Swap D16Z2 na D16A9 - elektryka, prosze o pomoc
MLODY - 2007-03-29, 19:05
" />Witam. Mialem zamiar dzis zakonczyc swap-a ale niestety troche powstrzymala mnie elektryka. Wiem ze temat byl walkowany wiele razy ale nie znalazlem nic na temat swapa z D16Z2.
Z tego co zauwazylem to d16z2:
- ma dodatkowy kabel ktory jest podlaczony do czujnika w kolektorze dolotowym,
- ma inna wtyczke ktora idzie do kabiny (ta obok rezystora wtryskow )
- jeden kabel wiecej idzie do kabiny w wiazce ktora jest podlaczone pod komputer.
Kilka pytan do Was :
- instalacje w komorze silnika biore od ....??
- gdzie ( pod jakie piny w kompie ) podlaczyc czyjnik polozenia walka ??
- ogolnie jak to ogarnac
Generalnie jakby ktos mogl mi wytlumaczyc jak Abel krowie że to tu podlaczasz to tu itd to bede bardzo wdzieczny Pozdrawiam
nosql - 2007-03-29, 19:49
" />Tu masz schematy elektryczne - popatrz sobie i sam ogarniesz:
http://www.civic4g.pl/forum/topics2/60.htm
to nie gryzie a tak będzie najpewniej
Randal - 2007-03-29, 20:21
" />
MLODY - 2007-03-29, 20:27
" />
beddom - 2007-03-29, 20:33
" />jest parew osob ktore robily takie swapy - pogadaj np z Michuu - em, on robil swapa z a6 na a9.
kompa tez zmieniales? jak wiesz w a9 nie ma sondy a w z2 jest, dlatego wiazka pewnie sie nieco rozni.
ogólnie rzecz ujmujac musisz troche poczekac na odpowiec, takie tematy rozkrecaja sie z opóźnieniem
MLODY - 2007-03-29, 20:39
" />
nosql - 2007-03-29, 20:46
" />[ot]Randal, tak Ci szczerze powiem, że zostawiłem materiały wydrukowane we wrocku a robiłem pozniej ze schematów - w sumie to na pamięć znałem już to [/ot]
don_karlos - 2007-03-30, 00:54
" />Ja swapowalem z Z2 na Z5 który różni się od a9 o tyle że ma sondę, kat i filtr węglowy tak jak Z2 i cała wiązkę zostawiłem z z2 nawet przez jakis czas na kompie z Z2 jeździłem i było ok, także wg mnie mógłbyś wywalić kata a zostawić sondę i było by najmniej zamoty chyba że o czyms zapomniałem a po paru jestem więc możliwe
Co do czujnika polożenia wałka to rozwalasz kostkę z wiązki wpinaną do aparatu zapłonowego która ma 7pinów i 2 kabelki z tego podpinasz pod czujnik, a resztę do nowego aparatu. jutro mogę napisać jakie kolorki kabelków gdzie mają iść jak zajże pod maskę.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
MLODY - 2007-03-29, 19:05
" />Witam. Mialem zamiar dzis zakonczyc swap-a ale niestety troche powstrzymala mnie elektryka. Wiem ze temat byl walkowany wiele razy ale nie znalazlem nic na temat swapa z D16Z2.
Z tego co zauwazylem to d16z2:
- ma dodatkowy kabel ktory jest podlaczony do czujnika w kolektorze dolotowym,
- ma inna wtyczke ktora idzie do kabiny (ta obok rezystora wtryskow )
- jeden kabel wiecej idzie do kabiny w wiazce ktora jest podlaczone pod komputer.
Kilka pytan do Was :
- instalacje w komorze silnika biore od ....??
- gdzie ( pod jakie piny w kompie ) podlaczyc czyjnik polozenia walka ??
- ogolnie jak to ogarnac
Generalnie jakby ktos mogl mi wytlumaczyc jak Abel krowie że to tu podlaczasz to tu itd to bede bardzo wdzieczny Pozdrawiam
nosql - 2007-03-29, 19:49
" />Tu masz schematy elektryczne - popatrz sobie i sam ogarniesz:
http://www.civic4g.pl/forum/topics2/60.htm
to nie gryzie a tak będzie najpewniej
Randal - 2007-03-29, 20:21
" />
MLODY - 2007-03-29, 20:27
" />
beddom - 2007-03-29, 20:33
" />jest parew osob ktore robily takie swapy - pogadaj np z Michuu - em, on robil swapa z a6 na a9.
kompa tez zmieniales? jak wiesz w a9 nie ma sondy a w z2 jest, dlatego wiazka pewnie sie nieco rozni.
ogólnie rzecz ujmujac musisz troche poczekac na odpowiec, takie tematy rozkrecaja sie z opóźnieniem
MLODY - 2007-03-29, 20:39
" />
nosql - 2007-03-29, 20:46
" />[ot]Randal, tak Ci szczerze powiem, że zostawiłem materiały wydrukowane we wrocku a robiłem pozniej ze schematów - w sumie to na pamięć znałem już to [/ot]
don_karlos - 2007-03-30, 00:54
" />Ja swapowalem z Z2 na Z5 który różni się od a9 o tyle że ma sondę, kat i filtr węglowy tak jak Z2 i cała wiązkę zostawiłem z z2 nawet przez jakis czas na kompie z Z2 jeździłem i było ok, także wg mnie mógłbyś wywalić kata a zostawić sondę i było by najmniej zamoty chyba że o czyms zapomniałem a po paru jestem więc możliwe
Co do czujnika polożenia wałka to rozwalasz kostkę z wiązki wpinaną do aparatu zapłonowego która ma 7pinów i 2 kabelki z tego podpinasz pod czujnik, a resztę do nowego aparatu. jutro mogę napisać jakie kolorki kabelków gdzie mają iść jak zajże pod maskę.