ďťż

silnik 1.3 na 1.4



grzecho - 2006-05-14, 16:07
" />witam was
chciałem się zapytac czy da się wstawić beż żadnych kłopotów do mego ciwica 1.3 silnik 1.4 może wie ktoś z was jakie przeszkody mogą mnie spotkać w tym temacie
pozdrawiam




Talib - 2006-05-14, 19:20
" />Polecam wrzucić d16 jakieś. Generalnie roboty jest troche, ale bez problemu da się ogarnąć. Właśnie niedawno zmieniłem d15b2 na d16z2 i jestem bardzo zadowolony Wszystko wykonałem wspólnie z kolegą PS. Wielkie dzieki dla marioos, bo w sumie z nas dwóch to chyba wiecej on zrobil przy tym swapie . Jakbyś wrzucał, to śmiało zadawaj pytania



Khacker - 2006-05-14, 19:51
" />a nie ma problemów z kompem i elektroniką? w D14 nie ma takowych elementów i trzebaby wszystko wstawiać



Scroodge - 2006-05-14, 20:24
" />wlasnie czegos tu nie rozumiem mowisz ze masz 1,3 pod maska? to skad w opisie B14a1 to jakies nowe frugo? Podejrzewam ze chodzilo Ci o d14a1 ale skoro masz 1,3 to powinienas miec d13b2 raczej. A co do swapa to jak nie chcesz miec jakiegos duzego silnika to lepiej d15b2 wrzuc

pozdr




bencol - 2006-05-14, 21:40
" />Talib.proźa do Ciebie.też mam d15b2 i jak możesz to napisz co oprócz silnika musiałeś wymienić i orientacyjną cene bez silnika podaj.



Randal - 2006-05-14, 23:53
" />Kolega może nie jest jeszcze do końca doinformowany jakie oznaczenia mają silniki.

Proponuję przejrzeć tabelę ze specyfikacjami naszych autek dostępną pod TYM adresem. Będziesz wiedział czym jeździsz:)

Co do przekładki to na moje oko nie powinno być z tym wielkich problemów bo obydwa to gaźnikowce, ale w życiu tych cudeniek nie widziałem na oczy i powiedzieć nie mogę co dokładnie by Ciebie czekało.

Druga sprawa: czy to opłacalne?



KtośTam - 2006-05-15, 08:28
" />ja zmieniałem d13b2 na d15b2 i nie ma dużo roboty, da sie wszystko bez problemu ogarnąć ale było to pare lat temu i nie powiem jakie koszty bo poprostu nie pamietam i wtedy były inne relacje cenowe



Michuu - 2006-05-15, 08:51
" />1.5 jest najbardzoej opcjonalnym silnikiem pod wzgledem osiagow i ekonomicznosci.
Szukaj 1.5.



marioos - 2006-05-15, 21:53
" />O kosztach ciezko powiedziec jak sie ma wszystko na swap, tak jak to bylo w przypadku mojego przyjaciela "TALIB" , ogolnie nie ma wiekszych problemów oprocz dobrych kluczy, podnośników itp. oraz kilku patentów pomocnych przy skladaniu bez ktorych z pierdolami schodzi sie po kilka godzin. Jak ktoś ma troche cierpilwosci i czasu to zachecam, bardzo fajna i czasochłonna zabawa.



bayer - 2006-05-16, 04:46
" />swap z D13 na jakies D14, D15 (90PS) moim zdaniem jest bezsensu.

Jak i tak bedziesz juz kase wydawal, tracil czas na robote to wez taki motor jak ma np. Michu D16A9. Przynajmniej bedziesz zadowolony z wydanej kasy



Kedar - 2006-05-16, 09:01
" />Ja wlasnie sie zastanawiam nas swap'em na K24, ktory jest u Marcela w SSGarage



Bobas - 2006-05-16, 12:22
" />no jezeli nie masz co zrobic z powiedzmy 12000zl to nie widze przeszkod
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu