobacze
tez cos slyszalem o jakims przerywaczu czy tam przerywniku ktory odpowiada za tempo mrygania kierunkow, w naszych hondach wystepuje cos takiego?
TomekWawa - 2007-09-12, 12:20
" />Wystepuje ale watpie chyba ze trafiło na Ciebie ale to przy kierownicy przekaźnik zespolony - wątpie że to mogło by być to
simon_55 - 2007-09-12, 13:28
" />a ja dalej jestem za brakiem masy
Łuka - 2007-09-12, 14:11
" />ja też popieram pozostałych. jak ci stop i postój nie świeci to na 100% nie masz masy!a kierunek szybko pika ponieważ próbuje złapać mase przez pozoztałe żarówki robiąc niejako zwarke w instalacji.mase gubisz na stykach bo są aluminiowe i zachodzą takim zielonkawo białym osadem.bierz papier i jechane na te styki!
TomekWawa - 2007-09-12, 16:16
" />tak jak na początku styki racja papier i jazda miałem to w gównianym golfieI tylko że tam czysciłem co 2 miechyzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Swiety - 2007-09-12, 06:07
" />Niedawno uporalem sie z jednym problemem to teraz pojawil sie drugi
Wiec mam maly problem z kierunkowskazem po prawej stronie bo mryga w przyspieszonym tempie drugi dziala normalnie awaryjne tez a jak sie wlaczy sam prawy to mryga jak szalony w czym szukac przyczyny? wszystkie zarowki sa sprawne
I jeszcze problem z tylnim prawym swiatlem stopu i wstecznego bo chociaz zarowki sa sprawne to nie chca dzialac czy to moze byc cos na kablach? jak to najlatwiej sprawdzic?
Grzehurra - 2007-09-12, 07:52
" />na BANK zarowki sprawne? to typowy objaw przepalonej zarowki..
TomekWawa - 2007-09-12, 08:36
" />przeczyść styki papierem sciernym drobnoziarnistym albo srubokrętem mozliwe, że już są troche zasyfiałe i stąd ten problem co do żarówek stopu sprawdź żarówke dużo nie kosztuje 6zł za 2 jakieś tanie
simon_55 - 2007-09-12, 09:21
" />Swiety, gdzies masa sie zapodziala. posprawdzaj tez kable
Swiety - 2007-09-12, 09:58
" />zarowki na 100% sprawne i te od kierunkow i te od stopu
simon_55, kumpel mi tez wlasnie mowil zebym mase sprawdzil jak wroce do domu to zobacze
tez cos slyszalem o jakims przerywaczu czy tam przerywniku ktory odpowiada za tempo mrygania kierunkow, w naszych hondach wystepuje cos takiego?
TomekWawa - 2007-09-12, 12:20
" />Wystepuje ale watpie chyba ze trafiło na Ciebie ale to przy kierownicy przekaźnik zespolony - wątpie że to mogło by być to
simon_55 - 2007-09-12, 13:28
" />a ja dalej jestem za brakiem masy
Łuka - 2007-09-12, 14:11
" />ja też popieram pozostałych. jak ci stop i postój nie świeci to na 100% nie masz masy!a kierunek szybko pika ponieważ próbuje złapać mase przez pozoztałe żarówki robiąc niejako zwarke w instalacji.mase gubisz na stykach bo są aluminiowe i zachodzą takim zielonkawo białym osadem.bierz papier i jechane na te styki!
TomekWawa - 2007-09-12, 16:16
" />tak jak na początku styki racja papier i jazda miałem to w gównianym golfieI tylko że tam czysciłem co 2 miechy