Przelotowy układ wydechowy
Yankol - 2007-05-09, 20:16
" />Witam. Postanowilem zalozyc ten temat, bo jego zagadnienie nie pasowalo mi ani do mega topicu o tlumikach ani o kolektorach.
A mianowicie mam taka prosbe do osob posiadajacych wydechy 2" przelotowe. Mam juz kupione obydwa tlumiki, kolektor od D16A9 i zostaje mi to wszystko polaczyc Jezeli ktos posiada zdjecia wydechu, jak to wszystko wyglada z pod spodu auta to czy moglby je tu zamiescic? I jeszcze podac przyblizone wymiary, kąty itp. Musze zamowic nierdzewke a, ze do tanich nie nalezy nie chce kupic czegos za duzo albo czegos, co mi potem nie bedzie do niczego potrzebne. Wydech bede spawal z kumplem wiec takie pogladowe zdjecia nam sie przydadza, bedziemy mieli jakis punkt odniesienia.
A moze powstanie kolejny duzy temat juz tylko nt. budowy ukladu wydechowego?
Pozdrawiam
tecno - 2007-05-10, 17:34
" />potrzebujesz kupic 3m rury i 3 kolanka 90 st. w przypadku gdy robisz wydech z tuba na koncu. jezeli robisz poprzeczny to potrzebujesz 4 kolanka.
wersja z tuba: prosta - kolanko 90st. - prosta - kolanko 120 st. (cwiartka) - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - tuba
wersja z poprzecznym: prosta - kolanko 90st. - prosta - kolanko 120 st. (cwiartka) - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 90 st. - tlumik poprzeczny
Dla ulatwienia zdejmij sobie seryjny wydech bo nie idzie on idealnie na plasko tylko poziomuje w tylnych partiach zeby delikatnie ominac zawieszenie. Uwazaj tez na jablko bo jak zle go wypoziomujesz i zespawasz to zawsze bedzie juz zle i wymiana uszczelki przy portkach nic nie da. Moze jutro uda mi sie zrobic fotke ale nie obiecuje. Mimo wszystko zycze powodzenia w robieniu wydechu bo to ciezki temat i spawaj srednim pradem zeby nie przepalic rury i zeby glutow nie narobic. pozdro
Yankol - 2007-05-10, 20:07
" />Tak na szybko(wersja nr 2):
Tak to wyglada? I jeszcze pytanie, jak z tym ominieciem tylniego zawieszenia, da sie tam przejsc na prosto czy trzeba robic obejscie? Bo jezeli trzeba to dochodzily by jeszcze dwa kolanka 120 st. Czyli mniej wiecej tak musialo by to ominiecie wygladac:
Rurki z tego co sie orientowalem to 52x1.5 sa dosc latwo dostepne (w srodku przelot bedzie mial wiec 49 mm).
I jeszcze takie sprawa: laczenie miedzy kolektorem a wydechem: spawac na sztywno czy lepiej dac jakas plecionke tego typu:
Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
kodzintm - 2007-05-10, 20:23
" />Fotki raz proszę:
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Yankol - 2007-05-09, 20:16
" />Witam. Postanowilem zalozyc ten temat, bo jego zagadnienie nie pasowalo mi ani do mega topicu o tlumikach ani o kolektorach.
A mianowicie mam taka prosbe do osob posiadajacych wydechy 2" przelotowe. Mam juz kupione obydwa tlumiki, kolektor od D16A9 i zostaje mi to wszystko polaczyc Jezeli ktos posiada zdjecia wydechu, jak to wszystko wyglada z pod spodu auta to czy moglby je tu zamiescic? I jeszcze podac przyblizone wymiary, kąty itp. Musze zamowic nierdzewke a, ze do tanich nie nalezy nie chce kupic czegos za duzo albo czegos, co mi potem nie bedzie do niczego potrzebne. Wydech bede spawal z kumplem wiec takie pogladowe zdjecia nam sie przydadza, bedziemy mieli jakis punkt odniesienia.
A moze powstanie kolejny duzy temat juz tylko nt. budowy ukladu wydechowego?
Pozdrawiam
tecno - 2007-05-10, 17:34
" />potrzebujesz kupic 3m rury i 3 kolanka 90 st. w przypadku gdy robisz wydech z tuba na koncu. jezeli robisz poprzeczny to potrzebujesz 4 kolanka.
wersja z tuba: prosta - kolanko 90st. - prosta - kolanko 120 st. (cwiartka) - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - tuba
wersja z poprzecznym: prosta - kolanko 90st. - prosta - kolanko 120 st. (cwiartka) - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 120 st. - prosta - kolanko 90 st. - tlumik poprzeczny
Dla ulatwienia zdejmij sobie seryjny wydech bo nie idzie on idealnie na plasko tylko poziomuje w tylnych partiach zeby delikatnie ominac zawieszenie. Uwazaj tez na jablko bo jak zle go wypoziomujesz i zespawasz to zawsze bedzie juz zle i wymiana uszczelki przy portkach nic nie da. Moze jutro uda mi sie zrobic fotke ale nie obiecuje. Mimo wszystko zycze powodzenia w robieniu wydechu bo to ciezki temat i spawaj srednim pradem zeby nie przepalic rury i zeby glutow nie narobic. pozdro
Yankol - 2007-05-10, 20:07
" />Tak na szybko(wersja nr 2):
Tak to wyglada? I jeszcze pytanie, jak z tym ominieciem tylniego zawieszenia, da sie tam przejsc na prosto czy trzeba robic obejscie? Bo jezeli trzeba to dochodzily by jeszcze dwa kolanka 120 st. Czyli mniej wiecej tak musialo by to ominiecie wygladac:
Rurki z tego co sie orientowalem to 52x1.5 sa dosc latwo dostepne (w srodku przelot bedzie mial wiec 49 mm).
I jeszcze takie sprawa: laczenie miedzy kolektorem a wydechem: spawac na sztywno czy lepiej dac jakas plecionke tego typu:
Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
kodzintm - 2007-05-10, 20:23
" />Fotki raz proszę: