Silnik przerywa podczas jazdy.. Tylko na niskich obrotach!!
ziem18 - 2010-07-23, 11:02
" />Prosze o pomoc.. Posiadam ED7 z silnikiem D16a9, który to strasznie przerywa i szarpie podczas jazdy, praktycznie na każdym biegu, ale tylko na niskich obrotach. Kiedy silnik ma ciężko np na 4 biegu przy 2000obr lub tez na 2 biegu przy 1500obr strasznie przerywa... Podczas pracy na wysokich obrotach wszystko jest ok. Zakres obrotów przy których pracuje nie równo to 1500-2500 wyżej pracuje bez zarzutów! Nie mam pojęcia co może być przyczyną.. Przez to pękł mi pasek rozrządu.. Wymieniłem na nowy prawie cały aparat zapłonowy! Nowa kopułka cewka moduł nawet kable. Ogólnie to obraz wygląda tak. Honda stała jakieś 2 lata nie odpalana...W końcu zabrałem sie za wskrzeszenie jej.. powymieniałem wszystkie nienadające sie do użytkowania gumy, filtr powietrza oleju itd..samochód jeździł bez zarzutów... do czasu aż nie wymieniłem filtru paliwa..po jego wymianie zaczęły sie problemy z szarpaniem i przerywaniem pracy silnika na niskich obrotach. Osobiście wątpie aby to akurat było przyczyną złej pracy silnika, ale może ktoś miał już do czynienia z podobnymi objawami..Podejrzewałem uszczelke pod głowicą ale kompresje ma b. dobrą jak na silnik z ponad 250tysięcznym przebiegiem i równą na każdym cylindrze która wynosi 12bar
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i porady
Rakuu - 2010-07-23, 11:17
" />A kable i świece?
ThePowerOfDreams - 2010-07-23, 11:21
" />słuchaj... jeśli problemy wystąpiły rzeczywiście po wymianie filtra pal. to moze on miec wplyw jak najbardziej, szczegolnie....ze ja osobiscie spotkalem sie z takimi przypadkami, proponuje wymienic go jeszcze raz
z tego co piszesz jest to na pewno wina nie odpowiedniej mieszanki, czyli czasowy brak lub przerwanie dostarczenia paliwa czyli winy trzeba szukac w ukladzie zasilania, lub w czujnikach... sprawdz bledy...
Damian - 2010-07-23, 17:31
" />Pasek na pewno nie urwał Ci sie przez to szarpanie ...
jeśli wymieniałeś kable i świece to sprawdz jeszcze raz ten filtr może trafiłeś na lipe;]
civca - 2010-07-24, 20:16
" />Hi Ziem. piszesz ze miales zerwany pasek rozrzadu. Moze po wymianie przestawily Ci sie fazy na ktoryms walku? Sprawdz dokladnie pokrycie znakow i naciag paska.
Stacho - 2010-07-27, 07:10
" />Też mam podobny problem w z2 silnik mam po remoncie, wszystkie inne rzeczy eksploatacyjne równiez nowe i też nie wiem wtf
ziem18 - 2010-07-27, 14:20
" />Dzięki! W weekend biore się za sprawdzanie waszych podpowiedzi. Jeżeli uda się wyeliminować problem stawiam piwo osobie, która typowała poprawną usterkę..
Stacho - 2010-07-27, 15:48
" />to daj znać jak problem minie
Stacho - 2010-07-29, 20:53
" />I jak tam
Stacho - 2010-08-05, 21:12
" />wiadomo coś ?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
ziem18 - 2010-07-23, 11:02
" />Prosze o pomoc.. Posiadam ED7 z silnikiem D16a9, który to strasznie przerywa i szarpie podczas jazdy, praktycznie na każdym biegu, ale tylko na niskich obrotach. Kiedy silnik ma ciężko np na 4 biegu przy 2000obr lub tez na 2 biegu przy 1500obr strasznie przerywa... Podczas pracy na wysokich obrotach wszystko jest ok. Zakres obrotów przy których pracuje nie równo to 1500-2500 wyżej pracuje bez zarzutów! Nie mam pojęcia co może być przyczyną.. Przez to pękł mi pasek rozrządu.. Wymieniłem na nowy prawie cały aparat zapłonowy! Nowa kopułka cewka moduł nawet kable. Ogólnie to obraz wygląda tak. Honda stała jakieś 2 lata nie odpalana...W końcu zabrałem sie za wskrzeszenie jej.. powymieniałem wszystkie nienadające sie do użytkowania gumy, filtr powietrza oleju itd..samochód jeździł bez zarzutów... do czasu aż nie wymieniłem filtru paliwa..po jego wymianie zaczęły sie problemy z szarpaniem i przerywaniem pracy silnika na niskich obrotach. Osobiście wątpie aby to akurat było przyczyną złej pracy silnika, ale może ktoś miał już do czynienia z podobnymi objawami..Podejrzewałem uszczelke pod głowicą ale kompresje ma b. dobrą jak na silnik z ponad 250tysięcznym przebiegiem i równą na każdym cylindrze która wynosi 12bar
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i porady
Rakuu - 2010-07-23, 11:17
" />A kable i świece?
ThePowerOfDreams - 2010-07-23, 11:21
" />słuchaj... jeśli problemy wystąpiły rzeczywiście po wymianie filtra pal. to moze on miec wplyw jak najbardziej, szczegolnie....ze ja osobiscie spotkalem sie z takimi przypadkami, proponuje wymienic go jeszcze raz
z tego co piszesz jest to na pewno wina nie odpowiedniej mieszanki, czyli czasowy brak lub przerwanie dostarczenia paliwa czyli winy trzeba szukac w ukladzie zasilania, lub w czujnikach... sprawdz bledy...
Damian - 2010-07-23, 17:31
" />Pasek na pewno nie urwał Ci sie przez to szarpanie ...
jeśli wymieniałeś kable i świece to sprawdz jeszcze raz ten filtr może trafiłeś na lipe;]
civca - 2010-07-24, 20:16
" />Hi Ziem. piszesz ze miales zerwany pasek rozrzadu. Moze po wymianie przestawily Ci sie fazy na ktoryms walku? Sprawdz dokladnie pokrycie znakow i naciag paska.
Stacho - 2010-07-27, 07:10
" />Też mam podobny problem w z2 silnik mam po remoncie, wszystkie inne rzeczy eksploatacyjne równiez nowe i też nie wiem wtf
ziem18 - 2010-07-27, 14:20
" />Dzięki! W weekend biore się za sprawdzanie waszych podpowiedzi. Jeżeli uda się wyeliminować problem stawiam piwo osobie, która typowała poprawną usterkę..
Stacho - 2010-07-27, 15:48
" />to daj znać jak problem minie
Stacho - 2010-07-29, 20:53
" />I jak tam
Stacho - 2010-08-05, 21:12
" />wiadomo coś ?