ďťż

Silnik z ED9 do ED7 pytania



MrCk - 2009-09-30, 18:15
" />Witam, ponieważ jestem tu nowy to proszę nie krzyczeć jak nie znalazłem podobnego tematu

Ale myślę ze kilka osób udzieli mi potrzebnej wiedzy w szybki sposób.
Mam CRXa z silnikiem D16A9, lecz wczoraj Golf II wjechał mi w tyłek, i zaczynam poważnie myśleć nad kupnem żelazka aby zmienić silnik z Rexa do civika.
Potrzebna mi jest odpowiedz na kilka pytań, oto one:

1. Czy Silnik D16Z2 przyjmie głowice od D16A9 ? jeśli tak to (1a)
1a. Czy dół jak sama nazwa wskazuje D16 jest taki sam w żelazku jak i w rexie , czy to wszystko wytrzyma jak by dac głowice od D16A9??
2. Czy konsola od rexa podejdzie do żelazka ? Z tego co wiem to cos tam drzeba modzić...
3. Czy zawieszeniowo rex i żelazko są takie same ?

Będę wdzięczny za pomoc




noofaq - 2009-09-30, 18:43
" />1) wielka rzeźba i mało opłacalna poza turbo (niski CR)
1a) są różnice bodajże w położeniu kanału/ów chłodniczych/olejowych (poszukaj na forum gdzies jest opisane)
2) trochę rzeźby ale jeździ takich parę
3) bardzo podobne (albo wręcz identyczne)



MrCk - 2009-10-01, 07:40
" />ok, to juz wiem ze głowica nie podejdzie, ale teraz mam jeszcze jedno pytanie:

czy na instalacji ktora jest w D16Z2 bedzie chodzic D16A9 ?
czy tez trzeba bedzie instalacje z Rexa przekładac do civika ?

Pozdro



n0rbi666 - 2009-10-01, 10:47
" />Plug&play to nie będzie chodzić - trzeba zrobić małą rzeźbę (czujnik 2 wałka, IMA sensor). Generalnie - ja bym przekładał wiązkę całą (dużo roboty nie ma, a przy okazji można dokładnie posprzątać w autku )

ps. mnie nie słuchaj - ja mam zboczenie na punkcie wiązki, bo sam miałem sporo problemów z nią
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu