ďťż

Spalanie pod manualem i pod automatem... ?!



Bitek - 2009-11-03, 16:20
" />O ile więcej będzie palić automat w porównaniu do manuala pod tym samym silnikiem?

Pytanie rodzi się stąd, że jeszcze jakiś miesiąc temu jeździłem D16A6, w którym bez większych starań spalanie plasowało się na poziomie 8.1-8.4 litra w mieście. Teraz zmieniłem auto na automata D16Z2 i ciężko mi zejść poniżej 10 litrów przy takim samym stylu jazdy . Czy to aby na pewno wina automata?
Czy na spalanie może mieć wpływ to, że A6 jeździł praktycznie na mieszance ( ), bo palił jakieś 4 litry oleju na 10000 km, a ta Z2 nie pali nawet kropelki?




douen - 2009-11-03, 18:45
" />



bart2001 - 2009-11-03, 20:13
" />Jakbys miał gaz na mikserze to tyle powinien brać



Bitek - 2009-11-04, 08:18
" />Nie... Wszystko gra. Jest bezbłędna. A gazowni nie chcę wrzucać, bo nie chcę inwestować w to auto jeśli nie trzeba




douen - 2009-11-04, 11:07
" />



Bitek - 2009-11-04, 12:02
" />Szczerze mówiąc nie można tego nazwać emerycką jazdą, ale staram się opanowywać .

Mam nadzieję, że to kwstia zaczynającego się sezonu zimowego, bo w sumie niedanwo kupiłem ten samochód. A ile powinno palić zwykłe w pełni sprawne Z2?



douen - 2009-11-04, 12:21
" />



maciej - 2009-11-04, 13:15
" />Wiadomo, że automat spali więcej, o ile, kwestia indywidualna, różnice pokroju 1-1,5l nie powinny nikogo dziwić



Bitek - 2009-11-04, 13:22
" />W sumie racja. W takim razie wywalam automata .



bart2001 - 2009-11-04, 18:52
" />a jak tam termostart??
Cisnienie w oponach odpowiedznie, zbierznośc??
Ja mam gazownie w D15b2 automat i w mieście przy średnio ciężkiej nodze pali 10 l gazu na zimówkach (175/80 / 13) na letnich (195/50/15) 1 -15 litra wiecej



Bitek - 2009-11-04, 20:24
" />Termostat jest ok. Łapie szybko temperaturę i nie ma problemów z jej utratą. Reszta też ok.

Chyba tak musi być . Teraz zatankowałem i wyszło mi 9.5 spalanie. Więc jak na automata i zimowe waruki to chyba wporzo.



bart2001 - 2009-11-05, 19:28
" />Dziś gadałem ze znajomym mechanikiem i podsunął mi jeszcze jeden ciekawą diagnozę.
Jeśli w aucie zaczynają pojawiać sie przedmuchy (kończące sie pierscienie lub uszczelka pod głowicą) to spaliny są zaciągane przez odme spowrotem do dolotu i auto też więcej pali.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu