Problemy z 2ką w D16A9
Biesiadnik - 2010-08-26, 20:36
" />Witam !
Mam ostatnio mały problem który zaczął mnie nijako denerwować.
Otóż podczas zmiany z 1 biegu na 2 ( przy butowaniu ) bieg nie zawsze wchodzi, słychać wtedy charakterystyczny zgrzyt zębatek, trzeba wtedy odpuścić, wcisnąć jeszcze raz sprzęgło i dopiero wtedy wchodzi jak należy. Problem ten występuje tylko i wyłączenie ze zmianą 1 na 2 i przy wrzucaniu R.
Synchronizator, sprzęgło ( nie ślizga się ) czy skrzynia ?
Dodam tylko że jest to irytujące gdyż dzisiaj o mało nie przegrałem przez to z seryjną CRX
Proszę o pomoc .
civca - 2010-08-26, 21:05
" />Hi. Wyglada ze synchronizatory mowia papa Osobiscie zajechalem 4 skrz. w 10lat w tym modelu i zdarzaly sie rozne zjawiska. Skontroluj czy masz wlasciwie wyregulowane sprzeglo i brak luzow od lewarka zm. bieg. jesli all ok to naprawa lub wymiana skrz.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Biesiadnik - 2010-08-26, 20:36
" />Witam !
Mam ostatnio mały problem który zaczął mnie nijako denerwować.
Otóż podczas zmiany z 1 biegu na 2 ( przy butowaniu ) bieg nie zawsze wchodzi, słychać wtedy charakterystyczny zgrzyt zębatek, trzeba wtedy odpuścić, wcisnąć jeszcze raz sprzęgło i dopiero wtedy wchodzi jak należy. Problem ten występuje tylko i wyłączenie ze zmianą 1 na 2 i przy wrzucaniu R.
Synchronizator, sprzęgło ( nie ślizga się ) czy skrzynia ?
Dodam tylko że jest to irytujące gdyż dzisiaj o mało nie przegrałem przez to z seryjną CRX
Proszę o pomoc .
civca - 2010-08-26, 21:05
" />Hi. Wyglada ze synchronizatory mowia papa Osobiscie zajechalem 4 skrz. w 10lat w tym modelu i zdarzaly sie rozne zjawiska. Skontroluj czy masz wlasciwie wyregulowane sprzeglo i brak luzow od lewarka zm. bieg. jesli all ok to naprawa lub wymiana skrz.