ďťż

sedan B16A1



GoNzO - 2009-12-26, 13:59
" />siemandero wszystkim. mam takie pytanie czy podejrze do sedana silnik b16a1 do sedana 4 gen. bo widzialem na ebayu fajny zestaw turbo do b-serii i tak mnie korci zeby kiedys swapa zrobic b16 co sadzicie o tym szalonym pomysle?? jak ktoś może to żeby sie wypowiedzial od strony technicznej jak to bedzie wygladalo. pozdro wszystkim




mlody198803 - 2009-12-26, 14:18
" />Na forum są 2 sedany z B seria
viewtopic.php?f=14&t=1085
viewtopic.php?f=14&t=4830



KrzyszofTypeR - 2009-12-26, 16:14
" />No to będą trzy... mnie też korci B16A2 lub B18C4/C6
Narazie również szukam informacji od strony technicznej.
Jakieś ciekawe wypowiedzi mile widziane ...
Jednak co DOHC to DOHC



beddom - 2009-12-26, 20:36
" />do 4g najlepiej wkladac silnik b16a1 z EE8/9, badz b16a z EF8/9 razem ze skrzynia, odpadaja nam problemy z przerobka instalacji na OBD1 oraz nie ma problemu ze sprzeglem (4g ma na linke 5g+ to juz hydro)

Do zamontowania potrzebne sa lapy "custom" inovate, hsport (qowax z empire tez chyba robi), caly swap, czyli silnik, skrzynia, oski, wiazka silnikowa, map sensor, komp, linka gazu, predkosci i jakies tam pierdolki. Dodatkowo GoNzO w twoim przypadku potrzebna jeszcze bedzie cala wiazka wewnetrzna, bak paliwa razem z papa paliwa i napewno jeszcze pare innych rzeczy (sprawa tyczy sie tylko ED2 - 2 gaznikowiec bez kompa)

to tak w skrocie
pozdrawiam




GoNzO - 2009-12-26, 23:42
" />a jeśli mam kompa PM 6, bak paliwa, wiazke kabinowa i ogolnie wszystkie pierdoły od d16z2 zakupione to jedynie bym musiał najpierw przełożyć wszystko i dopiero pozniej wkładać b16a1, tak?? bo zakupiłem te graty z myślą o mpfi a jak zobaczyłem fajny turbokit pod b16/b18 to oszalałem normalnie hehe wiec Beddom jak wygląda sprawa bo najpierw musze zrobić swap elektryki i dopiero zacząłem robić wydmuszke z mojego sedana. jakieś rady??



KrzyszofTypeR - 2009-12-27, 00:17
" />



GROMX - 2009-12-27, 00:19
" />a zdajesz sobie sprawę ile kosztują same graty do swapa na b serie?
zaraz sie okaże ze cena swapa przekroczy kilka razy cene turbo kita
poza tym przypuszczam ze jedyne co by trzeba aby zaadaptować to do d serii to zmienić kol wydechowy... pozatym nie zapominaj o kwestii strojenia



KrzyszofTypeR - 2009-12-27, 00:25
" />



GROMX - 2009-12-27, 00:35
" />w 10 za swapa z gratami na gotowo tak
byle silnik dostać zdrowy
za turbo i swapa szczerze wątpię
a turbokit ciekawe czy kompletny:) bo zaraz z okazji wyjdzie normalna cena:) a jak dojdzie wysyłka to już w ogóle będzie łeee:)



soldi - 2009-12-27, 01:07
" />jak bedziesz sam robil swapa, to w 10k sie zmiescisz z przejsciem na Bserie.. ale zapomnij ze w tym jeszcze jakies turbo bedzie... NIE MA SZANS



jasiekk - 2009-12-27, 20:03
" />to łapy z silnika b16a1 nie spasują do sedana przy swapie ? ;>



GROMX - 2009-12-28, 00:50
" />łapy od b16a1 spasuja do ee8 i ee9 no i ef8 i ef9
ed i ec miały bude zrobiona pod d serie
a co do gonza to sugeruje wpierw zabrać się za mpfi skoro graty są bo i tak jest to krok w przód w przypadku ewentualnego swapa na b serie, a bez niego nie masz co myśleć o b serii:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu