Rozrząd EE9
Yasioo - 2007-01-27, 15:44
" />Otóż zakupiłem zamiennik paska rozrządu do swego B16A1
i jest mały problem, ponieważ o pasek jest o 2 mm węższy od oryginału.
Wszystko inne jest GiT, (długość, ilość ząbków).
w ASO powiedzieli że to nie dobrze i że oni nie biorą odpowiedzialności...
I tu moje pytanie do was się rodzi, czy Ktoś jeździ na takim pasku i czy można go bezpiecznie założyć i czy powinienem zainwestować w orginał...
kohoshi - 2007-01-27, 18:09
" />nawet nie myśl o założeniu nie dedykowanego paska
ja miałem "niemiłą" przygodę: poprzedni właściciel mojej fury wymieniał rozrząd 45 kkm temu, więc się bujałem spokojnie do czasu aż mi ten pasek się nie urwał całe szczęście, że nie przy pałowaniu a przy jakiś 2-3 tys rpm i w jakiś sposób nic mi się nie sp.. w silniku. Nie wiem jak to się stało, ale miałem farta --> diagnoza mechanika: miałem założony ciut węższy i cieńszy pasek od vtec sohc. Zrobisz jak zechcesz, ale na tym NAPRAWDĘ nie warto oszczędzać.
Yasioo - 2007-01-27, 18:55
" />wiem o czym mówisz bo w Serwisie powiedzieli, że pasek będzie pasował tylko że jest słabszy
I jest on dedykowany pod ten silnik czyli pod B16A1
Rozumiem że nie przejade na nim 1ook km tylko no max 6ok, dla bezpieczeństwa 4ok km, a guma nie wytrzyma próby czasu 5 lat.
Chciałbym aby ten pasek wytrzymał ze 2 lata, myślicie że da radę ?!
Bobas - 2007-01-27, 19:34
" />a nie lepiej poprostu dla świętego spokoju kupić w ASO?
Walter - 2007-01-27, 20:55
" />Yasioo
Co Ty kombinujesz nie mogłeś poprostu kupić Mitsuboshi do B16
Długi - 2007-01-27, 21:09
" />czy jest sens zaoszczedzic pare pl na 2dnii i potem zaplacic wiecej za bledy...
Dzilas - 2007-01-27, 21:42
" />Lepiej stracić 100zł, dolozyc a tego się pozbyć paska, kupić albo oryginał ASO albo mitasuboshi czy jak to sie tam pisze i jezdzic spkojnie niz pozniej miec samemu do siebie pretensje ze chcialo sie te kilka złociszy zaoszczedzic.
Yasioo - 2007-01-27, 21:44
" />
Walter - 2007-01-27, 22:24
" />U mnie miał właściwą liczbe zębów myśle że u innych podobnie
Bobas - 2007-01-27, 22:35
" />przecież Yasioo, napisał że liczba zębów się zgadza ale jest węższy niż OEM z ASO
Yasioo - 2007-01-28, 09:45
" />Jest to pasek Mitsuboshi do B16A1
Jedyna różnica to jest taka że on ma 24mm a ten wyjęty z silnika ma 26mm.
Niby nic, ale z rozrządem nie ma żartów
Zamiennik Gates'a jest odpowiedniej szerokości tzn. 26 ale kosztuje prawie tylko co OEM, więc to żadna różnica już...
chico - 2007-01-29, 11:08
" />zakladaj ten co kupiles, zrob 60 tys i wymien chociaz mitsuboshi maja wytrzymywac 100tys
kiedys kupilem oryginalny pasek wymienialem w serwisie aut japonskich i moim bledem bylo ze nie stalem i nie patrzylem na rece mechanikom bo pasek przy 50 tys mi strzelil, obecnie jezdze na mitsuboshizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Yasioo - 2007-01-27, 15:44
" />Otóż zakupiłem zamiennik paska rozrządu do swego B16A1
i jest mały problem, ponieważ o pasek jest o 2 mm węższy od oryginału.
Wszystko inne jest GiT, (długość, ilość ząbków).
w ASO powiedzieli że to nie dobrze i że oni nie biorą odpowiedzialności...
I tu moje pytanie do was się rodzi, czy Ktoś jeździ na takim pasku i czy można go bezpiecznie założyć i czy powinienem zainwestować w orginał...
kohoshi - 2007-01-27, 18:09
" />nawet nie myśl o założeniu nie dedykowanego paska
ja miałem "niemiłą" przygodę: poprzedni właściciel mojej fury wymieniał rozrząd 45 kkm temu, więc się bujałem spokojnie do czasu aż mi ten pasek się nie urwał całe szczęście, że nie przy pałowaniu a przy jakiś 2-3 tys rpm i w jakiś sposób nic mi się nie sp.. w silniku. Nie wiem jak to się stało, ale miałem farta --> diagnoza mechanika: miałem założony ciut węższy i cieńszy pasek od vtec sohc. Zrobisz jak zechcesz, ale na tym NAPRAWDĘ nie warto oszczędzać.
Yasioo - 2007-01-27, 18:55
" />wiem o czym mówisz bo w Serwisie powiedzieli, że pasek będzie pasował tylko że jest słabszy
I jest on dedykowany pod ten silnik czyli pod B16A1
Rozumiem że nie przejade na nim 1ook km tylko no max 6ok, dla bezpieczeństwa 4ok km, a guma nie wytrzyma próby czasu 5 lat.
Chciałbym aby ten pasek wytrzymał ze 2 lata, myślicie że da radę ?!
Bobas - 2007-01-27, 19:34
" />a nie lepiej poprostu dla świętego spokoju kupić w ASO?
Walter - 2007-01-27, 20:55
" />Yasioo
Co Ty kombinujesz nie mogłeś poprostu kupić Mitsuboshi do B16
Długi - 2007-01-27, 21:09
" />czy jest sens zaoszczedzic pare pl na 2dnii i potem zaplacic wiecej za bledy...
Dzilas - 2007-01-27, 21:42
" />Lepiej stracić 100zł, dolozyc a tego się pozbyć paska, kupić albo oryginał ASO albo mitasuboshi czy jak to sie tam pisze i jezdzic spkojnie niz pozniej miec samemu do siebie pretensje ze chcialo sie te kilka złociszy zaoszczedzic.
Yasioo - 2007-01-27, 21:44
" />
Walter - 2007-01-27, 22:24
" />U mnie miał właściwą liczbe zębów myśle że u innych podobnie
Bobas - 2007-01-27, 22:35
" />przecież Yasioo, napisał że liczba zębów się zgadza ale jest węższy niż OEM z ASO
Yasioo - 2007-01-28, 09:45
" />Jest to pasek Mitsuboshi do B16A1
Jedyna różnica to jest taka że on ma 24mm a ten wyjęty z silnika ma 26mm.
Niby nic, ale z rozrządem nie ma żartów
Zamiennik Gates'a jest odpowiedniej szerokości tzn. 26 ale kosztuje prawie tylko co OEM, więc to żadna różnica już...
chico - 2007-01-29, 11:08
" />zakladaj ten co kupiles, zrob 60 tys i wymien chociaz mitsuboshi maja wytrzymywac 100tys
kiedys kupilem oryginalny pasek wymienialem w serwisie aut japonskich i moim bledem bylo ze nie stalem i nie patrzylem na rece mechanikom bo pasek przy 50 tys mi strzelil, obecnie jezdze na mitsuboshi