ďťż

Sposob na maxymalna range



zelur - 2007-11-15, 11:55
Jezeli ktos jest zainteresowany to moge podac sposob na wbicie maxymalnego lv odblokowania wszystkich broni i modow wykonania wszystkich wyzwan w cod4 mp. Calosc sie ogranicza do paru zmian w rejestrze. Sposob sprawdzony i bezpieczny Odrazu mowie ze psuje to troche zabawe. Jak cos kontakt wysylajac prywatna wiadomosc.




Vesp3r - 2007-11-15, 12:09
wiedziałem ze ktoś to w końcu odkryje ;]



Gaw4R - 2007-11-15, 12:14
A jest jakiś sposób żeby usunąć granatniki z gry ?? . Jakiś cukierek ? witaminka ? hack w rejestrze



zelur - 2007-11-15, 12:15
No coz Activision popelnil ten blad ze wszystko co potrzebne zostawil uzytkownikowi na jego dysku zamiast trzymac to u siebie na serverze :)
Co do granatnikow to nie ma takiej opcji :) Sposob na rangi nie jest haxem to poprostu niedopatrzenie ze strony Activision




JaRo* - 2007-11-15, 12:39
Bądź tak dobry i zostaw to dla siebie hehe



Gaw4R - 2007-11-15, 12:41
Granatniki to taki joke był ><



Przemo - 2007-11-15, 12:44

A jest jakiś sposób żeby usunąć granatniki z gry ?? . Jakiś cukierek ? witaminka ? hack w rejestrze

Niedługo PAM je wywali :)



Vesp3r - 2007-11-15, 16:17
Ale nażekacie na ten granatnik... jak by to była jakaś uber broń....



Przemo - 2007-11-15, 16:29

Ale nażekacie na ten granatnik... jak by to była jakaś uber broń....
Może nie uber, ale na pewno nie na miejscu, jak na taką grę, przynajmniej w S&D.



Vesp3r - 2007-11-15, 17:28
Wystarczyło by wprowadzić małą zasade do S&D ze ze spawnu strzelać nie można (powiedzmy 15 sekund po rozpoczęciu rundy) i byłby spokój.
Ten GL w porónaniu do tego co było w BF2 to jest śmiech na sali ;]

W ogóle poronione są kłótnie na temattego jak rullsy powinny wyglądać na mecze:/ zamiast zrobić porzadnie jakaś ankiete dla całej tworzącej sie sceny to wiara mi wyjeżdża z jakimś CURE którte to trzyma starych wyjadaczy coda gdzie pewnie jak wiekszość graczy jest rpzeciwna połowy rzeczy w grze.



Przemo - 2007-11-15, 17:45

Wystarczyło by wprowadzić małą zasade do S&D ze ze spawnu strzelać nie można (powiedzmy 15 sekund po rozpoczęciu rundy) i byłby spokój.
Ten GL w porónaniu do tego co było w BF2 to jest śmiech na sali ;]

W ogóle poronione są kłótnie na temattego jak rullsy powinny wyglądać na mecze:/ zamiast zrobić porzadnie jakaś ankiete dla całej tworzącej sie sceny to wiara mi wyjeżdża z jakimś CURE którte to trzyma starych wyjadaczy coda gdzie pewnie jak wiekszość graczy jest rpzeciwna połowy rzeczy w grze.


I bardzo dobrze, ma się liczyć czysty skill, niż wyczekiwanie z granatnikiem na wychylającego się przeciwnika i wystrzał, a wychylający się ma mniej niż 1 sekundę na reakcje oO



r4m1k* - 2007-11-15, 18:50
Każdy admin serwera może wyłączć każdą brońktórątylko chce... Będę musiał napisać FAQ dla adminów...
//******************************************************************************
// config callofduty4.pl by ramzes707
//******************************************************************************
//******************************************************************************
//ustawienia broni
//******************************************************************************
//******************************************************************************
// Enables Dropping of Specified Weapon Class
//******************************************************************************
set class_assault_allowdrop 1
set class_specops_allowdrop 1
set class_heavygunner_allowdrop 1
set class_demolitions_allowdrop 1
set class_sniper_allowdrop 1

//******************************************************************************
// Assault Rifles
//******************************************************************************
set weap_allow_m16 1
set weap_allow_ak47 1
set weap_allow_m4 1
set weap_allow_g3 1
set weap_allow_g36c 1
set weap_allow_m14 1
set weap_allow_mp44 1

//******************************************************************************
// Assault Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_assault_none 1
set attach_allow_assault_gl 1
set attach_allow_assault_reflex 1
set attach_allow_assault_silencer 1
set attach_allow_assault_acog 1

//******************************************************************************
// SMG
//******************************************************************************
set weap_allow_mp5 1
set weap_allow_skorpion 1
set weap_allow_uzi 1
set weap_allow_ak74u 1
set weap_allow_p90 1

//******************************************************************************
// SMG Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_smg_none 1
set attach_allow_smg_reflex 1
set attach_allow_smg_silencer 1
set attach_allow_smg_acog 1

//******************************************************************************
// Shotguns
//******************************************************************************
set weap_allow_m1014 1
set weap_allow_winchester1200 1

//******************************************************************************
// Shotgun Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_shotgun_none 1
set attach_allow_shotgun_reflex 1
set attach_allow_shotgun_grip 1

//******************************************************************************
// LMG
//******************************************************************************
set weap_allow_saw 1
set weap_allow_rpd 1
set weap_allow_m60e4 1

//******************************************************************************
// LMG Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_lmg_none 1
set attach_allow_lmg_reflex 1
set attach_allow_lmg_grip 1
set attach_allow_lmg_acog 1

//******************************************************************************
// Sniper Rifles
//******************************************************************************
set weap_allow_dragunov 1
set weap_allow_m40a3 1
set weap_allow_barrett 1
set weap_allow_remington700 1
set weap_allow_m21 1

//******************************************************************************
// Sniper Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_sniper_none 1
set attach_allow_sniper_acog 1

//******************************************************************************
// Pistols
//******************************************************************************
set weap_allow_beretta 1
set weap_allow_colt45 1
set weap_allow_usp 1
set weap_allow_deserteagle 1
set weap_allow_deserteaglegold 1

//******************************************************************************
// Pistol Attachments
//******************************************************************************
set attach_allow_pistol_none 1
set attach_allow_pistol_silencer 1

//******************************************************************************
// Grenades
//******************************************************************************
set weap_allow_frag_grenade 1
set weap_allow_concussion_grenade 1
set weap_allow_flash_grenade 1
set weap_allow_smoke_grenade 1




Vesp3r - 2007-11-15, 18:57

Wystarczyło by wprowadzić małą zasade do S&D ze ze spawnu strzelać nie można (powiedzmy 15 sekund po rozpoczęciu rundy) i byłby spokój.
Ten GL w porónaniu do tego co było w BF2 to jest śmiech na sali ;]

W ogóle poronione są kłótnie na temattego jak rullsy powinny wyglądać na mecze:/ zamiast zrobić porzadnie jakaś ankiete dla całej tworzącej sie sceny to wiara mi wyjeżdża z jakimś CURE którte to trzyma starych wyjadaczy coda gdzie pewnie jak wiekszość graczy jest rpzeciwna połowy rzeczy w grze.


I bardzo dobrze, ma się liczyć czysty skill, niż wyczekiwanie z granatnikiem na wychylającego się przeciwnika i wystrzał, a wychylający się ma mniej niż 1 sekundę na reakcje oO



r4m1k* - 2007-11-15, 19:00

ramzez707, można wyłączyć bronie ale wtedy nie jest server rankingowy, dlatego u nas na SPQR all jest dostepne jak na razie, ale na klanóki i mecze oraz treningi sie to wyłąncza;]
Tak Vesp3r ale my mówimy o klanówkach tak??



r4m1k* - 2007-11-15, 19:22

Nie smiecic tutaj offtopicami plz
Nie śmiecić oszustwami...



zelur - 2007-11-15, 19:23
Jakimi oszustwami....wysylam kazdemu kto chce...Jesli sie zgodzicie moge dac na forum zeby bylo prosciej



Fragged One - 2007-11-15, 19:26

Jakimi oszustwami....wysylam kazdemu kto chce...Jesli sie zgodzicie moge dac na forum zeby bylo prosciejWyślij mi ten sposób na prva



zelur - 2007-11-15, 19:36
---



matios - 2007-11-15, 20:16
mnie osobiście troszkę dziwi, że mod/admin zezwala na takie rzeczy tutaj :|



