ďťż

SWAP D14A1 -> D16Z6



Dzida - 2009-03-08, 16:15
" />Tak siedze siedze i myśle, próbóje sobie uświadomić, ile to jest rzeźby...

Czy silnik i skrzynia pasują we wszystkie mocowania? Półośki są tej samej długości, wystarczy pociągnąć całą wiązke, pobawić się z hydro skrzynią, kilka innych pierdół i powinno działać, tak? Jakie problemy mogą pojawic sie po drodze?




tecno - 2009-03-08, 17:45
" />nie jest to dzida takie proste jak się wydaje na spotach łapy silnika podpasuja ale musisz przekręcić całą łapę od rozrządu z d14, skrzynie zakłądasz swoją (pokombinuj ze sprzęgłem) i masz problem hydro --> linka rozwiązany. następnie przewody paliwowe + pompa i lekka przeróbka zbiornika albo zbiornik od 1.5 w gore. co do wiazki to tez nie jest to na hop siup, wiazka kabinowa w Vg jest inna jak w IVg, dużo łatwiej jest dorwać wiązkę silnik + kabina np z Z2/A6/Z5/A8 położyć ją w miejsce fabrycznej i przerobić wiązkę silnikową i ecu na obd1. jest sporo roboty.



Dzida - 2009-03-08, 22:03
" />hmm, jaki problem pociągnąć wiązke z 5g?:) Pytam szczerze, no bo chyba latwiej wyciagnac wszyyyyyyyystkie kabelki z 5g i wsadzic do cztery, tymbardziej ze u mnie elektryki nie ma praktycznie zadnej...

Bak sie wsadzi od wtryskowego no problem, wiec ze to nie jest latwe, ale nie jakies super trudne?



tecno - 2009-03-08, 23:00
" />niektore wtyki sa inne w kabinie Vg ale bez przesadyzmu. sama wiazka kabinowa sklada sie z kilku elemnetow. kazdy element ma jakies tam wtyki ktore nie zawsze podchodza do 4g. po prostu lepiej wyglada wiazka z ed ulozona w oryginal jak rzezba na kazdej kostce ale jest to jak najbardziej wykonalne. zbiornik wisi na 2 opaskach, wlew ma takie samo wyprowadzenie, dokladasz 3 przewody + filtr i dziala. to tyle




Dzida - 2009-03-08, 23:12
" />Ty to jednak masz łeb

Dzieki za wiedze, zoabczymy jak sie ułoży sytuacja na froncie, moze mi wpadnie w łapy jakies a6, z2, a jak nie to kupie z6 i tyle, w kazdym razie kurde potrzebuje troche wiecej agresji pod maską bo za młody jestem na to zeby jakies focusy w dieslu mnie goniły



tecno - 2009-03-08, 23:19
" />szczerze do Ciebie najtaniej i z jakims tam potencjalem Z2, podpytaj Ralfa moze cos ma na stanie akurat, moze jakies Z5 czy cos. Obd0 bedzie Ci latwiej ogarnac, tyle co wypatroszyc i ponownie polozyc. jakby co kumpel z tego forum ma kompletna wiazke kabinowa + silnikowa + komp do Z5 za dosc niewielka kase. pod ta wiazke podebniesz tez z2 ale musisz przerobic wtyki od ap. zap. i czujnika ident I cyl.



trip - 2009-03-13, 12:01
" />a jak to jest ze swapem z d15b2 na d16z6 tyle samo roboty co ze swapem z d14a1 na d16z6
kolektor ssacy z2 bedzie pasował do d16z6 ?? bo mam wszystko oprucz wlasnie kolektora ssacego



mum666 - 2009-03-13, 13:00
" />



mac102 - 2009-03-13, 13:10
" />Właśnie też ostatnio zacząłem zastanawiać się na takim wynalazkiem, zwłaszcza, że mam już dual carb na elektrycznej pompie, pytanie tylko jak ogarnąć gaźniki, żeby to jakoś sensownie jeździło.



Dzida - 2009-03-13, 14:10
" />Właśnie najbardziej chciałbym sie pozbyć z całego układu dualcarba, bo do niego cholernie cieżko zamontować blosa.



trip - 2009-04-11, 19:59
" />siemka zrobiłem swapa z d15b2 na d16z6
wszystko zaj....cie posc konkretnie sie to odpycha tylko mam dwa problemy
1 został mi jeden węzyk ten co wychodzi z kolketora ssacego po lewej płynie z niego woda niewiem gdzie podłaczyc bo niema nawet gdzie wetkac
2 jak jade spokojnie to jakby go cos dusilo/przerywa czy przyczyna moze byc nieszczelny wydech i dziurka w kolektorze wydechowym ?? jak mu otworze i sie juz zacznie wkrecac to idzie cacy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu