reset kompa
beddom - 2006-07-04, 05:54
" />Witam ponownie
przeczytalem caly temamt odnosnie restatru kompa ale nie znalazlem dwuch istotnych dla mnie informacji mianowicie:
1. restatrtowac komputer na zimnym czy cieplym silniku?
2. jak sie mam restatr do instalacji gazowej w aucie? tzn czy lepiej odrazu przelaczyc na gaz aby sie ustawil czy wszystko zrobic na paliwie??
z gory dzieki
Michuu - 2006-07-04, 08:17
" />
Randal - 2006-07-04, 08:21
" />Zrób na zimnym, na benzynie.
beddom - 2006-07-04, 13:19
" />dzieki za pomoc jeszcze dzisiaj sie tym zajme.
beddom - 2006-07-04, 15:55
" />reste wykonany - wydaje mi sie ze osiagi sie nieco poprawily ale zato obroty na jalowym biegu sa niskie
zayonnc - 2006-07-04, 22:10
" />Jak niskie to ok, gorzej jak by były za niskie i by przygasał albo by budą telepało
Pozdr
Randal - 2006-07-05, 20:07
" />A jakie są te obroty? Powinno być w granicach 700-800 obr/min.
beddom - 2006-07-05, 21:04
" />obroty do dziwna sprawa raz jest kolo 500 a raz kolo 800-900 nie wiem od czego to zalezy? (przewaga tych nizszych)
Michuu - 2006-07-06, 14:29
" />Przeczysc przepustnice i silniczek krokowy i zrob restary kompa jeszcze raz i utaw obroty. Powinno byc juz ok
Bedzio - 2006-12-07, 21:54
" />Co powiecie na reset kompa....
To prawda,że wtedy stożek będzie lepiej mruczał...
Auto będzie bardziej żwawe, bo będzie dozował więcej paliwa ??
sailence - 2006-12-07, 22:42
" />yyy, nie zaczaiłm?
po resecie komp ustawia się tak jak trzeba, tzn. trzymasz go ja jałowym aż się dobrze nagrzeje, później jedziesz nim bardzo ekonomicznie z kilka km, po czym co jakiś czas trochę żwawiej ruszasz, CPU nauczy się, że z reguły ma jeździć ekonomicznie, ale przy dobrym bucie ma się przestawiać na bogatszą mieszankę
Covallus - 2006-12-08, 07:44
" />a czy w przypadku posiadania (błe)LPGa przeprowadzać takie szkolenie też na gasolinie, czy już na gazie?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
beddom - 2006-07-04, 05:54
" />Witam ponownie
przeczytalem caly temamt odnosnie restatru kompa ale nie znalazlem dwuch istotnych dla mnie informacji mianowicie:
1. restatrtowac komputer na zimnym czy cieplym silniku?
2. jak sie mam restatr do instalacji gazowej w aucie? tzn czy lepiej odrazu przelaczyc na gaz aby sie ustawil czy wszystko zrobic na paliwie??
z gory dzieki
Michuu - 2006-07-04, 08:17
" />
Randal - 2006-07-04, 08:21
" />Zrób na zimnym, na benzynie.
beddom - 2006-07-04, 13:19
" />dzieki za pomoc jeszcze dzisiaj sie tym zajme.
beddom - 2006-07-04, 15:55
" />reste wykonany - wydaje mi sie ze osiagi sie nieco poprawily ale zato obroty na jalowym biegu sa niskie
zayonnc - 2006-07-04, 22:10
" />Jak niskie to ok, gorzej jak by były za niskie i by przygasał albo by budą telepało
Pozdr
Randal - 2006-07-05, 20:07
" />A jakie są te obroty? Powinno być w granicach 700-800 obr/min.
beddom - 2006-07-05, 21:04
" />obroty do dziwna sprawa raz jest kolo 500 a raz kolo 800-900 nie wiem od czego to zalezy? (przewaga tych nizszych)
Michuu - 2006-07-06, 14:29
" />Przeczysc przepustnice i silniczek krokowy i zrob restary kompa jeszcze raz i utaw obroty. Powinno byc juz ok
Bedzio - 2006-12-07, 21:54
" />Co powiecie na reset kompa....
To prawda,że wtedy stożek będzie lepiej mruczał...
Auto będzie bardziej żwawe, bo będzie dozował więcej paliwa ??
sailence - 2006-12-07, 22:42
" />yyy, nie zaczaiłm?
po resecie komp ustawia się tak jak trzeba, tzn. trzymasz go ja jałowym aż się dobrze nagrzeje, później jedziesz nim bardzo ekonomicznie z kilka km, po czym co jakiś czas trochę żwawiej ruszasz, CPU nauczy się, że z reguły ma jeździć ekonomicznie, ale przy dobrym bucie ma się przestawiać na bogatszą mieszankę
Covallus - 2006-12-08, 07:44
" />a czy w przypadku posiadania (błe)LPGa przeprowadzać takie szkolenie też na gasolinie, czy już na gazie?