Swap silnika D16Z2
maksiu1818 - 2008-11-26, 22:34
" />Witam, chciałbym włożyć sobie głowicę z crx do swojej hani D16Z2. W związku z czym mam szereg pytań.
1. Ile mają ząbków na kole rozrządu w crx i civcicu,
2. czy przy zmianie głowicy musze wymieniać komputer?
Jutro podeślę zdjęcia jak mój silniczek teraz wygląda, napewno się osoba znajdzie która przerabiała i wie o co chodzi. Pozdr
dsgner - 2008-11-26, 22:39
" />a ten rex to co mial pod maska 2 walki?
tecno - 2008-11-26, 23:04
" />dohc i sohc ma inaczej rozmiesczone kanaly wodne. trzeba zrobic korekte uszczelki pod glowica co moim osobistym zdaniem jest bez sensu. liczbe zebow musisz zgrac z rolka napedzajaca pasek zebaty. pamietaj ze musisz zmienic kolektor ssacy i aparat zaplonowy. na komputerze pm6 odpali i bedzie chodzil bez problemu.
maksiu1818 - 2008-11-27, 15:28
" />A o to jak mój silniczek wygląda teraz, myślę że za niedługo pojawi sie Vtec z crx.
A dlaczego muszę zmienić kolektor ssący??? Nie będzie pasował. Aparat zapłonowy wiem że trzeba wymienić ale nic nie wiedziałem o kolektorze. Macie jakieś jeszcze uwagi.
Tu jest link do filmiku mojej perełki, posłuchajcie:
http://pl.youtube.com/watch?v=LqVzQjdUPok
dsgner - 2008-11-27, 17:30
" />jezeli do tego to jest B16 to nie podejdzie wcale, nie mozesz zeswapowac calosci?
maksiu1818 - 2008-12-07, 21:05
" />http://pl.youtube.com/watch?v=gDNDupfQNUU
tu jest filmik jak idzie, sorry za jakość dzwięku ale aparat słaby.
Randal - 2008-12-07, 21:13
" />Ludzie chcą Ci pomóc a Ty wrzucasz zbędne zdjęcia i filmiki. Zaprazentuj swoje auto w dziale nasze auta (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś) a tutaj zostańmy przy kwestii silnikowej!
Napisz konkretnie jaką głowicę chcesz założyć do swojego auta bo w crxach były różne silniki i nikt nie zgadnie o czym myślisz.
Wroński - 2008-12-07, 21:31
" />i co to ma byc ?
chcesz zasiegnac porad czy chwalic sie niewiadomo czym
tak a propo bardzo wolno ci idzie do tej 100
12-13 s :o0
tak jak kolega wyzej napisal na takie rzeczy jest odpowiedni dzial
peroni - 2008-12-07, 21:37
" />sory za ot ale seryjne d13 lepiej jedzie
grzesiek84 - 2008-12-07, 21:39
" />
Mike - 2008-12-07, 21:58
" />krótka piłka:
1. napisz jakie oznaczenie ma silnik z którego chcesz zakładać głowicę.
2. każde swapowanie głowicy z crxa do Twojego silnika mija się z celem bo:
-jeżeli to sohc to jest to to samo co masz ty
-jeżeli dohc non vtec to bardzo dużo roboty, a efekt oprócz widoku dwóch wałków pod maską jest mizerny
-jeżeli to dohc vtec to już chyba jest wręcz nierealne założenie głowicy b16 na blok d16 sohc
sorry, ale i tak chyba nie kapujesz co tu do Ciebie piszemy, bo bladego pojęcia nie masz o tych silnikach, także powodzenia w modyfikacjach
krzysiu134 - 2008-12-08, 07:37
" />cyt:
-jeżeli dohc non vtec to bardzo dużo roboty, a efekt oprócz widoku dwóch wałków pod maską jest mizerny
Mam pytanie jechałeś na takim swapie albo zrobiłeś ?? Jak NIE to dlaczego tak piszesz że efekt mizerny .Jak taki swap jest dobrze zrobiony to wtedy masz zwykłe D16Z5 .Zgodze się z tobą ze roboty dużo jest to opłacalne podczas remontu całego silnika , dodatkowy koszt to tylko kompletna głowica i komp. Przyrost mocy jest znaczny i napewno bardziej opłacalny niż kolektory z ebaja . Takie jest moje zdanie .zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
maksiu1818 - 2008-11-26, 22:34
" />Witam, chciałbym włożyć sobie głowicę z crx do swojej hani D16Z2. W związku z czym mam szereg pytań.
1. Ile mają ząbków na kole rozrządu w crx i civcicu,
2. czy przy zmianie głowicy musze wymieniać komputer?
Jutro podeślę zdjęcia jak mój silniczek teraz wygląda, napewno się osoba znajdzie która przerabiała i wie o co chodzi. Pozdr
dsgner - 2008-11-26, 22:39
" />a ten rex to co mial pod maska 2 walki?
tecno - 2008-11-26, 23:04
" />dohc i sohc ma inaczej rozmiesczone kanaly wodne. trzeba zrobic korekte uszczelki pod glowica co moim osobistym zdaniem jest bez sensu. liczbe zebow musisz zgrac z rolka napedzajaca pasek zebaty. pamietaj ze musisz zmienic kolektor ssacy i aparat zaplonowy. na komputerze pm6 odpali i bedzie chodzil bez problemu.
maksiu1818 - 2008-11-27, 15:28
" />A o to jak mój silniczek wygląda teraz, myślę że za niedługo pojawi sie Vtec z crx.
A dlaczego muszę zmienić kolektor ssący??? Nie będzie pasował. Aparat zapłonowy wiem że trzeba wymienić ale nic nie wiedziałem o kolektorze. Macie jakieś jeszcze uwagi.
Tu jest link do filmiku mojej perełki, posłuchajcie:
http://pl.youtube.com/watch?v=LqVzQjdUPok
dsgner - 2008-11-27, 17:30
" />jezeli do tego to jest B16 to nie podejdzie wcale, nie mozesz zeswapowac calosci?
maksiu1818 - 2008-12-07, 21:05
" />http://pl.youtube.com/watch?v=gDNDupfQNUU
tu jest filmik jak idzie, sorry za jakość dzwięku ale aparat słaby.
Randal - 2008-12-07, 21:13
" />Ludzie chcą Ci pomóc a Ty wrzucasz zbędne zdjęcia i filmiki. Zaprazentuj swoje auto w dziale nasze auta (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś) a tutaj zostańmy przy kwestii silnikowej!
Napisz konkretnie jaką głowicę chcesz założyć do swojego auta bo w crxach były różne silniki i nikt nie zgadnie o czym myślisz.
Wroński - 2008-12-07, 21:31
" />i co to ma byc ?
chcesz zasiegnac porad czy chwalic sie niewiadomo czym
tak a propo bardzo wolno ci idzie do tej 100
12-13 s :o0
tak jak kolega wyzej napisal na takie rzeczy jest odpowiedni dzial
peroni - 2008-12-07, 21:37
" />sory za ot ale seryjne d13 lepiej jedzie
grzesiek84 - 2008-12-07, 21:39
" />
Mike - 2008-12-07, 21:58
" />krótka piłka:
1. napisz jakie oznaczenie ma silnik z którego chcesz zakładać głowicę.
2. każde swapowanie głowicy z crxa do Twojego silnika mija się z celem bo:
-jeżeli to sohc to jest to to samo co masz ty
-jeżeli dohc non vtec to bardzo dużo roboty, a efekt oprócz widoku dwóch wałków pod maską jest mizerny
-jeżeli to dohc vtec to już chyba jest wręcz nierealne założenie głowicy b16 na blok d16 sohc
sorry, ale i tak chyba nie kapujesz co tu do Ciebie piszemy, bo bladego pojęcia nie masz o tych silnikach, także powodzenia w modyfikacjach
krzysiu134 - 2008-12-08, 07:37
" />cyt:
-jeżeli dohc non vtec to bardzo dużo roboty, a efekt oprócz widoku dwóch wałków pod maską jest mizerny
Mam pytanie jechałeś na takim swapie albo zrobiłeś ?? Jak NIE to dlaczego tak piszesz że efekt mizerny .Jak taki swap jest dobrze zrobiony to wtedy masz zwykłe D16Z5 .Zgodze się z tobą ze roboty dużo jest to opłacalne podczas remontu całego silnika , dodatkowy koszt to tylko kompletna głowica i komp. Przyrost mocy jest znaczny i napewno bardziej opłacalny niż kolektory z ebaja . Takie jest moje zdanie .