Ręczne ssanie w d13b2
Młody ŁDZ - 2010-06-11, 00:50
" />Hi
do czasu swapu muszę siedzieć na obecnym silniku... więc :> denerwuje mnie automatyczne ssanie które często jest niepotrzebne, zazwyczaj cisnę na LPG na którym przy ssaniu trzyma zbyt wysokie obroty gdy nie potrzeba - więc może jakieś małe how to ? Na ręczne :>
Albo sposób na zmniejszenie tych obrotów na ssaniu, bo gdy przykręcę gaz to po wyłączeniu ssania buja strasznie autem. Na benzynce jest ok.
tomekd - 2010-06-11, 09:50
" />Po lewej stronie gaźnika masz taką śrubkę na sprężynce i nią regulujesz ssanie, śrubka po prawej stronie gaźnika jest od półssania. Natomiast z tyłu gaźnika jest jeszcze takie czarne pokrętło, ono służy do regulowania wolnych obrotów kiedy silnik jest już rozgrzany. Przed regulacją najlepiej jest odpiąć wtyczkę od silniczka krokowego. Mam nadzieje, że pomogłem
Młody ŁDZ - 2010-06-11, 14:42
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Młody ŁDZ - 2010-06-11, 00:50
" />Hi
do czasu swapu muszę siedzieć na obecnym silniku... więc :> denerwuje mnie automatyczne ssanie które często jest niepotrzebne, zazwyczaj cisnę na LPG na którym przy ssaniu trzyma zbyt wysokie obroty gdy nie potrzeba - więc może jakieś małe how to ? Na ręczne :>
Albo sposób na zmniejszenie tych obrotów na ssaniu, bo gdy przykręcę gaz to po wyłączeniu ssania buja strasznie autem. Na benzynce jest ok.
tomekd - 2010-06-11, 09:50
" />Po lewej stronie gaźnika masz taką śrubkę na sprężynce i nią regulujesz ssanie, śrubka po prawej stronie gaźnika jest od półssania. Natomiast z tyłu gaźnika jest jeszcze takie czarne pokrętło, ono służy do regulowania wolnych obrotów kiedy silnik jest już rozgrzany. Przed regulacją najlepiej jest odpiąć wtyczkę od silniczka krokowego. Mam nadzieje, że pomogłem
Młody ŁDZ - 2010-06-11, 14:42
" />