ďťż

Project Reality ArmA2



Drone - 2010-03-12, 14:17
" />Słyszał ktoś coś o tym? Zapowiada się mega wypaśnie (każdy kto grał na poważnie w PRa wie, że klimat jest nieziemski).

LING : http://www.realitymod.com/forum/f380-pr ... arma2.html




shelton - 2010-03-12, 14:38
" />A oprócz klimatycznie zmontowanego filmu i całkiem fajnie wyglądających modeli Land Rovera i Merlina jest tam coś jeszcze nowego? Generalnie oprócz modeli?

Właściwie na filmiku jedyna "innowacja", która przyciąga uwagę, to wysadzenie otworu w ścianie...



MaxiKaaz - 2010-03-12, 15:29
" />Jak łatwo się domyślić - w "kompatybilnej" ścianie...



Drone - 2010-03-12, 15:31
" />
">A oprócz klimatycznie zmontowanego filmu i całkiem fajnie wyglądających modeli Land Rovera i Merlina jest tam coś jeszcze nowego? Generalnie oprócz modeli?
No przeniesienie rozgrywki z Project Reality na silnik ArmA? Przecież o to się tu rozchodzi, a nie jakieś nowe addoniki Napisałem to tu z zapytaniem czy ktoś ma jakieś większe info itd.




MaxiKaaz - 2010-03-12, 15:33
" />Mi tam się wydaje, że my "Project Reality" to mamy w ArmA/ArmA2 w standardzie



shelton - 2010-03-12, 15:35
" />
">przeniesienie rozgrywki z Project Reality na silnik ArmA

Uot du ju min?



chewie - 2010-03-12, 17:41
" />Drone... my chcemy powiedziec, ze nie wiemy co to jest Project Reality



wyspa - 2010-03-12, 18:07
" />Kto grał to wie... pewnie położą nacisk na wielkoskalowe bitwy o terytoria z sporym wykorzystaniem CAS i pojazdów opancerzonych. Do tego dodajmy Dbanie o supply i budowanie outpostów i ot mamy PR'a.
Ciekawym trybem też może być insurgency gdzie rozchodzi się o zdobywanie wywiadu i odnalezienia ukrytych składów arabusów.



Grey - 2010-03-12, 18:08
" />Chodzi o to, że na strzelankę-jebankę Battlefield 2 pojawił się dawno temu darmowy mod Project Reality, który nadawał BF2 kształt nieco bardziej Reality, choć to nadal była strzalanka-jebanka. A teraz jakiś team robi remake pod ArmA2. Czyli pod Reality robi coś bardziej na kształt Arcade.
Znaczy tak naprawdę to myślę, że chcą stworzyć takie warunki na publicznych PvP, aby teamplay był bardziej wskazany. Bo choć nie gram w TDMy i inne takie na A2 to domyślam się, że są dość bezsensowne.



wyspa - 2010-03-12, 18:19
" />
"> dawno temu darmowy mod Project Reality, który nadawał BF2 kształt nieco bardziej Reality, choć to nadal była strzalanka-jebanka
Arma to to rzeczywiście nie jest ale PR jest dalej rozwijanym modem i w ciągu ostatnich 2 lat sporo się zmieniło a i sam zyskał większą popularność i wyszedł z fazy "strzelanka-jebanka" IMO .
Znacie pod Arme tryb Devastation? On właśnie był inspirowany PR'em i z tego co wiem ma być zaimplementowany (i pewnie trochę przerobiony) do tego Armowego PR'a.
Po za tym myślę iż to może być taki test zanim wyjdzie PR2 który jest teraz w robocie a który ma być całkowicie samodzielną gra... sami twórcy mówili iż sporo rzeczy wzorują na ArmA i być może chcą po prostu sprawdzić co jak się sprawi .
A właśnie przyrównując np teamplay na publikach w ArmA i w PR niestety Arma wypada słabiej więc mam nadzieje iż w końcu doczekamy się w miarę sensownych pubiców pod Arma jak Grey napisał.



Drone - 2010-03-12, 18:30
" />
">Chodzi o to, że na strzelankę-jebankę Battlefield 2 pojawił się dawno temu darmowy mod Project Reality, który nadawał BF2 kształt nieco bardziej Reality, choć to nadal była strzalanka-jebanka.
Polecam odświeżyć wspomnianego moda bo na obecną chwilą o wiele bliżej PR do ArmA niż do strzelanko-jebanki. Oczywiście jak się gra z w miarę ogarniętym składem na w miarę ogarniętym serwerze no ale taka reguła dotyczy wszystkiego. Nie nakłaniam w żadnym stopniu do rywalizacji miedzy PR i ArmA bo to nie ma sensu i jedna i druga gra ma swoje plusy jak i minusy



Vitez - 2010-03-12, 19:27
" />
">Kto grał to wie... pewnie położą nacisk na wielkoskalowe bitwy o terytoria z sporym wykorzystaniem CAS i pojazdów opancerzonych. Do tego dodajmy Dbanie o supply i budowanie outpostów i ot mamy PR'a.

Brzmi jak tryb Warfare w Armie2...



wyspa - 2010-03-12, 21:38
" />
">Kto grał to wie... pewnie położą nacisk na wielkoskalowe bitwy o terytoria z sporym wykorzystaniem CAS i pojazdów opancerzonych. Do tego dodajmy Dbanie o supply i budowanie outpostów i ot mamy PR'a.

Brzmi jak tryb Warfare w Armie2...
Może ale z tego co wiem w PR nie ma bzdurnego systemu pienięrznego a outposty to też nie takie jak w Warfare (rozbudowywanie maina) tylko bardziej takie terenowe punkty wypadowe. Zresztą jak mówie ciężko zaznacyzć różnice w opisie w PR najlepiej zagrać bo różni się to od takiego Warfare diametralnie. Mówie oczywiście o PR z BF2 jak ten w Armie będzie wyglądał to dowiemy sie po wypuszczeniu moda.



SiD - 2010-03-13, 10:17
" />No system pieniężny jest bzdurny, ale w porównaniu z systemem respawnów w PR to to pikuś



wyspa - 2010-03-13, 20:20
" />
">No system pieniężny jest bzdurny, ale w porównaniu z systemem respawnów w PR to to pikuś
W Armie w tego typu trybach też są respawny .
Co mi się w PR podoba a co jest w nim inne od ArmA (i dzięki czemu gram w oba bo oba mnie bawią tylko na inny sposób) to to iż PR skupia się na dynamiczniejszych otwartych Bitwach przy czym wcale nie jest to głupia sieka.
Jednak Arma do takich Bitew w formie jaka oferują nam teraz istniejące tryby gry się nie nadaje... tutaj świetnie wypadają operacje z całymi tymi podchodami itp .
Ponadto jak mówiłem organizacja na otwartych serwach jest większa... oczywiście dużo zależy od serwerów i graczy (są lepsze i gorsze) ale o wiele częściej można na prawdę zorganizować coś z losową grupą graczy.
A bez spawów w PR to wszyscy by wyzdychali w 30min a dzięki spawnom to rundy i po 3h się trafiają .
PR ma swoje plusy i minusy i na pewno nie jest tak realistyczny jak ArmA ale się sprawdza.
Mała próbka Tutaj.
PR jest w sumie jedyną gra jaką znam która przy zachowaniu niejakiej dynamiki rozgrywki wymusza jednak współprace co jest dla mnie dużym plusem.
Jak widać w większości przypadków nie ma tu ciągłego biegania i strzelania chyba że na CQB. Rozgrywka bardziej opiera się na przełamaniu obrony przeciwnika zdobyciu perymetru i utrzymaniu go do czasu aż jakiś inny skład nie zdobędzie następnego punktu i front nie ruszy dalej.
Ciekawy jest własnie choćby system AAS czyli sztuczny front właśnie... w przeciwieństwie do wielu gier tutaj po zdobyciu danego perymetru odblokowuje się nam następny (bądź np 2) dzięki czemu mamy de facto front a nie skakanie po całej mapie za flagami.
Zawsze istnieją przynajmniej 2 takie punkty, jeden który należy bronić i 2gi który trzeba atakować. Tym samym mamy w miarę bezpieczną strefę (oczywiście mogą trafić się ambushe) która można dostarczać zaopatrzenie a często też zaraz za linią frontu buduje się jakieś umocnienia (stanowiska TOW, AA itp) oraz firebase'y które oprócz głównej bazy są jedynymi właściwie punktami gdzie piechota może się spawnować.
Istnieje tez co prawda jeszcze spawnpoint który może postawić Squad Lieder posiadający wyposażenie oficera ale można wykorzystać go tylko raz i działa jedynie przez okres minuty więc to wykorzystuje się raczej tylko w przypadku wycofania się z walki w wyniku poniesienia ciężkich strat co pozwala na w miarę szybki kontr atak. Cały ten system ma wiele różnych ciekawych rozwiązań które IMO w Armie mogą się sprawdzić.

Co ciekawe w PR system ten istnieje już jakieś 2 lata jak nie dłużej a dopiero ostatnio widzę iż w innych grach pojawiają się podobne rozwiązania.
Po za tym jak widac na filmiku niestety silnik BF 2 nie jest już ani nowy anie elastyczny dlatego cieszy mnie iż twórcy PR zdecydowali się na zrobienie wersji do Army gdzie mają o wiele większe możliwości manewru.



rad - 2010-03-14, 13:59
" />Moze, w ramach usprawnien, dodadza pasek zycia i skakanie



SiD - 2010-03-14, 14:05
" />Skakanie nie tak potrzebne, jak rzucanie się na ziemię, by mieć kosmiczną precyzję i walić headshoty przy dotknięciu brzucha glebą.



wyspa - 2010-03-14, 16:08
" />
">Skakanie nie tak potrzebne, jak rzucanie się na ziemię, by mieć kosmiczną precyzję i walić headshoty przy dotknięciu brzucha glebą.
I znowu źle bo w PR na ustabilizowane lufy w zależności od pozycji i broni trzeba od ~2 do 8 sek przez które nie można się ruszyć. Dewiacja też zalezy od odległości, wzrasta również przy gwałtownych ruchach myszką .
Widać że nawet jeśli grałeś w PR'a to w jakąś ze starych wersji

">Moze, w ramach usprawnien, dodadza pasek zycia
A tego to już nawet w starych wesjach nie było
Ba nie ma nawet info ile ammo w magazynku ci zostało (w przeciwieństwie np do ArmA na kadecie ).

PS.
Gram w PR już z 3 lata więc mogę tak bez końca



Vitez - 2010-03-14, 17:04
" />
">PS.
Gram w PR już z 3 lata więc mogę tak bez końca


Ano... brzmisz jak fanboy. PR rulezz i tyle .
Bez urazy - zwykła, szczera, subiektywna opinia na podstawie tych kilku postów.



wyspa - 2010-03-14, 18:46
" />Ta może i trochę tak to wygląda ale chciałem tylko sprostować pewne błędne informacje .
Jak napisałem PR ma swoje plusy i minusy tak samo jak i ArmA obie gry lubię za to czym są .
A żeby nei było iz PR jest taki och i ach to niestety PR cierpi na pewne ograniczenia silnikowe wynikające z tego iż BF2 jednak do wielu rzeczy dostosowany nie był.
NP: balistyka jest troche przekłamana (choć twórcy moda starali się to naprawić na tyle na ile mogli). Istnieją błędy związane z tym iż strzały nie padają z broni a niejako z "kamery" umieszczonej gdzieś poniżej szyi postaci (co też powoduje iż często myśląc iż jesteśmy osłonięci nagle dostajemy kulkę) i kilka innych.
No i niestety występują też czasami problemy ze stabilnością z powodu "nadwyrężania" silnika choćby mapami o wiele większymi niż twórcy dla niego przewidzieli.
Dlatego też cieszę się iż powstanie wersja pod Arma gdzie takie błędy nie będą występować.



SiD - 2010-03-14, 19:50
" />No PRMOD dużo zyska na Armie. Szczególnie, że do dynamiczniejszej rozgrywki wyszedł teraz Bad Company 2.



wyspa - 2010-03-14, 22:21
" />Bad Company 2 to jest dobry jako nawalana od A do Z po za tym nie wspiera i nie będzie wspierać Modów (nie ma nawet narzędzi). Coś czuję iż kilka osób tu z założenia przyjmuje iż PR to jakaś nawalana .
Następny filmik pokazujący PR'a bardziej od strony gracza.
Czasami mam wrażenie że jak Gracze ARMA słyszą "Dynamiczniejsza" to od razu im się kojarzy z jakimś Quake Wars .
Dobra ja kończe mnei tu zlinczujecie za propagowanie czego innego poczekamy aż wyjdzie i tedy będzie można gadać jak to się wszytsko pod ArmA sprawi.



Grey - 2010-03-15, 08:32
" />Ja gram codziennie prawie w Bad Company 2 z kumplami. ArmA tak naprawde mnie nudzi. Od czasu do czasu lubie się tu powygrzewać na pozycji i ślimaczym tempem wykonać jakąś misję, ale na codzień prym wiedzie gra multiplayer, w którą można szybko zagrać i szybko skończyć i daje fun ze współpracy. Więc PR tak źle nie brzmi, ale rządzi zasada, gram w to, w co kumple. A oni co jakiś czas zmieniają grę na coś nowszego, żeby się nie zanudzić.



Iceman - 2010-03-15, 09:31
" />
">Ja gram codziennie prawie w Bad Company 2 z kumplami.

To może jakiś kameralny 5 vs 5 na lokalu



SiD - 2010-03-15, 10:42
" />Nie no, Wyspa, oczywiście moje doświadczenia z PRModem nie są świeże, może teraz jest tysiąc razy lepiej, ale z równym entuzjazmem wmówiono, że ten PR który wtedy instalowałem również jest świetny, a zawód był niesamowity.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu