Śrubka Pomocy!!
TomeiS - 2008-12-08, 22:33
" />Ma ktos jakis patent na odkrecenie sruby od wału korbowego?? nie mam w samochodzie hamulcy bo caly układ zapowietrzony, nie mam pneumata i kompresora. jak skutecznie zablokować wał??? albo jakas inna opcja zeby ja odkrecic.
adam12 - 2008-12-09, 21:37
" />4 bieg i mocny srubokret w tarcz hamulcową (pomiędzy) ja do tego jeszcze naciskałem nogą pedał hamulca żeby nic nie poszło. pneumatem nawet nie próbuj 10atm na sprężarce i pneumat i nic . rura minimum metr. ja nie dałem rady mój wielki brat skakał po rurze. miałem wrażenie że zaraz coś sie urwie na szczęście tylko sruba puściła. ktoś nawalił tyle kleju na gwint że bania mała ale daliśmy rade.
TomeiS - 2008-12-10, 06:24
" />Dzieki wielkie ale juz sobie poradziłem. pneumat na 3/4" stalowy pręt + duzy młotek i poszło.
Dzilas - 2008-12-10, 08:42
" />
ppiotrek - 2008-12-10, 11:21
" />Dzilas, raczej nie. Dlaczego rusza się z 1. biegu? Bo właśnie jest łatwiej. Wystarczy sobie to wyobrazić na przykładzie roweru z przerzutkami. Trudniej ruszyć na wyższym biegu, dlatego 4. jest wskazany.
Dzida - 2008-12-10, 17:09
" />Jaaaaaaaaaap, czwarty bieg i żarem.
adam12 - 2008-12-10, 21:38
" />kolego dzilas w miniaturce widze i podoba mi sie kolor twojej hani. właśnie nad czymś podobnym myślałem na swoją bo mam zamiar po nowym roku wstawic ja na warsztat. mógłybyś podrzucic jakieś lepsze fotki na mejla??
Randal - 2008-12-10, 22:36
" /> Takie sprawy na PW proszę załatwiać!
Dzilas - 2008-12-11, 13:30
" />to ja zawsze myslalem odwrotnie. a moje myslenie podam na przykladzie na ktorym sie podpieralem piszac o 1 biegu.
Odpalamy samochod na hol, linke, pych, pociag.. jak kto woli i odpalamy z 2 czy 3 biegu wlasnie dlatego, ze wtedy jest mniejszy opor i latwiej obrocic silnikiem. przy odpaleniu z 1 biegu bedzie odczuwalne duze szarpniecie, wieksze niz na wyzszych biegach. juz nie mowie o umiejetnosciach ciagnacego i ciagnatego, ale chodzi mi o sam fakt "latwosci" zakrecenia silnikiem.
ale moze faktycznie jestem w bledzie. w koncu czlowiek uczy sie cale zycie
adam12-za kilka minut wysle ci fotki
Dzida - 2008-12-11, 15:15
" />Od drugiej strony patrząc. Rozrusznikowi byłoby łatwiej zakręcić silnikiem na 1., czy 4. biegu?
Dzilas - 2008-12-11, 16:04
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
TomeiS - 2008-12-08, 22:33
" />Ma ktos jakis patent na odkrecenie sruby od wału korbowego?? nie mam w samochodzie hamulcy bo caly układ zapowietrzony, nie mam pneumata i kompresora. jak skutecznie zablokować wał??? albo jakas inna opcja zeby ja odkrecic.
adam12 - 2008-12-09, 21:37
" />4 bieg i mocny srubokret w tarcz hamulcową (pomiędzy) ja do tego jeszcze naciskałem nogą pedał hamulca żeby nic nie poszło. pneumatem nawet nie próbuj 10atm na sprężarce i pneumat i nic . rura minimum metr. ja nie dałem rady mój wielki brat skakał po rurze. miałem wrażenie że zaraz coś sie urwie na szczęście tylko sruba puściła. ktoś nawalił tyle kleju na gwint że bania mała ale daliśmy rade.
TomeiS - 2008-12-10, 06:24
" />Dzieki wielkie ale juz sobie poradziłem. pneumat na 3/4" stalowy pręt + duzy młotek i poszło.
Dzilas - 2008-12-10, 08:42
" />
ppiotrek - 2008-12-10, 11:21
" />Dzilas, raczej nie. Dlaczego rusza się z 1. biegu? Bo właśnie jest łatwiej. Wystarczy sobie to wyobrazić na przykładzie roweru z przerzutkami. Trudniej ruszyć na wyższym biegu, dlatego 4. jest wskazany.
Dzida - 2008-12-10, 17:09
" />Jaaaaaaaaaap, czwarty bieg i żarem.
adam12 - 2008-12-10, 21:38
" />kolego dzilas w miniaturce widze i podoba mi sie kolor twojej hani. właśnie nad czymś podobnym myślałem na swoją bo mam zamiar po nowym roku wstawic ja na warsztat. mógłybyś podrzucic jakieś lepsze fotki na mejla??
Randal - 2008-12-10, 22:36
" /> Takie sprawy na PW proszę załatwiać!
Dzilas - 2008-12-11, 13:30
" />to ja zawsze myslalem odwrotnie. a moje myslenie podam na przykladzie na ktorym sie podpieralem piszac o 1 biegu.
Odpalamy samochod na hol, linke, pych, pociag.. jak kto woli i odpalamy z 2 czy 3 biegu wlasnie dlatego, ze wtedy jest mniejszy opor i latwiej obrocic silnikiem. przy odpaleniu z 1 biegu bedzie odczuwalne duze szarpniecie, wieksze niz na wyzszych biegach. juz nie mowie o umiejetnosciach ciagnacego i ciagnatego, ale chodzi mi o sam fakt "latwosci" zakrecenia silnikiem.
ale moze faktycznie jestem w bledzie. w koncu czlowiek uczy sie cale zycie
adam12-za kilka minut wysle ci fotki
Dzida - 2008-12-11, 15:15
" />Od drugiej strony patrząc. Rozrusznikowi byłoby łatwiej zakręcić silnikiem na 1., czy 4. biegu?
Dzilas - 2008-12-11, 16:04
" />