ďťż

swap hamulców



trip - 2009-08-26, 19:04
" />zastanawiam sie nad swapem hamulców i mam kilka pytan bo nieznalazłem odpowiedzi nigdzie
przód 280 mm, tył 260 mm
jakie najmniejsze felgi na to wejda ??
co trzeba wymienic zeby rozstaw srub byl 4x100 bo wszytkie maja 4x114 ??




Paul - 2009-08-26, 19:46
" />1. Myślę że koła 15 cali wejdą spokojnie a co do zmiany rozstawu szpilek to labo zmienić piastę albo dystans ale nie wiem czy na tak mały rozstaw będzie bo widziałem taki co zmieniał z 4 na 5. Nie kupuj tylko nakrętek pływających(chyba tak to się nazywa) !!!!!



trip - 2009-10-11, 18:32
" />a moglby ktos mi napisac z czego hamulce beda pasowac p&p a przy ktorych trzeba bedzie rzeźbic chodzi mi o ed7, ee8, vti, ed9,
i ktore warto zakladac a w co lepiej sie niepchac obecenie hamulce mam serie ed6



ppiotrek - 2009-10-11, 18:55
" />ed7 to to samo, tylko z tyłu są tarcze. możesz łatwo zmienić -> wystarczy zakupić wahacz wzdłużny.




trip - 2009-10-12, 05:02
" />ok dzieki a jak sie ma sprawa przy swapie z ee8/ee9/ed9/vti ??



Elchupakabra - 2009-10-12, 06:27
" />Ed9 to to samo co ED7. A co do EE8,9 przód, to trzeba zmienić całe zwrotnice.



scanikwwo - 2009-10-12, 23:01
" />



trip - 2009-10-13, 12:26
" />a moze jeszcze jakies pomysly co do hamulcow ??



nadola - 2009-10-14, 11:09
" />Wszystko się da ogarnąć. Ja u siebie mam przód 282mm tył 260 i bardzo jestem z tego zestawu zadowolony.

Przód:
-Tarcze Mg Rover ZR 1,8(160)
-Zaciski oraz jarzma Prelude H22a jdm (bb4)
-Zwrotnice Vti ale z 5g. Faktycznie z 4g strasznie ciężko dostać
-Przerobione wahacze górne, bo zwrotnice z 5g są o 10mm dłuższe od naszych i żeby nie było dodatniego kąta trzeba je przerobić.

Tył (ogarnięty dzięki koledze Arv z honda-crx.info - pozdrawiam ):
-Tarcze od civica Ep1 lub Ep2 - obydwa są z tarczą tylną 260mm z tego co pamiętam. Mają również rozstaw 4x100. CTR(ep3) jest na pięć śrub.
-Zaciski oraz jarzma od CTR'a Ep3, zaciski zakłada się odwrotnie lewy na prawą i prawy na lewą stronę ponieważ mocowanie linki jest u dołu zacisku a nie u góry jak u nas. Wszystko pasuje ładnie p&p pod warunkiem oczywiście jak się ma zaciski z tyłu a nie bębny.

Żeby ładnie wszystko śmigało dochodzi do tego pompa z serwem od prelki h22a jdm (bb4)



trip - 2009-10-15, 11:42
" />ok dzieki bardzo własnie na taka odpowiedz czekałem a mam pytanie odnosnie tego
"Przerobione wahacze górne, bo zwrotnice z 5g są o 10mm dłuższe od naszych i żeby nie było dodatniego kąta trzeba je przerobić."

w jaki sposob je przerabialiscie ??
zakladajac regulowane wahacze nietrzeba nic kombinowac ??



nadola - 2009-10-15, 16:27
" />Niestety te regulowane wahacze co są dostępne na rynku w większym stopniu niwelują ujemny kąt pochylenia koła, a dodatni w bardzo małym zakresie. No chyba, że ktoś takie ma to niech pisze .
Przerobienie polega na przesunięciu mocowania wahacza w kierunku sworznia. Można to zrobić albo wiercąc otwór obok oryginalnego albo zrobić fasolki dzięki czemu będzie się miało możliwość przestawiania.



Krystian4 - 2010-02-02, 10:54
" />Mam możliwość kupienia kompletnego swapa z EE8 i mam takie pytanie czy podejdzie to bez problemu czy będzie trzeba ciąć drążki kierownicze, kupić camber kity czy po prostu założyć i jeździć? A może po prostu kupić jedynie swap tarcz na tył do tego pompę i serwo z EE8 a do tego porządne tarcze i klocki?

PS. Wie ktoś czy całe zawieszenie z Crx podejdzie do civic? ;P
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu