ďťż

Przednie kolo lata



lol3k - 2010-08-22, 08:27
" />Witajcie, mam nastepujacy problem iz zauwazylem ze lata mi przednie kolo od strony kierowcy chce to ogarnac ale nie moge tej czesci znalezc i nawet nie wiem jak sie nazywa, kto pomoze?
Foto:






Kier - 2010-08-22, 08:42
" />viewtopic.php?f=22&t=18564

końcówka drążka kierowniczego tania rzecz ;p około 20 zł sztuka



uaephean - 2010-08-22, 09:58
" />Luzy mogabyc na koncowce drazka , lub drazku kierowniczym ... To kolejna czesc po koncowce drazka .
Nie zapomnij zbieznosci po tym zabiegu ustawic , bo opony beda sie scierac , i piszczec na zakretach.
Jesli koncowki maja taka sama dlugosc , to licz tylko obroty ile wykretow robisz , i tyle samo zrob wkretow nowym drazkiem.
Jedla sruba jest od dolu , najlepiej ja wykrecic , jakas deche przylozyc i klupac mlotkiem , bo sworzen nie wychodzi tak latwo...
Od strony przekladni jest jeszcze przeciwnakretka . Ja zeby ja odkrecic musialem jechac na kanal , i klucz + przedluzka z rury , bo nie chciala puscic.
Ale nie we wszystkich samochodach jest to tak zapieczone.
Powodzenia



lol3k - 2010-08-22, 20:40
" />No sprawdzalem to i to na tej koncowce wiec jutro bede dzialal, Dzieki za podpowiedzi;)




Lecho - 2010-08-25, 21:16
" />



uaephean - 2010-08-25, 21:32
" />Zgadzam sie . Jednak w ten temat jeszcze sie nie zaglebialem.
U mnie pomogla wymiana drazka , i koncowki drazkow...
Wymiana maglowicy / jakies jej elementu to ciezka robota ?



lol3k - 2010-09-07, 20:20
" />Witam, wkoncu znalazlem czas, zakupilem oba drazki i chcialem sie za to zabrac ale mam maly problem. Ktos z was co juz to robil mial z tym taki problem? Natomiast tak sroba przy przegubie na klucz14 jest u mnie nieco zjechana i klucz, jak i francuz mi zjezdza i nie wiem jak mam ten drazek odkrecic.. Jakies koncepcje? Czym to zlapac zeby nie zjezdzalo.... Moze to lekko obszlifowac jakims pilnikiem i klucz 13 na to zarzucic?




uaephean - 2010-09-07, 22:45
" />Nie jestem pewien ,ale chyba za guma tez jest miejsce na klucz.
Musisz troszke odslonic (u mnie ta guma byla peknieta), i mialem tam dostep.
Wywal pierw koncowke drazka , i sprawdz , czy nie ma zbytniego luzu na drazku (w moim wypadku latal w kazda strone bez oporu)
Jesli i tak bedzie , to drazki kierownicze do wymiany , bo dalej beda luzy .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu