Regulamin Clanbase - S&D + TDM + CTF - Po polsku (CoD2)
kAZR - 2009-08-24, 19:55
1.ZASADY MECZU - CTF
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 halfy na każdej z map. Każda drużyna gra dwie połowy jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z czterech części, po 2 na mapę.
1.3 Każda połowa powinna być ustawiona na timelimit 15. Wynik uzyskuje się przez dodanie ilości wszystkich zdobytych flag graczy z danej drużyny z całego meczu.
1.ZASADY MECZU - S&D
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 halfy na każdej z map. Każda drużyna gra 2 połowy jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z 4 części, po 2 na mapę.
1.3 Mecze grane będą z zasadą MaxRounds. Runda powinna być ustawiona na 2 minuty. Tura składa się z 10 rund, czyli w sumie 40 rund powinno zostać rozegranych. Wynik uzyskujemy przez dodanie wszystkich wygranych rund dla każdej z drużyn, po rozegraniu całego meczu.
1.ZASADY MECZU - TDM
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 tury na każdej z map. Każda drużyna gra 2 tury jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z 4 tur, po 2 na mapę.
1.3 Każdą turę należy ustawić na timelimit 15* i scorelimit 200*. Wynik oblicza się przez dodanie wszystkich zdobytych fragów, wszystkich graczy danego klanu, z całego meczu.
* dla TDM 2on2 odpowiednio timelimit 10 i scorelimit 50
1.4 Standardowa ilość graczy to 5on5, jednak można wyszczególnić inna ilość na stronie z wyzwaniem(challenge page). Minimalna ilość graczy to 4on4, a maksymalna 10on10. Mecze z innym rozmiarem drużyn będą usuwane. Dla trybu TDM 2on2 inny rozmiar niż 2 graczy na drużynę jest niedozwolony.
2. LISTA MAP
Lista obowiązujacych map dla CoD2 CTF, S&D i TDM:
mp_trainstation
mp_breakout
mp_brecourt
mp_burgundy
mp_carentan
mp_dawnville
mp_decoy
mp_downtown
mp_farmhouse
mp_leningrad
mp_matmata
mp_railyard
mp_toujane
mp_tobruk
mp_powcamp
mp_vallente
4. USTAWIENIA SERWERA
4.1.CTF Wszystkie mecze CoD2 CTF powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_ctf_scorelimit "0"
set scr_ctf_timelimit "15"
4.1.SD Wszystkie mecze CoD2 S&D powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_sd_bombtimer "60"
set scr_sd_graceperiod "15"
set scr_sd_roundlength "3"
set scr_sd_roundlimit "10"
set scr_sd_scorelimit "0"
set scr_sd_timelimit "0"
4.1.TDM Wszystkie mecze CoD2 TDM powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_tdm_scorelimit "200" (TDM2on2 - set scr_tdm_scorelimit "50")
set scr_tdm_timelimit "15" (TDM2on2 - set scr_tdm_timelimit "10")
4.2 Wszystkie mecze CoD2 powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_killcam "0"
set scr_spectatefree "0"
set scr_spectateenemy "0"
set scr_friendlyfire "1"
set g_allowvote "0"
set scr_drawfriend "1"
set scr_teambalance "0"
set sv_minPing "0"
set sv_maxPing "0"
set sv_maxRate "25000"
set sv_floodProtect "1"
set sv_voice "0"
set sv_voiceQuality "0"
set sv_allowDownload "0"
set sv_pure "1"
set sv_cheats "0"
set scr_freelook "0"
set logfile "1"
set g_weaponAmmoPools "0"
set scr_allow_enfieldsniper "1"
set scr_allow_kar98ksniper "1"
set scr_allow_nagantsniper "1"
set scr_allow_springfield "1"
set scr_allow_svt40 "1"
set scr_allow_enfield "1"
set scr_allow_kar98k "1"
set scr_allow_m1carbine "1"
set scr_allow_m1garand "1"
set scr_allow_nagant "1"
set scr_allow_g43 "1"
set scr_allow_bar "1"
set scr_allow_bren "1"
set scr_allow_mp44 "1"
set scr_allow_ppsh "1"
set scr_allow_sten "1"
set scr_allow_mp40 "1"
set scr_allow_thompson "1"
set scr_allow_pps42 "1"
set scr_allow_greasegun "1"
set scr_allow_smokegrenades "0"
set scr_allow_fraggrenades "1"
4.3.SD Mecze S&D muszą być rozegrane na serwerze z zainstalowanym PAMem ePam 1.1. Do poprawnego skonfigurowania PAMa na serwerze przy meczach do ClanBase, użyj tej komendy w konsoli:
/rcon pam_mode cb
4.3.CTF&TDM Mecze CTF i TDM muszą być rozegrane na serwerze z zainstalowanym tym modem
4.4 Używanie serwera który nie sprawdza autentycznosci CD-KEYa przy pomocy głównego serwera Activision (czyli tzw.skrakowanego/craked), jest nielegalne i może się skończyć przegraną przez dyskwalifikację.
5. POZOSTAŁE ZASADY
5.1 Członkowie klanu mogą grać tylko z tym samym GUIDem z którym się zarejestrowali na stronie ClanBase. Użyj w konsoli komendy '/rcon status' by sprawdzić GUID każdego z graczy.
5.2 Zanim mecz się rozpocznie, admin serwera powinien upewnić się czy obie drużyny są gotowe. Jeśli jeden z graczy potwierdzi iż jego drużyna jest gotowa, jego wypowiedź uważa się za przemyślaną, i niezależnie od jego pozycji w klanie, zobowiązującą. Rozpoczęta gra może zostać zrestartowana tylko w momencie gdy oba klany zgadzają się na to. Jeśli gra została rozpoczęta bez zgody jednej z drużyn, drużyna ta może żądać restartu tak długo póki przynajmniej jej jeden gracz znajduje się w strefie spawnu.
5.3 Wymiana gracza w czasie meczu jest dozwolona tylko podczas zmiany Tury (czyli tylko podczas zmiany strony(axis/allies) lub przy zmianie mapy), lub w przypadku dużego problemu z łączem, w dowolnym momencie. Jeśli nowy gracz nie pojawi się do 5 minut, drużyna przeciwna może domagać się wznowienia gry bez niego.
5.4 Jeśli gracz z powodów technicznych wypadnie z serwera, mecz musi zostać przerwany na końcu danej rundy. Maksymalny czas przerwy w grze to 5 minut, co wystarcza na restart komputera i ponowne połączenie się z serwerem. Maksymalny przysługujący czas przerw z tego tytułu w grze, dla każdej z drużyn wynosi 10 minut. Taktyczne zagrywki z wychodzeniem z serwera są niedozwolone.
5.5 Jeśli padnie serwer w czasie meczu, grę rozpoczyna się od nowa tylko w wypadku gdy zwis nastąpił w pierwszej minucie rozgrywki, lub w 1 rundzie w rundowym trybie gry(np.S&D). W każdym innym przypadku tylko pozostały czas (zaokrąglony do najbliższej pełnej minuty i nie mniejszy niż 2), lub tylko pozostałe rundy, zostaną rozegrane.
5.6 Szczególnie zabroniony jest self-kill lub team-kill. ClanBase może zmienić wynik na niekorzyść klanu w którym doszło do SK i TK.
5.7 Pod żadnym pozorem niewolno KICKować graczy z drużyny przeciwnej. Może się to skończyć przegraną przez dyskwalifikację.
5.8 Spektatorzy w czasie oficjalnego meczu są niedozwoleni. Jeśli gracz opuści serwer z jakich kolwiek przyczyn i połączy się ponownie, jest zobowiązany do natychmiastowego wybrania odpowiedniej strony(allies/axis) gry. Jeśli przypadkowa osoba dołączy do meczu, gra powinna zostać przerwana do czasu, gdy nie opuści ona serwera.
5.9 Dema:
5.9.1 Wszyscy gracze muszą nagrywać demo z całego meczu. Klan może zażądać dema drugiego klanu w czasie gdy wystapił konflikt w czasie meczu (1on1: całość, 2on2: jeden na mapę, 3on3: dwóch na mapę, 4on4: trzech na mapę, 5on5: czterech na mapę). Jeśli klan nie zrobi uploadu dema na FTP ClanBase w przeciągu 3 dni, można zainicjować matchconflict z ich żadaniem.
5.9.2 Dema muszą być przechowywane do czasu potwierdzenia wyniku na ClanBase. Jeśli klan zażąda demo z meczu, musi wyjaśnić w czym jest problem.
5.9.3 Jeżeli klan nie udostępni zażądanych dem, lub gdy część z nich jest uszkodzona lub brakuje 3 lub więcej rund, drugi klan może uważać mecz za nieważny. Klany którym często będzie się zdarzać problem z udostępnieniem demo, zostaną usunięte z CB.
5.9.4 W przypadku gdy klan zażąda dema od drugiego klanu, powinien odrazu napisać dokładnie o które mu chodzi (gracz i mapa). Jeśli klan tego nie ujmie w zapytaniu, klan przeciwny ma wolną rękę do wyboru wysyłanych demo. Klan może zażądać dem tylko raz do danego meczu i tylko w czasie pierwszych 3 dni. Wszystkie pozostałe żądania mogą być ignorowane.
5.9.5 Po uploadzie żądanych dem, skarżący klan ma 3 dni, by wyszczególnić konkretne punkty w demo do sprawdzenia. Jeśli nie zdołają zrobić tego, to znaczyć będzie, że nie mają żadnych uwag.
5.10 XAC czyli Xray anty cheat nie jest obowiązkowy przy wyzywaniu klanu można wybrać xray on/off
bledy - 2009-08-24, 20:18
Skopiowałeś wszystko stąd. Takie artykuły to ja sam mogę napisać.
Tutaj
kAZR - 2009-08-24, 20:47
nie wszystko nawet tego nie przeczytałeś .... tych zasad których już nie ma wywaliłem ....zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kAZR - 2009-08-24, 19:55
1.ZASADY MECZU - CTF
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 halfy na każdej z map. Każda drużyna gra dwie połowy jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z czterech części, po 2 na mapę.
1.3 Każda połowa powinna być ustawiona na timelimit 15. Wynik uzyskuje się przez dodanie ilości wszystkich zdobytych flag graczy z danej drużyny z całego meczu.
1.ZASADY MECZU - S&D
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 halfy na każdej z map. Każda drużyna gra 2 połowy jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z 4 części, po 2 na mapę.
1.3 Mecze grane będą z zasadą MaxRounds. Runda powinna być ustawiona na 2 minuty. Tura składa się z 10 rund, czyli w sumie 40 rund powinno zostać rozegranych. Wynik uzyskujemy przez dodanie wszystkich wygranych rund dla każdej z drużyn, po rozegraniu całego meczu.
1.ZASADY MECZU - TDM
1.1 Mecz jest grany na 2 mapach wybieranych, w "challenge form"/wyzwaniu (na stronie CB), przez każdą z drużyn po jednej. Klan z niższym rankingiem ma prawo wybrać mapę która będzie grana jako pierwsza. Na mapie którą wybraliśmy, stronę(allies/axis) wybiera drużyna przeciwna.
1.2 Wszystkie mecze będą grane po 2 tury na każdej z map. Każda drużyna gra 2 tury jako axis i 2 jako allies. To znaczy że wszystkie mecze składają się z 4 tur, po 2 na mapę.
1.3 Każdą turę należy ustawić na timelimit 15* i scorelimit 200*. Wynik oblicza się przez dodanie wszystkich zdobytych fragów, wszystkich graczy danego klanu, z całego meczu.
* dla TDM 2on2 odpowiednio timelimit 10 i scorelimit 50
1.4 Standardowa ilość graczy to 5on5, jednak można wyszczególnić inna ilość na stronie z wyzwaniem(challenge page). Minimalna ilość graczy to 4on4, a maksymalna 10on10. Mecze z innym rozmiarem drużyn będą usuwane. Dla trybu TDM 2on2 inny rozmiar niż 2 graczy na drużynę jest niedozwolony.
2. LISTA MAP
Lista obowiązujacych map dla CoD2 CTF, S&D i TDM:
mp_trainstation
mp_breakout
mp_brecourt
mp_burgundy
mp_carentan
mp_dawnville
mp_decoy
mp_downtown
mp_farmhouse
mp_leningrad
mp_matmata
mp_railyard
mp_toujane
mp_tobruk
mp_powcamp
mp_vallente
4. USTAWIENIA SERWERA
4.1.CTF Wszystkie mecze CoD2 CTF powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_ctf_scorelimit "0"
set scr_ctf_timelimit "15"
4.1.SD Wszystkie mecze CoD2 S&D powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_sd_bombtimer "60"
set scr_sd_graceperiod "15"
set scr_sd_roundlength "3"
set scr_sd_roundlimit "10"
set scr_sd_scorelimit "0"
set scr_sd_timelimit "0"
4.1.TDM Wszystkie mecze CoD2 TDM powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_tdm_scorelimit "200" (TDM2on2 - set scr_tdm_scorelimit "50")
set scr_tdm_timelimit "15" (TDM2on2 - set scr_tdm_timelimit "10")
4.2 Wszystkie mecze CoD2 powinny być rozegrane przy następujących ustawieniach serwera:
set scr_killcam "0"
set scr_spectatefree "0"
set scr_spectateenemy "0"
set scr_friendlyfire "1"
set g_allowvote "0"
set scr_drawfriend "1"
set scr_teambalance "0"
set sv_minPing "0"
set sv_maxPing "0"
set sv_maxRate "25000"
set sv_floodProtect "1"
set sv_voice "0"
set sv_voiceQuality "0"
set sv_allowDownload "0"
set sv_pure "1"
set sv_cheats "0"
set scr_freelook "0"
set logfile "1"
set g_weaponAmmoPools "0"
set scr_allow_enfieldsniper "1"
set scr_allow_kar98ksniper "1"
set scr_allow_nagantsniper "1"
set scr_allow_springfield "1"
set scr_allow_svt40 "1"
set scr_allow_enfield "1"
set scr_allow_kar98k "1"
set scr_allow_m1carbine "1"
set scr_allow_m1garand "1"
set scr_allow_nagant "1"
set scr_allow_g43 "1"
set scr_allow_bar "1"
set scr_allow_bren "1"
set scr_allow_mp44 "1"
set scr_allow_ppsh "1"
set scr_allow_sten "1"
set scr_allow_mp40 "1"
set scr_allow_thompson "1"
set scr_allow_pps42 "1"
set scr_allow_greasegun "1"
set scr_allow_smokegrenades "0"
set scr_allow_fraggrenades "1"
4.3.SD Mecze S&D muszą być rozegrane na serwerze z zainstalowanym PAMem ePam 1.1. Do poprawnego skonfigurowania PAMa na serwerze przy meczach do ClanBase, użyj tej komendy w konsoli:
/rcon pam_mode cb
4.3.CTF&TDM Mecze CTF i TDM muszą być rozegrane na serwerze z zainstalowanym tym modem
4.4 Używanie serwera który nie sprawdza autentycznosci CD-KEYa przy pomocy głównego serwera Activision (czyli tzw.skrakowanego/craked), jest nielegalne i może się skończyć przegraną przez dyskwalifikację.
5. POZOSTAŁE ZASADY
5.1 Członkowie klanu mogą grać tylko z tym samym GUIDem z którym się zarejestrowali na stronie ClanBase. Użyj w konsoli komendy '/rcon status' by sprawdzić GUID każdego z graczy.
5.2 Zanim mecz się rozpocznie, admin serwera powinien upewnić się czy obie drużyny są gotowe. Jeśli jeden z graczy potwierdzi iż jego drużyna jest gotowa, jego wypowiedź uważa się za przemyślaną, i niezależnie od jego pozycji w klanie, zobowiązującą. Rozpoczęta gra może zostać zrestartowana tylko w momencie gdy oba klany zgadzają się na to. Jeśli gra została rozpoczęta bez zgody jednej z drużyn, drużyna ta może żądać restartu tak długo póki przynajmniej jej jeden gracz znajduje się w strefie spawnu.
