ďťż

stuka przy ruszaniu , dziwnie lekko kręcąca sie kiera etc.



bashub - 2009-08-14, 15:57
" />Panowie coby się nie rozdrabniać problem jest tego typu . przy ruszaniu , nie za każdym razem , ale jednak stuka coś w prawym z prawej strony , czuc to w podłodze. objawia sie to pojedynczym stuknięciem , takie samo stukniecie ma miejsce także przy gwałtownym hamowaniu. Problem pojawił się , kiedy po założeniu nowej zawiechy, ku uciesze cudownych nowych właściwości jezdnych auta slalomowałem sobie podczas jazdy ( szybkie krótkie skręty) coś się zknociło mianowicie kierownica zaczęła się nienaturalnie lekko kręcić (tak jakby koło miały jakąś słabą przyczepność) no i właściwości jezdne auta znacząco sie pogorszyły , ponadto na prawym kole zwiekszył się prześwit , generalnie auto zachowuje się tak jakby przód nie mógł opaść odpowiednio , jakby coś prężyło czy coś.. sytuacja jednak w cudowny sposób czasem wraca do normy po mocnym hamowaniu czy pokonaniu ostrzejszego zakrętu.
Aby zdiagnozować owe stukanie pojechałem na diagnostykę , niestety pan diagnosta po wnikliwym przesuwaniu auta w różne strony stwierdził że nie ma pojęcia co to stuka .
Czy ktoś ma jakieś pomysły?




Tux - 2009-08-14, 16:05
" />Podpinam się pod pytanie, u mnie też coś nie stuka a wali z prawej strony przy każdym ruszaniu, hamowaniu, gwałtowniejszej zamianie biegów nawet. Podejrzewam górny wahacz, sworzeń na nim lub tą listwę zębatą w układzie kierowniczym. Jakieś sugestie? Diagnostyka też u mnie tego nie wykryła.



Ryba - 2009-08-14, 19:07
" />Luz na maglownicy U mnei to samo, ale mam już drugą i jak zacznę jeździć to ją wymienię.



bashub - 2009-08-14, 19:51
" />ale luz na maglownicy jest odpowiedzią na wszystkie dolegliwości które opisałem?




Tux - 2009-08-14, 19:54
" />Luz na maglownicy jest słyszalny wyraźnie z prawej strony ? Z lewej jest cicho. No i jest tam jakaś regulacja, bo niby niektóre auta mają



Ryba - 2009-08-14, 20:16
" />U mnie też przy gwałtowniejszym hamowaniu połączonym z redukcją biegu (skrzynia AT) był stuk, tak samo przy ruszaniu np jak wjeżdżasz do garażu; masz próg celujesz i się zatrzymasz na progu - musisz dać więcej gazu i też stukało.

Poruszaj gwałtownie kierownicą w lewo i prawo ale o bardzo niewielki skręt - szybko i gwałtownie - jeśli stuka to będzie magiel.



bashub - 2009-08-14, 20:33
" />no to okej magiel jeśli chodzi o stukanie, ale czy ktoś ma pomysł o co chodzi z tą lekko kręcącą się kierownicą i tym wiekszym prześwitem od strony pasażera , generalnie ma większy skok z prawej niż z lewej bo coś mu nie pozwala osiąść do końca . Co tam może prężyć? bo coś podczas tego mojego slalomowania musiało podczas wychylenia przeskoczyć , zablokować się i teraz pręży przez co zawiecha nie może osiąść na swoje miejsce.



Bitek - 2009-08-15, 09:28
" />Ja uważam, że to sworzeń. Jeśli to to co podejrzewam, to proponuję to zrobić szybko, bo jak ten sworzeń wypadnie, to koło odpadnie. Zrobi się... Negatyw



bashub - 2009-08-15, 09:35
" />ta i to taki konkretny negatyw ale kurde na diagnostyce by nie wyszło to? jak samemu sprawdzic ten sworzen? panowie i jeszcze jedno jak przy ruszaniu i skręcie w lewo mi to stuknie , to tak jakby samo mi dokręca kiere do pełnego skrętu



Ryba - 2009-08-15, 09:46
" />Zobacz jeszcze czy sprężyna nie wyskoczyła z mocowania w amortyzatorze lub przy górnej "poduszce"



bashub - 2009-08-15, 10:04
" />sprawdzone , nawet zamieniałem amory stronami



Tux - 2009-08-15, 19:07
" />u mnie przy ruszaniu kierownicą trochę puka ale leciutko, nie tak jak w czasie jazdy, sworznie miałem w rękach i nie wykazywały jakiegoś szczególnego luzu, ale chyba od nich zaczne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu