ďťż

problemy z silnikiem,temp wariuje,dymi na bialo niekiedy



Bonio_EQ - 2009-03-28, 21:30
" />Sluchajcie dzis po x kolejny pojawilo sie biale dymienie z wydechu,mianowicie tak
pojezdzilem sobie z kumplem spokojnie po miescie,silnik dogrzany wszystko elegancko,no i pozniej moze ze 2-3x pociagnolem go do 7tys na obrotku albo do 6 roznie,no i znowu wolna jazda,zajezdzamy na parking zeby zapalic i pogadac z ziomkami,pozniej po ok 15min wsiadamy w hanke,odpalamy na obrotku jakies 500obr/min nie chce wskoczyc na 780,dymi na bialo,tak jakby byla wywalona uszczelka pod glowica,i chodzi na 3garach w tym czasie,popaluje go troche albo pojade w miasto i z czasem mu przechodzi,przestaje dymic i chodzi na 4 garach,podjechalem do domu cos tam dla ojca oddac,wracam do fury i znowu odpalam i to samo,dymi na bialo na potege,nie grzeje sie,temp od wody w normie,mniejsza o to,pojezdzilem po miescie,tak uzywajac 1-3 biegow glownie jazda na 2 przy predkosci ok 40km/h w porywach do 70 u mnie miasto male i moze tak potargalem nim na tej 2 ok 3km lacznie,dojechalem do garazu otwieram brame samochod na chodzie,wsiadam do fury patrze a tu wskazowka od temp na wysokosci jakies 80%,to szybko fure do garazu prowadze,wrzucilem 1 bieg i ruszam a wskazowka nagle do wlasciwej pozycji wrocila,wjechalem do garazu i mowie,popaluje zobacze co sie dzieje,no i tak robie co jakis czas depne mu do 5 tys obr,i wskazowka leci do czerwonego pola,paluje dalej i nagle opada na wlasciwe miejsce co jest grane? wylaczam i wlaczam silnik temp ok,daje gazu na ok 1,500obr i 3mam ok 20sec i temp znowu do gory idzie,depne mocniej i za chwile spada... wiecie co jest czym spowodowane?mam do wszystkiego filmiki ale w 3gp,jakby ktos chcial zobaczyc to moge podeslac na maila

http://www.youtube.com/watch?v=LwwJ9Xrc ... annel_page co ktoras klatka przeskakuje,taki urok 3gp na ju tjubie
http://www.youtube.com/watch?v=9_OmfKyS ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=w-_o9pw1 ... re=channel




v-rod - 2009-03-28, 22:20
" />Ewidentnie uszczelka pod głowicą!!!



Bonio_EQ - 2009-03-28, 22:36
" />ale zrozum ze on raz dymi a raz nie dymi,w swieta bozego narodzenia tez tak kopcil i co po 2 dniach stania w garazu wszystko przeszlo i uszczelka sie skleila i znowu sie rozszczelnila?



mlodyawm - 2009-03-28, 22:45
" />U mnie też raz dymił raz nie dymił. Aż w końcu tak zadymił że oddałem go do naprawy:) Uszczelka pod głowicą.




v-rod - 2009-03-28, 22:55
" />Skoro podajesz objawy i pytasz to CI odpowiadamy, a jeżeli sam wiesz lepiej to po co pytasz na forum?



Bonio_EQ - 2009-03-28, 23:03
" />ouu uszczeleczka... hmm co robic? ratujmy swiat,obiecalem ze auto bedzie zglebione wiec najpierw zglebie bo juz pozniej nie bede mial na to kasy,a pozniej chyba za silnik sie wezme,ale poczekam moze ktos cos jeszcze odpowie na ten temat... bo dziwne to jest ze chodzi na 3 garach a pozniej na 4 i dymienie przestaje,a z ta temp to 1 raz dopiero mam cos takiego



wbr98wa - 2009-03-29, 06:48
" />bonio najlepiej sprawdź szczelność uszczelki...
zagrzej samochód,postaw potem na 10min niech lekko ostygnie...odpal odkręć korek chlodnicy,dodaj gazu, jak wyrzuci mocno to uszczelka poszła.jak nie wyrzuci a jest lekkie podnoszenie się wody jest wszystko w normie.
ja jestem pewien że uszczelka, ale sprawdź jak pisałem wyżej i czy Ci się włącza wentylator chłodnicy...



noofaq - 2009-03-29, 08:10
" />proponuje ni słuchać kolegi wbr98wa: od jakiegos czasu proponuje wszystkim otwieranie korka chłodnicy przy zagrzanym silniku..

JAK KTOŚ CHCE SOBIE POPARZYĆ NIEPRZYJEMNIE TWARZ TO NIECH GO SŁUCHA!!!! w innym wypadku bardzo ostrzegam przed takimi zabawami..

wbr98wa: sam sprawdź soibie co sie stanmie a dopiero potem radź



Bonio_EQ - 2009-03-29, 12:33
" />dodam jeszcze ze wczoraj jak mialem otwarta maske to slychac bylo takie tsss wydobywajace sie z zakretki od zbiorniczka wyrownawczego,chociaz plynu w nim nie bylo to od gry byl caly mokry i zalany ciecza i z pod nakretki wydobywaly sie pecherze powietrza i robily tsss,tak jakby ktos tam wode zagotowal albo cos i para nie miala ktoredy uciec



adamac - 2009-03-29, 14:20
" />No to i ja potwierdze diagnoze - uszczelka. Słychać tss bo pewnie dostaja sie spaliny do obiegu.



Bonio_EQ - 2009-03-29, 15:32
" />wiec teraz tak bylem z kumplem mechaniorem obadac pod garazem sprawe,odpalam hanke pali na 3 garach i dymi na bialo,po ok 1min przestaje dymic i chodzi na 4,sprawdzamy poziom oleju,minimum,rozgrzewamy silnik,silnik nagrzany gorny waz od chlodnicy cieply,dolny zimny,grzejemy dalej,gorny waz goracy,dolny goracy,chlodnica goraca,temp w normie,w zbiorniczku wyrownawczym plyn raz jest raz nie ma,zalezy czy wlaczony silnik czy wylaczony,sprawdzamy poziom oleju, pokazuje 3/4 (mysle se kuzwa raz olej jest raz nie ma?) odkrecamy na wlonczonym silniku korek od chlodnicy,plynu jakos malo,dobrze ze borygo mialem w zapasie,dolalem ok pol banki malej tej nie wiem czy ona ma litr,no i ok,pokrecilismy silnik,wylanczamy zeby sie ostudzil zdeka,po 10min odpalamy i znowu na 3 garach,dymi na bialo,po palowaniu przestaje dymic i chodzi na 4 spowrotem,sprawdzamy czy w chlodnicy nie ma oleju,niema. sprawdzamy poziom oleju,dalej 3/4,weze gorace chlodnica tez,odpinamy fajki i wsadzamy spowrotem,na wylaczonym silniku,odpalamy i dalej na 3 garach po czasie na 4, pozniej go wylanczamy poczekalismy z 10min odpalamy i chodzi na 4,pozniej ok 10 uruchomien jeszcze i dalej wlancza sie na 4 i nie dymi,plyn w chlodnicy jest olej tez,weze miekkie i gorace chlodnica tez... i co dalej obstawiacie uszczelke?



mlodyawm - 2009-03-29, 20:27
" />Wiem że się łudzisz, że to nie uszczelka, ale musisz niestety się z tym pogodzić że parę groszy pójdzie się walić ;/ A co Ci Twój znajomy "mechanior" powiedział?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu