Przerywa na wysokich obrotach, gaśnie w zakrętach.
BJFast - 2010-09-03, 09:54
" />Od jakiegoś czasu mam problem z moim civem. Wygląda to mniej więcej tak. Jak jest zimny odpala od razu obroty w normie wszystko jest ok. Jak już silnik się zagrzeje to jest wszystko ok wkręca się na obroty nic nie przerywa, generalnie dobrze zapierdziela. Problem pojawia się przy dłuższej jeździe wtedy powyżej 5000 zaczyna przerywać i szarpać. Po przejechaniu jakichś 60km przerywanie pojawia się przy coraz niższych obrotach aż w końcu gaśnie. Potem odpala by za chwile znowu zgasnąć i tak w kółko dopuki nie wystygnie. Problem pojawia się też przy ostych zakrętach gdzie też przygasa i na prostej jedzie już normalnie. Co zostało zmienione: aparat zapłonowy, komputer, świece nowe, przekaźnik pompy przelutowany, filtr paliwa zmieniony, komp nie wywala żadnych błędów i dalej jest ten sam problem. Czy to wina pompy paliwa Ja już więcej pomysłów nie mam
Marcel - 2010-09-03, 10:19
" />na 95% pompa paliwa
BJFast - 2010-09-03, 11:54
" />Czy pompa paliwa z V czy VI gena pojedjdzie do ED7
Kanies - 2010-09-08, 22:23
" />Pompa na milion proocent ! Miałem to samo w innym aucie..w którym przez pomyłke troszke diesla sie dostało zatarła się i objawy takie same
BJFast - 2010-10-03, 13:27
" />Pisze tego posta dla potomnych Kanies, Marcel mieliście rację i utwierdziliście mnie w przekonaniu, że to pompa paliwa. Po zmianie auto wreszcie zaczeło jeździć normalnie. Przy okazji wreszcie ściąga mi paliwo do końca bo wcześniej przy 10l w zborniku już nie chciał jeździć. Problem więc rozwiązany, dzięki wszystkim za pomoczanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
BJFast - 2010-09-03, 09:54
" />Od jakiegoś czasu mam problem z moim civem. Wygląda to mniej więcej tak. Jak jest zimny odpala od razu obroty w normie wszystko jest ok. Jak już silnik się zagrzeje to jest wszystko ok wkręca się na obroty nic nie przerywa, generalnie dobrze zapierdziela. Problem pojawia się przy dłuższej jeździe wtedy powyżej 5000 zaczyna przerywać i szarpać. Po przejechaniu jakichś 60km przerywanie pojawia się przy coraz niższych obrotach aż w końcu gaśnie. Potem odpala by za chwile znowu zgasnąć i tak w kółko dopuki nie wystygnie. Problem pojawia się też przy ostych zakrętach gdzie też przygasa i na prostej jedzie już normalnie. Co zostało zmienione: aparat zapłonowy, komputer, świece nowe, przekaźnik pompy przelutowany, filtr paliwa zmieniony, komp nie wywala żadnych błędów i dalej jest ten sam problem. Czy to wina pompy paliwa Ja już więcej pomysłów nie mam
Marcel - 2010-09-03, 10:19
" />na 95% pompa paliwa
BJFast - 2010-09-03, 11:54
" />Czy pompa paliwa z V czy VI gena pojedjdzie do ED7
Kanies - 2010-09-08, 22:23
" />Pompa na milion proocent ! Miałem to samo w innym aucie..w którym przez pomyłke troszke diesla sie dostało zatarła się i objawy takie same
BJFast - 2010-10-03, 13:27
" />Pisze tego posta dla potomnych Kanies, Marcel mieliście rację i utwierdziliście mnie w przekonaniu, że to pompa paliwa. Po zmianie auto wreszcie zaczeło jeździć normalnie. Przy okazji wreszcie ściąga mi paliwo do końca bo wcześniej przy 10l w zborniku już nie chciał jeździć. Problem więc rozwiązany, dzięki wszystkim za pomoc