Rura od kolektora wydechowego do filtra powietrza - po co?
Unreal - 2007-02-11, 13:29
" />Zastanawiam się po co jest ta rura idąca do osłony kolektora i czy ona wogóle jest potrzebna
ta zaznaczona na czerwono w paincie
Adriano - 2007-02-11, 13:36
" />LoL, ja bym strzelał, że to jakiś samorobny system ogrzewania.
DRAG - 2007-02-11, 13:42
" />Ja nie jestem pewien ale chyba w niektórych silnikach były takie rury żeby silnik brał ciepłe powietrze z kolektora wydechowego po to żeby silnik się szybciej nagrzał.Taki sposób na mniejsze spalanie auto krócej chodzi na ssaniu Tak mi się wydaje,tylko nie wiem czy takie coś było stosowane w Hondach
p-a-b-u - 2007-02-11, 13:46
" />
Unreal - 2007-02-11, 13:54
" />dzis sciagnalem oslone kolektora odczepilem rure i wisi (tak aby o nic nie zachaczala) zobaczymy jakie roznice zaobserwuje...
musialo byc stosowane w hondach bo to dzis odczepilem
rynki skandynawskie - niewiem - auto od nowości kupione w polsce w 91 (wtedy kosztowala w hondzie przy witolinskiej 145 mln zł )
gregor - 2007-02-11, 15:49
" />ta rura jest od cieplego powietrza, zeby silnik szybciej sie nagrzel. tez to mialem ale zrobilem sobie reczne wylaczanie tego obiegu.czasami moze sie nie uchylic termozawor i caly czas bedzie doplywalo cieple powietrze przez ta rure nadodatek waska. mozesz sprawdzi czy dziala poprzez sciagniecie doloty przed puszka i zobaczyc czy na nagrzanym silniku biala klapka jest opuszczona
pozd
Unreal - 2007-02-12, 14:00
" />ta rura to chyba tylko do ozdoby
dzis jezdzilem i nie zauwazylem wiekszych zmian, silnik nagrzewa sie w tym samym czasie...
Dzida - 2007-02-12, 15:09
" />Ja ja ja.
widocznie takowe były stosowane tylko w D14A1, ja też takową mam.
I swoje zapewne robi
Bankowo ni jest dla ozdoby - jakiś japończyk nad tym długo myślał i tak ma być.
gregor - 2007-02-12, 15:37
" />napisalem po co to
Dzida - 2007-02-12, 15:43
" />
Stasiek - 2007-02-14, 14:22
" />w D13B2 też to jest, nie wiem czy w B1 bo takiego pod ręką nie mamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Unreal - 2007-02-11, 13:29
" />Zastanawiam się po co jest ta rura idąca do osłony kolektora i czy ona wogóle jest potrzebna
ta zaznaczona na czerwono w paincie
Adriano - 2007-02-11, 13:36
" />LoL, ja bym strzelał, że to jakiś samorobny system ogrzewania.
DRAG - 2007-02-11, 13:42
" />Ja nie jestem pewien ale chyba w niektórych silnikach były takie rury żeby silnik brał ciepłe powietrze z kolektora wydechowego po to żeby silnik się szybciej nagrzał.Taki sposób na mniejsze spalanie auto krócej chodzi na ssaniu Tak mi się wydaje,tylko nie wiem czy takie coś było stosowane w Hondach
p-a-b-u - 2007-02-11, 13:46
" />
Unreal - 2007-02-11, 13:54
" />dzis sciagnalem oslone kolektora odczepilem rure i wisi (tak aby o nic nie zachaczala) zobaczymy jakie roznice zaobserwuje...
musialo byc stosowane w hondach bo to dzis odczepilem
rynki skandynawskie - niewiem - auto od nowości kupione w polsce w 91 (wtedy kosztowala w hondzie przy witolinskiej 145 mln zł )
gregor - 2007-02-11, 15:49
" />ta rura jest od cieplego powietrza, zeby silnik szybciej sie nagrzel. tez to mialem ale zrobilem sobie reczne wylaczanie tego obiegu.czasami moze sie nie uchylic termozawor i caly czas bedzie doplywalo cieple powietrze przez ta rure nadodatek waska. mozesz sprawdzi czy dziala poprzez sciagniecie doloty przed puszka i zobaczyc czy na nagrzanym silniku biala klapka jest opuszczona
pozd
Unreal - 2007-02-12, 14:00
" />ta rura to chyba tylko do ozdoby
dzis jezdzilem i nie zauwazylem wiekszych zmian, silnik nagrzewa sie w tym samym czasie...
Dzida - 2007-02-12, 15:09
" />Ja ja ja.
widocznie takowe były stosowane tylko w D14A1, ja też takową mam.
I swoje zapewne robi
Bankowo ni jest dla ozdoby - jakiś japończyk nad tym długo myślał i tak ma być.
gregor - 2007-02-12, 15:37
" />napisalem po co to
Dzida - 2007-02-12, 15:43
" />
Stasiek - 2007-02-14, 14:22
" />w D13B2 też to jest, nie wiem czy w B1 bo takiego pod ręką nie mam