ďťż

silnik dziwnie sie zachowuje.



Madzia i Marcin - 2009-05-09, 15:52
" />witam...

mam taki problem...

po pierwsze to wyrzuca mi płyn chłodniczy z silnika (wiem ze to pewnie uszczelka pod głowicą ), a po drugie jak tak stałem przy silniku i sie przyglądałem to przyszło mi do głowy zeby odkręcić korek wlewowy od oleju i sobie tam zerknąć, a tu po odkreceniu korka silnik tak jakby stracił kompresje, zaczął sie dusić i wychlapywał olejem dosyć znacząco....

czy to też wina uszczelki, czy coś jeszcze sie popierdzieliło w silniczku???

każda sugestia mile widziana...

pozdro...




Dzidziuś - 2009-05-09, 18:25
" />sam sobie odpowiedziales na to pytanie.ale jak z silnika plyn chlodniczy wycieka?poprzez chlodnice czy jak?jesli tak to chlodnica do wywalenia a pozatym musisz sprawdzic laczenia,weze itp.moze to byc wina walnietej nagrzewnicy.a jesli chodzi o ten korek to prosze cie bardzo ale nie odkreca sie korka wlewu oleju na wlaczonym silniku.olej obiega silnik pod cisnieniem przeciez noi siega gornych parti silnika.(m.in.klawiatura,pokrywa zaworow)dlatego ci wytryskuje.



Madzia i Marcin - 2009-05-09, 18:37
" />namierzyłem właśnie ze woda to z węza tryska, ale uszczelka pod głowicą tak czy inaczej pewnie poszła, bo jak daje gazu, to w wyrównawczym przybywa płynu, a to chyba oznaka tego ze uszczelka kaput...

a propo korka od oleju, to wcześniej jak odkręcałem na odpalonym silniku, a robilem to kilka razy, to nie było aż takich akcji....

teraz jest tak ze jak odkręce korek, to chlapie jak kropidłem...



maciej - 2009-05-09, 20:20
" />




wojtekskru - 2009-05-09, 20:35
" />i praca na 3 cylindrach...



Madzia i Marcin - 2009-05-10, 07:17
" />czyli nie jest powiedziane tak do końca ze uszczelka out??

a to chlapanie olejem?? mi sie wydaje ze to nie jest normalny objaw...



Banan - 2009-05-10, 07:27
" />Zanim zadamy pytanie, używamy opcji Szukaj



nurexx - 2009-05-10, 19:08
" />[quote="Madzia i Marcin"]czyli nie jest powiedziane tak do końca ze uszczelka out?? quote]

u mnie tez sie troche podnosi jak gazuje, poza tym pracuje rowno, nie dymi,pod korkiem nie ma masła, nie traci mocy, nie ubywa plynu - jest ok.



dEboo - 2009-05-14, 08:56
" />z tym korkiem to przesadziłeś. Jak na chodzącym silniku po odkręceniu korka wlewowego oleju chcesz aby ci nic nie chlapało ?? skoro na wałek rozrządu jest dawany olej pod ciśnieniem właśnie dokładnie po to by chlapał wszędzie gdzie sie da i dobrze smarował i schładzał. ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu