ďťż

przewody paliwowe D15/D16



Krystian4 - 2010-06-23, 12:19
" />Powiedzcie mi po co są 3 przewody paliwowe wersji z wtryskiem idące od baku?
Tak po za konkursem czy można bez problemu założyć zewnętrza pompę paliwa zostawiając seryjny bak z D13/D14 z którego idą 2 przewody paliwowe?




soldi - 2010-06-23, 12:36
" />zasilanie paliwem, powrót i odpowietrzenie baku idące do filtra węglowego (czarna plastikowa puszka podłączona wężykami do przepustnicy i kolektora ssącego)

w d14a1 masz zasilanie (grubszy) i powrót (cieńszy).. odpowietrznik jest przy baku i teoretycznie możesz zostać przy takim setupie



Krystian4 - 2010-06-23, 12:47
" />Aha no właśnie przed chwila dorwałem listonosza z Concerto z d16 na dwóch wałkach i zerkałem pod maskę żeby zobaczyć jak tam idą przewody i się zastanawiałem co to za czarna puszka połączona z kolektorem a z drugiej strony wylot.
Mówisz że bak od D14 ma odpowietrzanie...ale gdzie? bo jak przy tankowaniu odkręcam wlew to słychać jakby zasysał powietrze;p

Dla jasności pytam bo zakładam mpfi i zastanawiam się czy się bawić z wymiana baku czy nie..



soldi - 2010-06-23, 13:04
" />jest przy baku bezpośrednio przymocowane, a zasysanie powietrza no normalka filtr ma za zadanie "wyłapanie" oparów paliwa - działa od baku.. do baku powietrze powinno być wciągane przez korek paliwa (też ma jakiś odpowietrznik)




Krystian4 - 2010-06-23, 15:28
" />to coś słabo działa;)
Kolejne pytanie. Ciśnienie jakie powinna dawać taka pompa to ok 2,8 bara tak? w sklepie powiedzieli mi za najtańsza ok 300 czy tam 380zl...na allegro są od 80zł to już chyba bardziej opłaca się męczyć z przełożeniem zbiornika lub komuś za to zapłacić tą stówę.
Bo nie ma możliwości na założenie bezproblemowo pompy i przewodów z D16 do baku od D14?:P



soldi - 2010-06-23, 15:48
" />przewód zasilający wypadałoby przełożyć (wyprofilowanie końcówek pod filtr paliwa i przewód od pompy)
bak paliwa w d14 ma zaślepione miejsce na pompe (kup cały bak ed6/ed7/ed9, mnie kosztował jakieś 50zł bez pompy)
ciśnienie pompy w hondach wynosi 45psi

wymiana baku jest prosta jak konstrukcja cepa, ale przydatny byłby kanał.. chociaż dla chcącego nic trudnego



Krystian4 - 2010-06-23, 15:52
" />bak z pompą i przewodami będę miał za 60zł;p chociaż nie wiem czy nadal chce mi sprzedać bo zrezygnowałem z konserwacji u niego;) Ten sam koleś powiedział że są problemy w hondach ze śrubami itd... czyli nic pewnego że będą problemy? Jak dobrze pójdzie może jutro lub pojutrze bym chciał zacząć składać to wszystko:)
PS. Szansa na kanał też jest co prawda niezbyt głęboki ale zawsze coś najwyżej dodatkowo na lewarkach się uniesie tył.



soldi - 2010-06-23, 15:54
" />bak wisi na paskach metalowych i przykręcony jest 2 śrubami... fakt że rdzewieją, ale to nie jest jakiś wielki problem



Krystian4 - 2010-06-23, 16:06
" />czyli co szykować wiertarkę i gwintowniki o dużym rozmiarze?:P czy może lepiej pneumatycznym spróbować odkręcić czy bez różnicy?



soldi - 2010-06-23, 17:31
" />ja przeciąłem śruby i dałem inne to są śruby z zagiętym łebkiem, nic nie trzeba wiercić... pneumata bym nie dawał, bo one są osadzone w budzie, czyli między blachami



Krystian4 - 2010-06-23, 19:12
" />To muszę się dowiedzieć kiedy będę miał kanał udostępniony:) Ale coś mi się wydaje że przed sobotą nie będę miał czasu...
Lakiernik mi chce uciekać w okolicy niedzieli a mam felgi do pomalowania w końcu bo ile można na zimowych jeździć więc one mają pierwszeństwo potem zbiornik i mpfi:)



Krystian4 - 2010-07-01, 19:06
" />Powiedzcie mi czy można przewody paliwowe uciąć w miejscu gdzie są sztywne a potem je bez problemu zespawać albo połączyć za pomocą wężyka o większej średnicy? Jestem raczej zmuszony je kupić na odległość a wysyłka w całości delikatnie mówiąc się nie opłaca...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu