SPALANIE W D13B2 JDM POMOCY!!!!
pawllas - 2008-01-25, 23:34
" />Witam jestem stosunkowo nowy od niedawna jestem w posiadaniu civic 90r z motorem d13b2 mam problem z sporym spalaniem jak na ta pojemność i wage !! ok 11-12 l i to srednije jazdy, na wolnych obrotach sa strasznie wysokie wibracje (tak jak by motor był całyczas na ssaniu)
Jeden z gaźników ten blizej podszybia otwiera sie normalnie przy niskich srednich i wysokich obr. ale ten 2 kompletnie nic nawet niedrgnie (oczywiscie nie mam osobnych gaźników w aucie tylko [jak wyczytałem jest to "2 komorowy" duo] - przepraszam honde mam dopiero 4 miesiąc)
Panowie w czym tkwi problem ?? niechce sie zrazic do marki HONDA na samym początku przygody z nią ale te spalanie mnie zabija . 6453237
Z góry wszystkim bardzo dziekuje Pozdrawiam (jesli by ktos był wstanie wytłumaczyc albo opisac prawidłowe działanie tego gaxnika tez był bym bardzo wdzięczny)
http://img297.imageshack.us/img297/6631 ... ndada2.jpg
Adriano - 2008-01-26, 01:50
" />wow, ee9 z d13.
kto Ci swapa robił?
masz ec8, a nie ee9 - zmień podpis.
co do spalania to 1.3 lubi sobie wypić, nie wiem czy aż 12l/100, ale ogólnie to z ekonomiką jazdy ten silnik ma niewiele wspólnego.
m.in. dlatego najpopularniejsze wśród 4g jest jednak 1.5 na dwupunkcie.
co do nieotwierania się gaźnika to się nie wypowiem, bo nie mam pojęcia.
pozdr.
mewa - 2008-01-26, 07:02
" />mam ten sam silnik, ale w moim przypakdu czysta ekonomia;) 23.5l benzynki i 430km przejechane;)
sprawdź czy komputer nie podaje błędów
mAx - 2008-01-26, 07:53
" />
bombel85 - 2008-01-26, 08:10
" />
mAx - 2008-01-26, 08:18
" />Hm, w takim razie mój błąd
bombel85 - 2008-01-26, 08:19
" />nie jestem teraz pewny ale d13b1 chyba nie ma kompa
Tankian - 2008-01-26, 08:33
" />hmm spalanie masz zdecydowanie za wysokie.
tez miałem d13b2, mam silnik i gaznik ( po modach )
palił srednio 8 litrów przy pałowaniu, i 6 litrów przy emeryckiej jezdzie.
gaznik do regulacji u ciebie
Ryba - 2008-01-26, 10:16
" />Zacznij od sprawdzenia termostatu - jeśli jest zepsuty to o tej porze roku masz praktycznie non stop niedogrzany silnik i ciągle jeździsz na ssaniu, które jak wiadomo podnosi spalanie
pawllas - 2008-01-26, 10:55
" />Panowie wszystko mozecie mi jeszcze powiedziec który z tych (gaźników) duo powinien całyczas sie otwierac a który sie otwiera "czasami" bardzo dziekuje
BrzozA - 2008-01-26, 11:05
" />mam ten sam silniczek i przy zalaniu 11,23l 98Pb przejechalem 156km
miasto troche trasa i pogoda teraz tez nie jest ciekawa autko sporo na ssaniu
czyli 1123 podzielone przez 156 = 7,1l na sto
musisz pojechac do dobrego mechanika zeby wyregulowal ci gazniczek
Dzilas - 2008-01-26, 11:24
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
pawllas - 2008-01-25, 23:34
" />Witam jestem stosunkowo nowy od niedawna jestem w posiadaniu civic 90r z motorem d13b2 mam problem z sporym spalaniem jak na ta pojemność i wage !! ok 11-12 l i to srednije jazdy, na wolnych obrotach sa strasznie wysokie wibracje (tak jak by motor był całyczas na ssaniu)
Jeden z gaźników ten blizej podszybia otwiera sie normalnie przy niskich srednich i wysokich obr. ale ten 2 kompletnie nic nawet niedrgnie (oczywiscie nie mam osobnych gaźników w aucie tylko [jak wyczytałem jest to "2 komorowy" duo] - przepraszam honde mam dopiero 4 miesiąc)
Panowie w czym tkwi problem ?? niechce sie zrazic do marki HONDA na samym początku przygody z nią ale te spalanie mnie zabija . 6453237
Z góry wszystkim bardzo dziekuje Pozdrawiam (jesli by ktos był wstanie wytłumaczyc albo opisac prawidłowe działanie tego gaxnika tez był bym bardzo wdzięczny)
http://img297.imageshack.us/img297/6631 ... ndada2.jpg
Adriano - 2008-01-26, 01:50
" />wow, ee9 z d13.
kto Ci swapa robił?
masz ec8, a nie ee9 - zmień podpis.
co do spalania to 1.3 lubi sobie wypić, nie wiem czy aż 12l/100, ale ogólnie to z ekonomiką jazdy ten silnik ma niewiele wspólnego.
m.in. dlatego najpopularniejsze wśród 4g jest jednak 1.5 na dwupunkcie.
co do nieotwierania się gaźnika to się nie wypowiem, bo nie mam pojęcia.
pozdr.
mewa - 2008-01-26, 07:02
" />mam ten sam silnik, ale w moim przypakdu czysta ekonomia;) 23.5l benzynki i 430km przejechane;)
sprawdź czy komputer nie podaje błędów
mAx - 2008-01-26, 07:53
" />
bombel85 - 2008-01-26, 08:10
" />
mAx - 2008-01-26, 08:18
" />Hm, w takim razie mój błąd
bombel85 - 2008-01-26, 08:19
" />nie jestem teraz pewny ale d13b1 chyba nie ma kompa
Tankian - 2008-01-26, 08:33
" />hmm spalanie masz zdecydowanie za wysokie.
tez miałem d13b2, mam silnik i gaznik ( po modach )
palił srednio 8 litrów przy pałowaniu, i 6 litrów przy emeryckiej jezdzie.
gaznik do regulacji u ciebie
Ryba - 2008-01-26, 10:16
" />Zacznij od sprawdzenia termostatu - jeśli jest zepsuty to o tej porze roku masz praktycznie non stop niedogrzany silnik i ciągle jeździsz na ssaniu, które jak wiadomo podnosi spalanie
pawllas - 2008-01-26, 10:55
" />Panowie wszystko mozecie mi jeszcze powiedziec który z tych (gaźników) duo powinien całyczas sie otwierac a który sie otwiera "czasami" bardzo dziekuje
BrzozA - 2008-01-26, 11:05
" />mam ten sam silniczek i przy zalaniu 11,23l 98Pb przejechalem 156km
miasto troche trasa i pogoda teraz tez nie jest ciekawa autko sporo na ssaniu
czyli 1123 podzielone przez 156 = 7,1l na sto
musisz pojechac do dobrego mechanika zeby wyregulowal ci gazniczek
Dzilas - 2008-01-26, 11:24
" />