SWAP 1.3 sohc na 1.6 dohc problem
master22civ - 2008-02-18, 17:26
" />witam zrobilem swapa z 1.3 na d16a9 wyprulem wiazke zmienilem i nie mam iskry czy ktos moze pomóc
tecno - 2008-02-19, 16:29
" />zle podpiety aparat zaplonowy bezposrednio przy aparacie/przy komputerze/uszkodzony aparat zaplonowy
master22civ - 2008-02-19, 18:22
" />aparat dobry a zle podpiac sie nie da wtyczki pasuja tylko w jednej pozycji
tecno - 2008-02-19, 18:22
" />ale kable moze masz pozamieniane we wtyczkach?
nosql - 2008-02-20, 08:53
" />jest taka opcja że jeżeli zmieniałeś coś przy kablach od aparatu (od strony kompa lub bezpośrednio przy wtyczce aparatu) to mozna łatwo spalić aparat (tzn uszkodzisz moduł i nie zapali, iskra albo czasem bedzie albo wcale nie)
to tak na marginesie, zakładam, że tak jak wyzej piszesz nic tam nie robiłeś wiec tak:
skoro nie ma iskry to bym sprawdził kabel po kabelku (jest ich 5, te 2 co są w tej zielonej wtyczce od CPS - na drugim wałku, wpływu na iskrę raczej nie mają chociaż sprawdz je sla swietego spokoju) od wtyczki aparatu do kompa wg schematu czy jest przepływ prądu, oraz główny prądowy (w tej mniejszej, okrągłej, 2 przewodowej wtyczce przy aparacie, kabel czarny z zółtym paskiem - sprawdz czy jest tam prąd, jak nie bedize to iskry tez nie bedzie to jest główne zasilanie aparatu.. niebieski w tej wtyczce to sygnał do obrotomierze - na marginesie )
jezeli po w/w czynnościach wszystko okaze się ok, to albo zmien aparat i sprawdz na innym (ale skoro masz pewność ze był ok to zacznij od kompa i podmień komputer, moze być nawet od z2 - odpali na nim też )
jezeli wszystko sprawdzisz tak jak napisałem i nic nie znajdziesz to daj znać
master22civ - 2008-03-04, 05:24
" />mistrzu udało mi się uruchomić autko ale silnik pracuje nie równo i nie da sie go ustabilizowac poza tym pali ok 30/100km i wywala błędy 5,7,10,14,16. Co ciekawe sprawdzałem czujnik położenia przepustnicy i wszystko z nim w porządku tak jak i z czujnikiem temp powietrza a, abłędy wywala. Paliwo leje się z tłumika podczas jazdy i dymi jak lokomotywa na niskich obrotach do 3000 szarpie powyżej idzie jak rakieta. Co czynić??zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
master22civ - 2008-02-18, 17:26
" />witam zrobilem swapa z 1.3 na d16a9 wyprulem wiazke zmienilem i nie mam iskry czy ktos moze pomóc
tecno - 2008-02-19, 16:29
" />zle podpiety aparat zaplonowy bezposrednio przy aparacie/przy komputerze/uszkodzony aparat zaplonowy
master22civ - 2008-02-19, 18:22
" />aparat dobry a zle podpiac sie nie da wtyczki pasuja tylko w jednej pozycji
tecno - 2008-02-19, 18:22
" />ale kable moze masz pozamieniane we wtyczkach?
nosql - 2008-02-20, 08:53
" />jest taka opcja że jeżeli zmieniałeś coś przy kablach od aparatu (od strony kompa lub bezpośrednio przy wtyczce aparatu) to mozna łatwo spalić aparat (tzn uszkodzisz moduł i nie zapali, iskra albo czasem bedzie albo wcale nie)
to tak na marginesie, zakładam, że tak jak wyzej piszesz nic tam nie robiłeś wiec tak:
skoro nie ma iskry to bym sprawdził kabel po kabelku (jest ich 5, te 2 co są w tej zielonej wtyczce od CPS - na drugim wałku, wpływu na iskrę raczej nie mają chociaż sprawdz je sla swietego spokoju) od wtyczki aparatu do kompa wg schematu czy jest przepływ prądu, oraz główny prądowy (w tej mniejszej, okrągłej, 2 przewodowej wtyczce przy aparacie, kabel czarny z zółtym paskiem - sprawdz czy jest tam prąd, jak nie bedize to iskry tez nie bedzie to jest główne zasilanie aparatu.. niebieski w tej wtyczce to sygnał do obrotomierze - na marginesie )
jezeli po w/w czynnościach wszystko okaze się ok, to albo zmien aparat i sprawdz na innym (ale skoro masz pewność ze był ok to zacznij od kompa i podmień komputer, moze być nawet od z2 - odpali na nim też )
jezeli wszystko sprawdzisz tak jak napisałem i nic nie znajdziesz to daj znać
master22civ - 2008-03-04, 05:24
" />mistrzu udało mi się uruchomić autko ale silnik pracuje nie równo i nie da sie go ustabilizowac poza tym pali ok 30/100km i wywala błędy 5,7,10,14,16. Co ciekawe sprawdzałem czujnik położenia przepustnicy i wszystko z nim w porządku tak jak i z czujnikiem temp powietrza a, abłędy wywala. Paliwo leje się z tłumika podczas jazdy i dymi jak lokomotywa na niskich obrotach do 3000 szarpie powyżej idzie jak rakieta. Co czynić??