Przyśpieszenie
nosalm@op.pl - 2006-04-13, 09:09
" />Powiedzcie mi jak przyspiesza honda z moca 90Km? jak jade swoja wydaje mi sie ze jak jade kolo 80Kmh jest jakas mułowata i nie wiem czy to normalka czy moze cos mam zepsute albo wymaga rgulacji.
Czy ruszajac powinno sie odczowac lekkie wgniatanie w fotel czy nie? moze mam za duze wymagania
wh00per - 2006-04-13, 09:13
" />ja swoja raz probowalem, z pasazerem i wyszlo mi 13 sek do setki, a czy przy 80 jest mulowata?? jak wzuce 3 to nie:P na 5 taka sobie:p zalezy przy jakich obrotach przyspieszasz bo jesli dasz w gaz majac 2 tys obrotow to bedzie ci sie rozpedzala i rozpedzala...
PS. moja dziewczyna mowi ze wgniata w fotecl
Randal - 2006-04-13, 09:32
" />U mnie powyżej 3000obr szła jak burza do odcięcia Jak na 90 kucy było bardzo przyzwoicie! Ale oczywiście każdy ma inne "poczucie mocy"
spiderGT - 2006-04-13, 09:39
" />a ja mam wrażenie ze moja dostaje buta tak przy 4000/4500 tys
troche wysoko jak na d15b2, moze coś jest nie tak aczkolwiek po wywaleniu kata i zrobieniu przelotowego wydechu i tak jestem bardzo zadowolony z osiągów
bencol - 2006-04-13, 09:48
" />kiedyś we dwie osoby wyszło mi niecałe 12 s.,ale chmure dymu widziałem za sobą bo olejek się palił.powyżej 3500 obr. ciągnie przyzwoicie.
Chbr - 2006-04-13, 09:54
" />bez pasażerów, seryjna, na Gtechu 9.7 do setki
d15b2
Michuu - 2006-04-13, 10:08
" />7.1-7.2 gtech powtarzalne Ze stara skrzynia i bez kolektora
Obecnie nie zmezone
DAV - 2006-04-13, 11:18
" />wszystko zalezy jaki masz bieg ja mam silnik moge powiedziec w dobrym stanie silnik robi sie zwawy juz od 3 tys. obrotow przy osiemdziesieciu wlanczajac 3 bieg samochod wrecz leci na 4 tez nie jest jeszcze najgorzej.
jak ci muli sprawdz kataliozator i tlumiki swiece i filtr mialem taki kiedys w golfie ze przy 100 mi mulil i niechcial dalej isc i do tego palil jak smok okazalo sie ze mailem rozwalony katalizator zapchany filtr powietrza i do wymiany siwece.
co do wgniatania w fotel to na poczatku moze i cos sie odczuwa ale z czasem sie przyzwyczajasz i tylko pasazerowie to odczuwaja
malarz - 2006-04-13, 11:24
" />jesli chodzi o moja to przyspiesza zauwazalnie lepiej od 3300 bor/min ... czuje sie to wyraznie, co do odciecia to jednak mam problem, nieraz kręce ja do ponad 7 i nie odcina - to chyba nie jest normalne? - czy sie myle?
ps. zauwazam duza roznica na + jak wyjme silentser_a z tlumika, przyspiesze naprawde lepiej, dlatego wierze ze uklad przelotowy poprawia osiągu!!
Dzilas - 2006-04-13, 12:07
" />Moj powyzej 4tys rwie do przodu. We 2 osoby około 8.5 w 100km/h lecz nie nalezy się tymi cyferkami sugerować. A co do odcinki, to chyba jej nie mam jeszcze nie udało mi się podciągnać motoru do odcinki, z tym, że nie kręce go powyżej 7tys... w ogóle kilka razy mi zdażyło się do takich obr. podciągnać Po prostu nie chce go tak wysoko kręcić
Bobas - 2006-04-13, 13:15
" />dzilas nie placz i krec ja swojego licznikowo zakrecilem do 7800 na 4 biegu a tak normalnie to 7200 odcina wg licznika
gniedz83 - 2006-04-13, 16:26
" />Moja d14a1 (teoretycznie 90 KM) na g-techu ma do 60mil okolo 8,5-9s. Jak wyjmę silencer z tlumika jest zdecydowanie gorzej i wyraznie mozna odczuc ze slabiutka jest na niskich obrotach. Po zalozeniu OEM 4-2-1 kolektora zdecydowanie poprawilo sie przyspieszenie na bardzo niskich obrotach 1-2,5 tys,ale to jest tylko moje odczucie nie potwierdzone hamownia.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nosalm@op.pl - 2006-04-13, 09:09
" />Powiedzcie mi jak przyspiesza honda z moca 90Km? jak jade swoja wydaje mi sie ze jak jade kolo 80Kmh jest jakas mułowata i nie wiem czy to normalka czy moze cos mam zepsute albo wymaga rgulacji.
Czy ruszajac powinno sie odczowac lekkie wgniatanie w fotel czy nie? moze mam za duze wymagania
wh00per - 2006-04-13, 09:13
" />ja swoja raz probowalem, z pasazerem i wyszlo mi 13 sek do setki, a czy przy 80 jest mulowata?? jak wzuce 3 to nie:P na 5 taka sobie:p zalezy przy jakich obrotach przyspieszasz bo jesli dasz w gaz majac 2 tys obrotow to bedzie ci sie rozpedzala i rozpedzala...
PS. moja dziewczyna mowi ze wgniata w fotecl
Randal - 2006-04-13, 09:32
" />U mnie powyżej 3000obr szła jak burza do odcięcia Jak na 90 kucy było bardzo przyzwoicie! Ale oczywiście każdy ma inne "poczucie mocy"
spiderGT - 2006-04-13, 09:39
" />a ja mam wrażenie ze moja dostaje buta tak przy 4000/4500 tys
troche wysoko jak na d15b2, moze coś jest nie tak aczkolwiek po wywaleniu kata i zrobieniu przelotowego wydechu i tak jestem bardzo zadowolony z osiągów
bencol - 2006-04-13, 09:48
" />kiedyś we dwie osoby wyszło mi niecałe 12 s.,ale chmure dymu widziałem za sobą bo olejek się palił.powyżej 3500 obr. ciągnie przyzwoicie.
Chbr - 2006-04-13, 09:54
" />bez pasażerów, seryjna, na Gtechu 9.7 do setki
d15b2
Michuu - 2006-04-13, 10:08
" />7.1-7.2 gtech powtarzalne Ze stara skrzynia i bez kolektora
Obecnie nie zmezone
DAV - 2006-04-13, 11:18
" />wszystko zalezy jaki masz bieg ja mam silnik moge powiedziec w dobrym stanie silnik robi sie zwawy juz od 3 tys. obrotow przy osiemdziesieciu wlanczajac 3 bieg samochod wrecz leci na 4 tez nie jest jeszcze najgorzej.
jak ci muli sprawdz kataliozator i tlumiki swiece i filtr mialem taki kiedys w golfie ze przy 100 mi mulil i niechcial dalej isc i do tego palil jak smok okazalo sie ze mailem rozwalony katalizator zapchany filtr powietrza i do wymiany siwece.
co do wgniatania w fotel to na poczatku moze i cos sie odczuwa ale z czasem sie przyzwyczajasz i tylko pasazerowie to odczuwaja
malarz - 2006-04-13, 11:24
" />jesli chodzi o moja to przyspiesza zauwazalnie lepiej od 3300 bor/min ... czuje sie to wyraznie, co do odciecia to jednak mam problem, nieraz kręce ja do ponad 7 i nie odcina - to chyba nie jest normalne? - czy sie myle?
ps. zauwazam duza roznica na + jak wyjme silentser_a z tlumika, przyspiesze naprawde lepiej, dlatego wierze ze uklad przelotowy poprawia osiągu!!
Dzilas - 2006-04-13, 12:07
" />Moj powyzej 4tys rwie do przodu. We 2 osoby około 8.5 w 100km/h lecz nie nalezy się tymi cyferkami sugerować. A co do odcinki, to chyba jej nie mam jeszcze nie udało mi się podciągnać motoru do odcinki, z tym, że nie kręce go powyżej 7tys... w ogóle kilka razy mi zdażyło się do takich obr. podciągnać Po prostu nie chce go tak wysoko kręcić
Bobas - 2006-04-13, 13:15
" />dzilas nie placz i krec ja swojego licznikowo zakrecilem do 7800 na 4 biegu a tak normalnie to 7200 odcina wg licznika
gniedz83 - 2006-04-13, 16:26
" />Moja d14a1 (teoretycznie 90 KM) na g-techu ma do 60mil okolo 8,5-9s. Jak wyjmę silencer z tlumika jest zdecydowanie gorzej i wyraznie mozna odczuc ze slabiutka jest na niskich obrotach. Po zalozeniu OEM 4-2-1 kolektora zdecydowanie poprawilo sie przyspieszenie na bardzo niskich obrotach 1-2,5 tys,ale to jest tylko moje odczucie nie potwierdzone hamownia.