SWAP B16A1 do Concerto
podlez - 2010-09-20, 13:59
" />Witam.
Brat napalił się na wsadzenie B16A1 do concerto.
Jako że bawię się EG9 i accordem, a ED6 nie dłubałem to nie we wszystkim jestem w stanie mu pomóc.
Co trzeba do takiego SWAP-u?
Silnik+ skrzynia+półośki+komp+wiązka to oczywiste.
Dorabiać trzeba łapy?
Siedzi tam D16Z2
Ogółnie concerto jest w fajnym stanie, ma juz dobry hebel, buda prosta nie pognita, ale jego leko zmodzone D16 juz mu nie starcza, szczególnie jak się czasem przejedzie moim EG9 z kompresorem.
Będę wdzięczny za kazdą poradę. Gosciu ma ograniczony budzet, ale wiadomo jak to z pasją.
Silnik juz jest, sam goły bez skrzyni i półosiek.
THX.
Bitek - 2010-09-20, 20:11
" />Po dobraniu łap powinno być P&P. Jeszcze zapytam jednego znajomka, ktory już coś takiego zrobił i dam znać, czy coś jeszcze .
Ja bym i tak radził, żeby dalej modził d16 . Na pewno będzie szybsze niż B .
Seryjne B dla mojego concerto nie jedzie .
Ale jak już jest silnik, to wkładać i jeździć . Powodzenia w modach
podlez - 2010-09-20, 21:41
" />staram się mu to trochę uswiadomić.
Concerto jest duzo cięższe niż żelazko więc szału nie będzie jednak pomodzić z2 by dorównało A1 nie jest łatwo.
Obecnie ma 4-2-1, wydech bez kata z koncowym przelotowym, CAI i to wszystko.
Nawet się to zbiera.
Duzą robotę zrobiłoby lekkie koło i moze jakiś wałek z kólkiem lub kompresor M62 z mietka.
B seria to B seria, bardziej rozwojowa i dzwięk VTEC-a
Bitek - 2010-09-21, 00:11
" />No to trzeba przyznać. B to B . Ale tak czy inaczej. Zobaczyć podziw właściciela B, podczas ściganek... Bezcenne
podlez - 2010-09-21, 11:37
" />no tak.
To jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę o info.
pozdro.
derson - 2010-09-23, 23:14
" />jakby co mam taki silnik w concerto. sluze pomocą.
kohoshi - 2010-09-24, 06:52
" />
podlez - 2010-09-24, 07:44
" />
derson - 2010-09-24, 10:13
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
podlez - 2010-09-20, 13:59
" />Witam.
Brat napalił się na wsadzenie B16A1 do concerto.
Jako że bawię się EG9 i accordem, a ED6 nie dłubałem to nie we wszystkim jestem w stanie mu pomóc.
Co trzeba do takiego SWAP-u?
Silnik+ skrzynia+półośki+komp+wiązka to oczywiste.
Dorabiać trzeba łapy?
Siedzi tam D16Z2
Ogółnie concerto jest w fajnym stanie, ma juz dobry hebel, buda prosta nie pognita, ale jego leko zmodzone D16 juz mu nie starcza, szczególnie jak się czasem przejedzie moim EG9 z kompresorem.
Będę wdzięczny za kazdą poradę. Gosciu ma ograniczony budzet, ale wiadomo jak to z pasją.
Silnik juz jest, sam goły bez skrzyni i półosiek.
THX.
Bitek - 2010-09-20, 20:11
" />Po dobraniu łap powinno być P&P. Jeszcze zapytam jednego znajomka, ktory już coś takiego zrobił i dam znać, czy coś jeszcze .
Ja bym i tak radził, żeby dalej modził d16 . Na pewno będzie szybsze niż B .
Seryjne B dla mojego concerto nie jedzie .
Ale jak już jest silnik, to wkładać i jeździć . Powodzenia w modach
podlez - 2010-09-20, 21:41
" />staram się mu to trochę uswiadomić.
Concerto jest duzo cięższe niż żelazko więc szału nie będzie jednak pomodzić z2 by dorównało A1 nie jest łatwo.
Obecnie ma 4-2-1, wydech bez kata z koncowym przelotowym, CAI i to wszystko.
Nawet się to zbiera.
Duzą robotę zrobiłoby lekkie koło i moze jakiś wałek z kólkiem lub kompresor M62 z mietka.
B seria to B seria, bardziej rozwojowa i dzwięk VTEC-a
Bitek - 2010-09-21, 00:11
" />No to trzeba przyznać. B to B . Ale tak czy inaczej. Zobaczyć podziw właściciela B, podczas ściganek... Bezcenne
podlez - 2010-09-21, 11:37
" />no tak.
To jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę o info.
pozdro.
derson - 2010-09-23, 23:14
" />jakby co mam taki silnik w concerto. sluze pomocą.
kohoshi - 2010-09-24, 06:52
" />
podlez - 2010-09-24, 07:44
" />
derson - 2010-09-24, 10:13
" />