ďťż

SWAP hamulców IVT



Gr00bY - 2006-06-27, 20:29
" />Siema. Wpadlem na szyderczy plan przeszepienia hamulcy od legenda 3.2 v6 z racji tego ze moge hamulce + serwo + zwrotnice za rozsądne pieniadze. Legend takowy wyposazony jest w ABS co moze komplikowac sprawe. Co oprocz zaciskow, piast, zwrotnic potrzebuje i czy w ogole to moze przypasowac?




_WALDI_ - 2006-06-27, 21:42
" />Musiałbyś sprawdzić czy:
1. Będą pasować jarzma z Legenda do twojego. Jesli tak to nie musiałbyś zmieniać zwrotnic.
2. Jeśli jednak nie będą pasować to sworzeń górnego wahacza musisz sprawdzic czy ma taką samą średnice żeby przełożyc całe zwrotnice.
3. Jeśli będą pasować to sprawdź czy przewód hamulcowy będzie pasować do zacisku.

Zdaje mi się że bez problemu pompa z serwem od iVT pociągnie te zaciski.
Przemyśl czy nie lepiej było by kupić tarcze nawiercane i nacinane EBC z klockami zielonymi. U braci w CRX założyliśmy taki zestaw i naprawde daje rade ! A jest tam co do wyhamowania!
Pozdrawiam



Gr00bY - 2006-06-27, 23:03
" />Ja chce tarcze 282mm i mnie nie przekonasz A tarcze po paru godzinach mojej jazdy gną się nagminnie (może to ten LFB )



Nevada - 2006-06-28, 09:43
" />bodajże zaciski zakładasz tylko od Legenda, tarcze od prelude i musisz je przewiercić na 4x100

no i przeskok na kółka 15 cali bo 282 nie upchasz w 14




Merfi - 2006-06-28, 10:28
" />biorac zaciski od legenda brac tarcze od prelki

OT: Waldi widzialem jak twoja jezdzi w pile i czasik nie za rewelacyjny.
Mam jakies foty



_WALDI_ - 2006-06-28, 13:37
" />No czasik taki sobie ale kumpel od tej czarnej crki prawie sie poplakal zebysmy mu slicki pozyczyli i jechalem na swoich 10letnich oponach
Po za tym jechałem turystycznie ze wszystkim czyli muza, narzedzia, jedzenie, picie, paliwo do pelna
Jesli nie sprzedam do czasu pruszcza troszke lepiej sie przygotuje i zobaczymy!

Gr00bY, Tarcze EBC sa nie do zajechania uwierz mi juz z 10.000 zrobil na tych tarczach i uwierz mi ze lekko nie maja a nie bija i rewela hamuja! Jesli Krysio nie zmienial nic to tez na takich jezdzi to ta crka z promotora (wyjechala poczatkowo z naszej stajni)



Gr00bY - 2006-06-28, 17:54
" />Waldi - nie uwierze poki nie zobacze - u mnie tarcze swieca w po 10 minutach jazdy



_WALDI_ - 2006-06-28, 18:36
" />Uwierz uwierz nie mam w tym interesu zeby Ci sciemniac w crce teraz jest ponad 240 kucy i caly czas daja rade.
Jedyna ich wada to ze podczas jazdy slychac lekko terkotanie ale to przez duze rowki wyciete w tarczach.



Pit - 2006-06-28, 19:41
" />bierze się tarcze 280mm od Prelki, ale ja w szczegóły nie wnikałem bo temat mnie nie interesuje jeszcze



Gr00bY - 2006-06-28, 19:55
" />Waldi - prosze Cie, jeżdząc w każdym aucie, ustawiając lewą nogą do zakrętu zagotujesz hamulce - nie ma sily... Dlatego chce tarcze 282 i to tego wtedy moge myśleć nad tarczą EBC i klockiem



elmer - 2006-07-01, 21:44
" />Hamulców

Wiesz, szczerze mówiąc jeśli skuteczność hamowania jest dla Ciebie wystarczająca to nie wkładaj 280 mm. Większa masa nieresorowana, więcej masy do rozpędzania na kołach, konieczność jazdy na 15" (czyli inne felgi + opony), droższe części.

Mam dwa pomysły. Po pierwsze zrobiłbym jakiś patent z doprowadzeniem powietrza do chłodzenia hamulców, żeby mniej męczyły się tarcze. Po drugie chyba powinieneś zainwestować w lepsze tarcze (Oro, Turbo Groove lub jeszcze coś innego, z wyższej półki). Osobiście skłaniam się ku tarczom EBC TG, wiem, że są robione z lepszego materiału, no i pewnie nacięcia/nawiercenia pomagają w chłodzeniu.



Gr00bY - 2006-07-02, 07:05
" />Felgi i tak musze zmienic na 15" bo opony 195/50R15 są łatwiej dostępne niż 195/60R14. W ten weekend niestety nie ogarniam Civica bo siedze o kobity i raczej inne sprawy mam na głowie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu