śmierdzi niespalonym paliwem:( pomocy !!!
xander21 - 2009-09-24, 17:04
" />Witam. Chciałbym was prosić o pomoc Czy to normalne jak zawsze moja honda śmierdzi niespalonym paliwem, nawet na biegu jałowym, nie wspomne juz o docince, widać dymek niebieski chyba Ale to nie wszystko, ubywa mi oleju, nie mam zacieków, zlikwidowałem wszystkie wycieki i jest ok. Olej nadal powoli ubywa: około 0.5 na 500km. Pozatym też płyn chłodniczy ale bardzo wolno ubywa Nie wiem gdzie to wszystko ucieka:| Regulowałem też zawory miały za duze luzy ale nadal to samo. Jednym słowem: dym z tłumika śmierdzi benzyną, ubywa oleju i w nieznacznym stopniu płyn chłodniczy.Sory za składnie zdań pisałem w pośpiechu.
bart2001 - 2009-09-24, 19:47
" />Sprawdź czy ci nie wywala błedów na kompie;
Sprawdź cisnienie na cylindrach;
Ile pali mniej wiecej na 100??
konieczko - 2009-09-24, 20:55
" />ocho! coś mi się wydaje, że uszczelka pod głowicą do wymiany
dEboo - 2009-09-24, 21:31
" />no nie koniecznie. u mnie ubywa oleju, ubywa płynu a to nie jest uszczelka. Może koledze na ciepłym silniku jakiś wężyki sikać. CO do spalanego oleju to sprawdź ciśnienie sprężania. Ja stawiałbym na zdupczone uszczelniacze zaworowe przez to szczy olejem.
ppiotrek - 2009-09-24, 23:19
" />Pytanie czy dymi podczas jazdy czy na postoju. Chyba, że w obu przypadkach... I tak i tak trzeba zajrzeć do silnika.
Borobej - 2009-09-25, 09:49
" />Mam podobne objawy, chociaz słabsze - czasem da się poczuć paliwo, oleju mniej chla i płynu kilka kropel, zakopci czasem na wyższych obrotach (ale ja to widze we wstecznym tylko w jasny dzień i jak coś czarnego mi siedzi na zderzaku ). Węże niby szczelne, ale to się jeszcze opuka, a tymczasem na uszczelniacze nie mogę uzbierać.
dEboo - 2009-09-25, 12:50
" />
ppiotrek - 2009-09-25, 12:56
" />
xander21 - 2009-09-25, 14:01
" />
xander21 - 2009-09-25, 14:05
" />
dEboo - 2009-09-25, 16:29
" />A no np. wymieniając uszczelniacze zaworowe ?? do czego nie koniecznie trzeba zdejmować głowice ?? Skoro nie ma utraty mocy znaczy pierścienie Ok ?? Mi pali ok 1l na 1000km. Ciśnienie sprężania jak mierzyłem u siebie wyszło: 13 12,5 13 13,5. A jak robiłem swapa na wielopunkt po zdjęciu kolektora aż kapało olejem z uszczelniaczy i wszędzie było nasikane..Niektórzy sądzą że przez uszczelniacze nie jest w stanie wyciec tyle oleju. Bzdura ??
Ja uznaję zasadę: nie ruszaj gówna bo zacznie śmierdzieć. Zdejmiesz głowica zaczną się dziwne komplikacje. Z doświadczeń innych wiem że silniki niegrzebane są najlepsze.
85DanielS - 2009-09-25, 18:23
" />masz kata?
Ja nie mam - śmierdzi jak *uj a i tak sie tym nie przejmuje. I pali mi wiecej.
Chyba że bez kitu gdzieś masz wyciek...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
xander21 - 2009-09-24, 17:04
" />Witam. Chciałbym was prosić o pomoc Czy to normalne jak zawsze moja honda śmierdzi niespalonym paliwem, nawet na biegu jałowym, nie wspomne juz o docince, widać dymek niebieski chyba Ale to nie wszystko, ubywa mi oleju, nie mam zacieków, zlikwidowałem wszystkie wycieki i jest ok. Olej nadal powoli ubywa: około 0.5 na 500km. Pozatym też płyn chłodniczy ale bardzo wolno ubywa Nie wiem gdzie to wszystko ucieka:| Regulowałem też zawory miały za duze luzy ale nadal to samo. Jednym słowem: dym z tłumika śmierdzi benzyną, ubywa oleju i w nieznacznym stopniu płyn chłodniczy.Sory za składnie zdań pisałem w pośpiechu.
bart2001 - 2009-09-24, 19:47
" />Sprawdź czy ci nie wywala błedów na kompie;
Sprawdź cisnienie na cylindrach;
Ile pali mniej wiecej na 100??
konieczko - 2009-09-24, 20:55
" />ocho! coś mi się wydaje, że uszczelka pod głowicą do wymiany
dEboo - 2009-09-24, 21:31
" />no nie koniecznie. u mnie ubywa oleju, ubywa płynu a to nie jest uszczelka. Może koledze na ciepłym silniku jakiś wężyki sikać. CO do spalanego oleju to sprawdź ciśnienie sprężania. Ja stawiałbym na zdupczone uszczelniacze zaworowe przez to szczy olejem.
ppiotrek - 2009-09-24, 23:19
" />Pytanie czy dymi podczas jazdy czy na postoju. Chyba, że w obu przypadkach... I tak i tak trzeba zajrzeć do silnika.
Borobej - 2009-09-25, 09:49
" />Mam podobne objawy, chociaz słabsze - czasem da się poczuć paliwo, oleju mniej chla i płynu kilka kropel, zakopci czasem na wyższych obrotach (ale ja to widze we wstecznym tylko w jasny dzień i jak coś czarnego mi siedzi na zderzaku ). Węże niby szczelne, ale to się jeszcze opuka, a tymczasem na uszczelniacze nie mogę uzbierać.
dEboo - 2009-09-25, 12:50
" />
ppiotrek - 2009-09-25, 12:56
" />
xander21 - 2009-09-25, 14:01
" />
xander21 - 2009-09-25, 14:05
" />
dEboo - 2009-09-25, 16:29
" />A no np. wymieniając uszczelniacze zaworowe ?? do czego nie koniecznie trzeba zdejmować głowice ?? Skoro nie ma utraty mocy znaczy pierścienie Ok ?? Mi pali ok 1l na 1000km. Ciśnienie sprężania jak mierzyłem u siebie wyszło: 13 12,5 13 13,5. A jak robiłem swapa na wielopunkt po zdjęciu kolektora aż kapało olejem z uszczelniaczy i wszędzie było nasikane..Niektórzy sądzą że przez uszczelniacze nie jest w stanie wyciec tyle oleju. Bzdura ??
Ja uznaję zasadę: nie ruszaj gówna bo zacznie śmierdzieć. Zdejmiesz głowica zaczną się dziwne komplikacje. Z doświadczeń innych wiem że silniki niegrzebane są najlepsze.
85DanielS - 2009-09-25, 18:23
" />masz kata?
Ja nie mam - śmierdzi jak *uj a i tak sie tym nie przejmuje. I pali mi wiecej.
Chyba że bez kitu gdzieś masz wyciek...