5.3 Wymiana gracza w czasie meczu jest dozwolona tylko podczas zmiany Tury (czyli tylko podczas zmiany strony(axis/allies) lub przy zmianie mapy), lub w przypadku dużego problemu z łączem, w dowolnym momencie. Jeśli nowy gracz nie pojawi się do 5 minut, drużyna przeciwna może domagać się wznowienia gry bez niego.
5.4 Jeśli gracz z powodów technicznych wypadnie z serwera, mecz musi zostać przerwany na końcu danej rundy. Maksymalny czas przerwy w grze to 5 minut, co wystarcza na restart komputera i ponowne połączenie się z serwerem. Maksymalny przysługujący czas przerw z tego tytułu w grze, dla każdej z drużyn wynosi 10 minut. Taktyczne zagrywki z wychodzeniem z serwera są niedozwolone.
5.5 Jeśli padnie serwer w czasie meczu, grę rozpoczyna się od nowa tylko w wypadku gdy zwis nastąpił w pierwszej minucie rozgrywki, lub w 1 rundzie w rundowym trybie gry(np.S&D). W każdym innym przypadku tylko pozostały czas (zaokrąglony do najbliższej pełnej minuty i nie mniejszy niż 2), lub tylko pozostałe rundy, zostaną rozegrane.
5.6 Szczególnie zabroniony jest self-kill lub team-kill. ClanBase może zmienić wynik na niekorzyść klanu w którym doszło do SK i TK.
5.7 Pod żadnym pozorem niewolno KICKować graczy z drużyny przeciwnej. Może się to skończyć przegraną przez dyskwalifikację.
5.8 Spektatorzy w czasie oficjalnego meczu są niedozwoleni. Jeśli gracz opuści serwer z jakich kolwiek przyczyn i połączy się ponownie, jest zobowiązany do natychmiastowego wybrania odpowiedniej strony(allies/axis) gry. Jeśli przypadkowa osoba dołączy do meczu, gra powinna zostać przerwana do czasu, gdy nie opuści ona serwera.
5.9 Dema:
5.9.1 Wszyscy gracze muszą nagrywać demo z całego meczu. Klan może zażądać dema drugiego klanu w czasie gdy wystapił konflikt w czasie meczu (1on1: całość, 2on2: jeden na mapę, 3on3: dwóch na mapę, 4on4: trzech na mapę, 5on5: czterech na mapę). Jeśli klan nie zrobi uploadu dema na FTP ClanBase w przeciągu 3 dni, można zainicjować matchconflict z ich żadaniem.
5.9.2 Dema muszą być przechowywane do czasu potwierdzenia wyniku na ClanBase. Jeśli klan zażąda demo z meczu, musi wyjaśnić w czym jest problem.
5.9.3 Jeżeli klan nie udostępni zażądanych dem, lub gdy część z nich jest uszkodzona lub brakuje 3 lub więcej rund, drugi klan może uważać mecz za nieważny. Klany którym często będzie się zdarzać problem z udostępnieniem demo, zostaną usunięte z CB.
5.9.4 W przypadku gdy klan zażąda dema od drugiego klanu, powinien odrazu napisać dokładnie o które mu chodzi (gracz i mapa). Jeśli klan tego nie ujmie w zapytaniu, klan przeciwny ma wolną rękę do wyboru wysyłanych demo. Klan może zażądać dem tylko raz do danego meczu i tylko w czasie pierwszych 3 dni. Wszystkie pozostałe żądania mogą być ignorowane.
5.9.5 Po uploadzie żądanych dem, skarżący klan ma 3 dni, by wyszczególnić konkretne punkty w demo do sprawdzenia. Jeśli nie zdołają zrobić tego, to znaczyć będzie, że nie mają żadnych uwag.
5.10 XAC czyli Xray anty cheat nie jest obowiązkowy przy wyzywaniu klanu można wybrać xray on/off
bledy - 2009-08-24, 20:18
Skopiowałeś wszystko stąd. Takie artykuły to ja sam mogę napisać.
Tutaj
kAZR - 2009-08-24, 20:47
nie wszystko nawet tego nie przeczytałeś .... tych zasad których już nie ma wywaliłem ....