Sidh77 - 2007-11-15, 20:19
Ogólnie rzecz biorąc żal.pl
Po kiego grzyba odblokowywać wszystko na raz?? Przecież to kompletnie rozwala grę.



zelur - 2007-11-15, 20:22
Balansu gry raczej nie niszczy ale fakt przyjemnosc z gry jest mniejsza i ja sam skasowalem stary profil i gram od nowa tak jest ciekawiej. Jednakze jezeli ktos chce uzywac nie widze przeszkody



Przemo - 2007-11-15, 21:09

Wystarczyło by wprowadzić małą zasade do S&D ze ze spawnu strzelać nie można (powiedzmy 15 sekund po rozpoczęciu rundy) i byłby spokój.
Ten GL w porónaniu do tego co było w BF2 to jest śmiech na sali ;]

W ogóle poronione są kłótnie na temattego jak rullsy powinny wyglądać na mecze:/ zamiast zrobić porzadnie jakaś ankiete dla całej tworzącej sie sceny to wiara mi wyjeżdża z jakimś CURE którte to trzyma starych wyjadaczy coda gdzie pewnie jak wiekszość graczy jest rpzeciwna połowy rzeczy w grze.


I bardzo dobrze, ma się liczyć czysty skill, niż wyczekiwanie z granatnikiem na wychylającego się przeciwnika i wystrzał, a wychylający się ma mniej niż 1 sekundę na reakcje oO



Vesp3r - 2007-11-15, 21:29
nie pisałeś, ale tutaj odwoływałem sie ogólnikowo.

sam jestem za usunieciem paru, ale nei wszystkich.

co do skilla to po prostu doświadczenie mnie nauczyło co to jest czysty skill ;]
bo strzelać każdy potrafi, ale myśleć i wykożystać kazdy aspekt gry nie każdy i przez to czesto ludzie chcą usuniecia czegoś czego nie umieją opanować lub sie bronić przed czymś.



Przemo - 2007-11-15, 21:37

nie pisałeś, ale tutaj odwoływałem sie ogólnikowo.

sam jestem za usunieciem paru, ale nei wszystkich.

co do skilla to po prostu doświadczenie mnie nauczyło co to jest czysty skill ;]
bo strzelać każdy potrafi, ale myśleć i wykożystać kazdy aspekt gry nie każdy i przez to czesto ludzie chcą usuniecia czegoś czego nie umieją opanować lub sie bronić przed czymś.


Ale Ty piszesz tylko i wyłącznie, a przynajmniej ja to tak odbieram, o skillu indywidualnym, pojedyńczego gracza, jakby tylko i wyłącznie na publiku. Rzadko się zdarza, aby na klanowych meczach gracz nie wiedział o taktyce jaką ma grać, bądź wykorzystać czegoś, bo przeważnie jemu jest przypisane to w czym jest najlepszy ;p a ograniczenie niektórych rzeczy sprowadza się do jednolitości, a co za tym idzie do wyrównanych szans. Ja mam takie zdanie i tyle :) PAM wszystko wyjaśni, zobacyzmy czy się przyjmie, czy nie.



Vesp3r - 2007-11-15, 21:48
Pisze o jednostce, bo z takich jednostek składa sie klan ;] i lepiej by klan miał myślących ludzi a nie tylko strzelajacych, o to mi chodzi.

osobiście też czekam na PAMm chodź nie jakoś entuzjastycznie a z obawą pewną.



Cypis3k - 2007-11-15, 21:56
A mi to rybka kto czym gra. Gra jest dla ludzi, i jesli ktos lubi pomykac z granatnikiem niech pomyka. Ja osobiscie gram z m16 ( chyba tak sie nazywa ta podstawowa bron szturmowca ) bez zadnych dodatkow i czsem udaje mi sie wykrecic naprawde dobry wynik w rundzie. Jesli ktos woli kalacha albo jakis automat to niech gra, kazda bronia gra sie inaczej, do kazdej trzeba sie przyzwyczaic i dostosowac taktyke. Tyle :)



YankeS' - 2007-11-15, 22:30
Zelur nic tutaj nie wrzucaj, przeciez sam napisales, ze to psuje cala zabawe.
Ja na miejscu adminow, wywalilbym ten temat, bo jeszcze ktos to tutaj wklei.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu