Sprawdzenie szczelnosci glowicy
mayday-82 - 2009-05-02, 14:04
" />Witam
Mam problem z glowica lub uszczelka pod glowica i chcialbym sie dowiedziec czy jest jakis inny sposob na sprawdzenie szczelnosci glowicy czy tylko poprzez jej zdjecie???
jurasjo - 2009-05-02, 16:25
" />Pomiar kompresji
mayday-82 - 2009-05-02, 17:13
" />hmm z kompresja to raczej nie bedzie problemu bo auto nie traci na mocy
<mtm> - 2009-05-03, 13:35
" />Pomiar kompresji chyba będzie również uwzględniał szczelno¶ć pier¶cieni?
Więc może być tak, że wykaże obniżon± kompresję a nie będzie to wina głowicy.
jasiekk - 2009-05-03, 22:19
" />jezeli kompresja jest dobra, a masz podejrzenie ze dzieje sie cos nie tak polecam sprawdzenie obecnosci CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli sie pojawi, bedzie to znak o uszczelce głowicy albo czyms pękniętym, mozna to sprawdzic w jakims lepszym warsztacie
adamac - 2009-05-03, 22:33
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
mayday-82 - 2009-05-02, 14:04
" />Witam
Mam problem z glowica lub uszczelka pod glowica i chcialbym sie dowiedziec czy jest jakis inny sposob na sprawdzenie szczelnosci glowicy czy tylko poprzez jej zdjecie???
jurasjo - 2009-05-02, 16:25
" />Pomiar kompresji
mayday-82 - 2009-05-02, 17:13
" />hmm z kompresja to raczej nie bedzie problemu bo auto nie traci na mocy
<mtm> - 2009-05-03, 13:35
" />Pomiar kompresji chyba będzie również uwzględniał szczelno¶ć pier¶cieni?
Więc może być tak, że wykaże obniżon± kompresję a nie będzie to wina głowicy.
jasiekk - 2009-05-03, 22:19
" />jezeli kompresja jest dobra, a masz podejrzenie ze dzieje sie cos nie tak polecam sprawdzenie obecnosci CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli sie pojawi, bedzie to znak o uszczelce głowicy albo czyms pękniętym, mozna to sprawdzic w jakims lepszym warsztacie
adamac - 2009-05-03, 22:33
" />