pytanie o "swapa"
REDEVIL - 2007-10-02, 21:46
" />mam pytanko -może ktoś już tetrał -zeby wsadzić D15B zamiast D15B2 z wielopunktem od Z2 -ile to jest rzeźby i co potrzeba na swapa?, czy skrzynka L3 z półosiami podpasi??
Proti - 2007-10-02, 22:07
" />tyle samo roboty co z z6
REDEVIL - 2007-10-02, 22:19
" />prośba-mógłbyś troszkę opisać ?
Bobas - 2007-10-03, 09:37
" />skyrznia ci podpasi ale po co wielopunkt z z2 ? jak d15b jest na wielopunkcie. Chyba, że kupujesz goły silnik. Musisz przerobić jeszcze raz wiązkę bo d15b jest na OBD1 no i do tego dochodzi jeszcze VTEC. Najprościej i troche drożej to przejściówka ODB0->OBD1. Jeżeli nie to ciągniesz całą wiązke od nowa albo sam robisz sobie przejścówki
Proti - 2007-10-03, 11:20
" />Bobas nie tka ziomie, kolega ma 1,5 na wielopunkcie teraz
przejściówka na obd1 to dzien roboty, skrzynie lepiej zostaw swoja, bo nie wiem czy w 5to i 6sto genowych d seriach nie ma elektronicznego czytnika predkosci pozatym musialbys bude przerabiac pod hydro sprzynie z linki
potrzebujesz silnika z osprzetem bez skrzyni, wiazki kompa i chyba tyle,
REDEVIL - 2007-10-03, 20:39
" />szukam bloku z głowica. czyli komp styknie -pewnie czujnik vteca trza dodać i tyle ?
a reszta od D serii sohc podejdzie?
Proti - 2007-10-03, 20:47
" />zrobisz straszną gmeranine, w sumie sie da zrobic pod twoja wiazke wszystko i vteca wlaczanego z vafca np niezaleznie od kompa ale zapomnij wtedy o 130 koniach bo nie bedziesz mial mapy z d15b, jak chcesz miec kompa z d15b przekladaj wiazke i rob odb1 z osprzetem normalnie, duzo wiecej roboty nie ma, a w 4g nie da sie dodać do shc vteca do kompa bo tak, tak mi sie zdaje przynajmniej
Długi - 2007-10-05, 07:15
" />mozna kupujac jakas swinke ktora podstroi ecu ale to w chu...roboty i malo oplacalne lepiej przejsciowke lub cala wiazke i ecu z vtec jakies hmmm 600pln
Proti - 2007-10-05, 15:04
" />jakie 600 plnow, długi ja ciebie błagam...
przecierz kompa i wiazke i aparat bedzie mial ze swapem tak samo osprzet silnika, to kwestia przerobienia 2 wtyczek, piratow w d serii zajelo to ze 2 godziny
Loobo - 2007-10-05, 17:08
" />Moim zdaniem najlepszym pomyslem jest zakupienie glowicy z d16z6 + jakis komp z dwoma mapami (dla lagodnej i aggresywnej krzywki).
Mozna ja oddac jeszcze np do Grabowskiego na obrobke. Z chinskim kolektorem z Ebay bedziesz mial 150 HP z 1.5 na seryjnym walku (przyklad - auto Qowaxa).
Bobas - 2007-10-06, 10:33
" />na jakiego wała ci 2 mapy? Seryjny komp ma inne mapy zapłonu i paliwa dla zakresu VTEC i poza. Przecież stroimy pod konkretny silnik tak aby AFR i zapłon był jak najlepiej dobrany. W turbo to ma sens bo w parze idzie zmiana boostu ale w NA?
Loobo - 2007-10-06, 14:42
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
REDEVIL - 2007-10-02, 21:46
" />mam pytanko -może ktoś już tetrał -zeby wsadzić D15B zamiast D15B2 z wielopunktem od Z2 -ile to jest rzeźby i co potrzeba na swapa?, czy skrzynka L3 z półosiami podpasi??
Proti - 2007-10-02, 22:07
" />tyle samo roboty co z z6
REDEVIL - 2007-10-02, 22:19
" />prośba-mógłbyś troszkę opisać ?
Bobas - 2007-10-03, 09:37
" />skyrznia ci podpasi ale po co wielopunkt z z2 ? jak d15b jest na wielopunkcie. Chyba, że kupujesz goły silnik. Musisz przerobić jeszcze raz wiązkę bo d15b jest na OBD1 no i do tego dochodzi jeszcze VTEC. Najprościej i troche drożej to przejściówka ODB0->OBD1. Jeżeli nie to ciągniesz całą wiązke od nowa albo sam robisz sobie przejścówki
Proti - 2007-10-03, 11:20
" />Bobas nie tka ziomie, kolega ma 1,5 na wielopunkcie teraz
przejściówka na obd1 to dzien roboty, skrzynie lepiej zostaw swoja, bo nie wiem czy w 5to i 6sto genowych d seriach nie ma elektronicznego czytnika predkosci pozatym musialbys bude przerabiac pod hydro sprzynie z linki
potrzebujesz silnika z osprzetem bez skrzyni, wiazki kompa i chyba tyle,
REDEVIL - 2007-10-03, 20:39
" />szukam bloku z głowica. czyli komp styknie -pewnie czujnik vteca trza dodać i tyle ?
a reszta od D serii sohc podejdzie?
Proti - 2007-10-03, 20:47
" />zrobisz straszną gmeranine, w sumie sie da zrobic pod twoja wiazke wszystko i vteca wlaczanego z vafca np niezaleznie od kompa ale zapomnij wtedy o 130 koniach bo nie bedziesz mial mapy z d15b, jak chcesz miec kompa z d15b przekladaj wiazke i rob odb1 z osprzetem normalnie, duzo wiecej roboty nie ma, a w 4g nie da sie dodać do shc vteca do kompa bo tak, tak mi sie zdaje przynajmniej
Długi - 2007-10-05, 07:15
" />mozna kupujac jakas swinke ktora podstroi ecu ale to w chu...roboty i malo oplacalne lepiej przejsciowke lub cala wiazke i ecu z vtec jakies hmmm 600pln
Proti - 2007-10-05, 15:04
" />jakie 600 plnow, długi ja ciebie błagam...
przecierz kompa i wiazke i aparat bedzie mial ze swapem tak samo osprzet silnika, to kwestia przerobienia 2 wtyczek, piratow w d serii zajelo to ze 2 godziny
Loobo - 2007-10-05, 17:08
" />Moim zdaniem najlepszym pomyslem jest zakupienie glowicy z d16z6 + jakis komp z dwoma mapami (dla lagodnej i aggresywnej krzywki).
Mozna ja oddac jeszcze np do Grabowskiego na obrobke. Z chinskim kolektorem z Ebay bedziesz mial 150 HP z 1.5 na seryjnym walku (przyklad - auto Qowaxa).
Bobas - 2007-10-06, 10:33
" />na jakiego wała ci 2 mapy? Seryjny komp ma inne mapy zapłonu i paliwa dla zakresu VTEC i poza. Przecież stroimy pod konkretny silnik tak aby AFR i zapłon był jak najlepiej dobrany. W turbo to ma sens bo w parze idzie zmiana boostu ale w NA?
Loobo - 2007-10-06, 14:42
" />