ďťż

Regulacja po SWAPIE D16A6



<mtm> - 2009-05-13, 19:42
" />Witam.
Zmieniłem niedawno silniczek. Co prawda D16A6 na D16A6 ale inna sztuka
Oczywiście przy okazji wymiana paska itp części które się zużywaja.
Zastanawiam się tylko dlaczego teraz po wymianie silnik mi "gwiżdże". Nie jest to jakies głośne, ale różnicę słychać. powiedziałbym, ze silnik ma taką charakterystykę, ale nie wydaje mi się. Dzieje się tak zwłaszcza na zimnym silniku kiedy obroty są podwyższone, na ciepłym jak spadną świszczenie cichnie i wiadomo przy dodaniu gazu pojawia się na nowo.
Słyszałem taką wersję, że mam zabardzo napięty pasek rozrządu i to przez to.
Nie poodba mi sie to zabardzo bo kojarzy mi się z brzmieniem silnika dużego fiata.

Druga sprawa sprzęgło.
Przy dochamowaniu na biegu przy opuszczaniu sprzęgła czuć lekkie wibracje, a sprzęgło wporządku jest.

Co sądzicie??




dEboo - 2009-05-14, 11:07
" />może rzeczywiście za mocno jest napięty pasek rozrządu, a może łożysko na alternatorze ci sie kończy i dlatego świszczy ??



<mtm> - 2009-05-14, 12:02
" />Jeśli chodzi o łożysko to powiedziałbym, że raczej nie bo alternator ani jeden ani drugi tak nie gwiżdzał. Chyba, że zaczął teraz kiedy pasek jest zabardzo napięty.
Nie wiem czy czekać na rozwój wydarzeń i poprostu jeździć czy brać się za to.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu