ďťż

swap d13b1 -> d13b2



stealth - 2007-05-13, 13:06
" />W moim d13b1 najwyrazniej skończyła sie uszczelka. Wymiana trochę będzie kosztować, więc może porównywalnie finansowo wyszłaby wymiana na nowy silnik? W dziale sprzedam, już chyba po raz drugi, widzę ofertę sprzedania d13b2 za 300 zł.

Jak sądzicie - ma to sens? Czy d13b2 z całym osprzętem da się w miarę niekłopotliwe (czyt. tanio) włożyć zamiast d13b1?

Zaznaczam, że opcja swapa na d15 czy d16 odpada ze względu na koszta. Cały ten post jest w ogóle sprowokowany faktem, że cena używanego silnika d13 jest niewiele wyższa od kosztu samej uszczelki do niego w ASO.




JKL - 2007-05-13, 13:28
" />Z tego co się orientuję to D13B1 od D13B2 różni się brakiem katalizatora (czy tam odwrotnie) i to jest jedyna różnica.



stealth - 2007-05-13, 13:46
" />No właśnie najwyraźniej nie tylko. Na forum jest trochę posiadaczy d13b2 i porównując zdjęcia i opisy na razie widzę, że u mnie nie ma silniczka krokowego ani komputera. Przekaźnika pompy paliwa w miejscu wskazanym na zdjęciach też nie ma. Pewnie jest tych różnic więcej, tyle zauważyłem do tej pory



JKL - 2007-05-13, 13:47
" />D13b to gaźniki tam w ogóle nie ma kompów, tak samo jak w d14.




demo - 2007-05-13, 13:52
" />



JKL - 2007-05-13, 13:53
" />O, no to rzeczywiście, sorki za zamieszanie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu