regulowane kółko a seryjna głowica
fudi - 2010-03-04, 12:50
" />Czy jest sens wkładać regulowane kółka do seryjnej głowicy(b16a1), czy może przerost formy nad treścią??
Banan - 2010-03-04, 12:55
" />Tutaj masz wykres gdzie do seryjnego (był dolot i wydech) B16A1 zostały wsadzone kółka i zostało to wystrojone.
Dla sprostowania Test2 jest wykresem po wystrojeniu kółek.
fudi - 2010-03-04, 13:00
" />Mnie przekonuje.
Samo wystrojenie tyle dało? bo na opisie jest że 3 test bez silencera.
Banan - 2010-03-04, 13:01
" />Test 3 był wcześniejszym najlepszym wynikiem, później dodany tylko było dla porównania dla Test 2, który jest po wystrojeniu kółek.
Wołkins - 2010-03-13, 12:34
" />a w d16z6 silnik nie ruszany, da to coś ?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
fudi - 2010-03-04, 12:50
" />Czy jest sens wkładać regulowane kółka do seryjnej głowicy(b16a1), czy może przerost formy nad treścią??
Banan - 2010-03-04, 12:55
" />Tutaj masz wykres gdzie do seryjnego (był dolot i wydech) B16A1 zostały wsadzone kółka i zostało to wystrojone.
Dla sprostowania Test2 jest wykresem po wystrojeniu kółek.
fudi - 2010-03-04, 13:00
" />Mnie przekonuje.
Samo wystrojenie tyle dało? bo na opisie jest że 3 test bez silencera.
Banan - 2010-03-04, 13:01
" />Test 3 był wcześniejszym najlepszym wynikiem, później dodany tylko było dla porównania dla Test 2, który jest po wystrojeniu kółek.
Wołkins - 2010-03-13, 12:34
" />a w d16z6 silnik nie ruszany, da to coś ?