swap d13b1 -> d13b2
stealth - 2007-05-13, 13:06
" />W moim d13b1 najwyrazniej skończyła sie uszczelka. Wymiana trochę będzie kosztować, więc może porównywalnie finansowo wyszłaby wymiana na nowy silnik? W dziale sprzedam, już chyba po raz drugi, widzę ofertę sprzedania d13b2 za 300 zł.
Jak sądzicie - ma to sens? Czy d13b2 z całym osprzętem da się w miarę niekłopotliwe (czyt. tanio) włożyć zamiast d13b1?
Zaznaczam, że opcja swapa na d15 czy d16 odpada ze względu na koszta. Cały ten post jest w ogóle sprowokowany faktem, że cena używanego silnika d13 jest niewiele wyższa od kosztu samej uszczelki do niego w ASO.
JKL - 2007-05-13, 13:28
" />Z tego co się orientuję to D13B1 od D13B2 różni się brakiem katalizatora (czy tam odwrotnie) i to jest jedyna różnica.
stealth - 2007-05-13, 13:46
" />No właśnie najwyraźniej nie tylko. Na forum jest trochę posiadaczy d13b2 i porównując zdjęcia i opisy na razie widzę, że u mnie nie ma silniczka krokowego ani komputera. Przekaźnika pompy paliwa w miejscu wskazanym na zdjęciach też nie ma. Pewnie jest tych różnic więcej, tyle zauważyłem do tej pory
JKL - 2007-05-13, 13:47
" />D13b to gaźniki tam w ogóle nie ma kompów, tak samo jak w d14.
demo - 2007-05-13, 13:52
" />
JKL - 2007-05-13, 13:53
" />O, no to rzeczywiście, sorki za zamieszanie.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
stealth - 2007-05-13, 13:06
" />W moim d13b1 najwyrazniej skończyła sie uszczelka. Wymiana trochę będzie kosztować, więc może porównywalnie finansowo wyszłaby wymiana na nowy silnik? W dziale sprzedam, już chyba po raz drugi, widzę ofertę sprzedania d13b2 za 300 zł.
Jak sądzicie - ma to sens? Czy d13b2 z całym osprzętem da się w miarę niekłopotliwe (czyt. tanio) włożyć zamiast d13b1?
Zaznaczam, że opcja swapa na d15 czy d16 odpada ze względu na koszta. Cały ten post jest w ogóle sprowokowany faktem, że cena używanego silnika d13 jest niewiele wyższa od kosztu samej uszczelki do niego w ASO.
JKL - 2007-05-13, 13:28
" />Z tego co się orientuję to D13B1 od D13B2 różni się brakiem katalizatora (czy tam odwrotnie) i to jest jedyna różnica.
stealth - 2007-05-13, 13:46
" />No właśnie najwyraźniej nie tylko. Na forum jest trochę posiadaczy d13b2 i porównując zdjęcia i opisy na razie widzę, że u mnie nie ma silniczka krokowego ani komputera. Przekaźnika pompy paliwa w miejscu wskazanym na zdjęciach też nie ma. Pewnie jest tych różnic więcej, tyle zauważyłem do tej pory
JKL - 2007-05-13, 13:47
" />D13b to gaźniki tam w ogóle nie ma kompów, tak samo jak w d14.
demo - 2007-05-13, 13:52
" />
JKL - 2007-05-13, 13:53
" />O, no to rzeczywiście, sorki za zamieszanie.