swap-pilne
m6nj - 2008-03-21, 19:26
" />witam i mam pytanie -chce zrobic swapa w swojej ed6 z d15b2 na d16 --dzisiaj znalazłem motor d16a8 i w związku z tym pytanie czy ni ebedzie problemu z takową zamiana??motor jest z łapami i skrzynia..na jakie moge napotkac problemy przyz swapie i czym sie różni a8 od np z5 czy a9 oczywiscie w kwesti mechanicznej bo t5o ze róznia sie moca i kompem wiem-dzieki za opd pzdr
beddom - 2008-03-21, 19:36
" />z czego jest to motor?
jesli z concerto to lapy nie do konac pasuja, ale wtedy mozesz je wziasc ze swojego silnika,
przydala by sie wiazka silnikowa aby nie bylo problemu
i w sumie to wszystko, reszta to plug and play...
m6nj - 2008-03-21, 19:43
" />silnik jest ze szwajcari od crx-a
beddom - 2008-03-21, 19:49
" />to nie ma problemu,
Cysiek - 2008-03-24, 18:05
" />Ja miesiąc temu robiłem identycznego swapa tylko w eg4.
Jakby coś to wal.
tecno - 2008-03-26, 11:35
" />potrzebujesz podpiac tylko czujnik ident. I cyl. w komputer i przerobic wiazke przy aparacie zaplonowym. lapy masz p&p. Komputery z5/a9/a8 roznily sie praktycznie tylko oznaczeniem poza IMA w niektorych przypadkach. mapy wtryskow sa takie same i wszelkei parametry jezdne. co do mocy to nie bylbym przekonany bo rozne specyfikacje podaja od 120 do 138 hp, osobiscie zakladam ze jest to ogolna norma dohc 124/130 hp. z technicznego punktu wiodzenia wszystie te 3 silniki sa identyczne
m6nj - 2008-03-26, 11:58
" />czyli komp i wiązka w z5/a8/a9 sa takie same??
C00li - 2008-03-26, 12:36
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
m6nj - 2008-03-21, 19:26
" />witam i mam pytanie -chce zrobic swapa w swojej ed6 z d15b2 na d16 --dzisiaj znalazłem motor d16a8 i w związku z tym pytanie czy ni ebedzie problemu z takową zamiana??motor jest z łapami i skrzynia..na jakie moge napotkac problemy przyz swapie i czym sie różni a8 od np z5 czy a9 oczywiscie w kwesti mechanicznej bo t5o ze róznia sie moca i kompem wiem-dzieki za opd pzdr
beddom - 2008-03-21, 19:36
" />z czego jest to motor?
jesli z concerto to lapy nie do konac pasuja, ale wtedy mozesz je wziasc ze swojego silnika,
przydala by sie wiazka silnikowa aby nie bylo problemu
i w sumie to wszystko, reszta to plug and play...
m6nj - 2008-03-21, 19:43
" />silnik jest ze szwajcari od crx-a
beddom - 2008-03-21, 19:49
" />to nie ma problemu,
Cysiek - 2008-03-24, 18:05
" />Ja miesiąc temu robiłem identycznego swapa tylko w eg4.
Jakby coś to wal.
tecno - 2008-03-26, 11:35
" />potrzebujesz podpiac tylko czujnik ident. I cyl. w komputer i przerobic wiazke przy aparacie zaplonowym. lapy masz p&p. Komputery z5/a9/a8 roznily sie praktycznie tylko oznaczeniem poza IMA w niektorych przypadkach. mapy wtryskow sa takie same i wszelkei parametry jezdne. co do mocy to nie bylbym przekonany bo rozne specyfikacje podaja od 120 do 138 hp, osobiscie zakladam ze jest to ogolna norma dohc 124/130 hp. z technicznego punktu wiodzenia wszystie te 3 silniki sa identyczne
m6nj - 2008-03-26, 11:58
" />czyli komp i wiązka w z5/a8/a9 sa takie same??
C00li - 2008-03-26, 12:36
" />