swap tarcz na tył z ed7 do ed6
zayonnc - 2006-11-05, 15:47
" />Wiem, że gdzieś coś było na ten temat ale nie mogłem znaleźć więc założyłem ten temat.
Zastanawiałem się ostatnio nad tarczami z tyłu bo niestety ed6 ma bębny i ciekawy jestem co trzeba do tego mieć? Czy wszystko trzeba przełożyć z ed7? Czy np. amorki, sprężyny, wahacze mogą zostać z ed6? Trochę by mi było szkoda się rozstawać z tym co mam bo jest w niezłym stanie a tarcze z tyłu też są mile widziane. Domyślam się, że jeszcze trzeba coś dłubać w przewodach hamulcowych ale nie wiem co bo w ogóle się na tym nie znam a miło by było być na wszystko gotowym.
Także jak ktoś się orientuje co i jak to proszę o info najlepiej też jakieś fotki (nawet ze schematów).
Pozdrawiam
BTW czy jest jakaś możliwość sprawdzenia jaki się ma płyn hamulcowy? Tzn czy dot 3 czy dot 4? Bo czeka mnie wymiana a słyszałem, że jak się nie wie to lepiej lać dot 3, dlatego wolałbym wiedzieć bo może mam dot4
stealth - 2006-11-05, 16:43
" />
zayonnc - 2006-11-05, 16:49
" />Dobrze wiedzieć. Będę wymieniać. Tak mi w ASO zalecili na przeglądzie Tylko słyszałem, że jak był dot 3 a teraz zaleję dot 4 to może mi się układ rozszczelnić dlatego się o te płyny pytałem.
Pozdr
stealth - 2006-11-05, 17:07
" />Jak wymieniasz cały płyn, to wymieniaj na taki, jaki zaleca Honda do Twojego modelu. Jest napisane w instrukcji i pewnie gdzieś na zbiorniczku.
zayonnc - 2006-11-05, 17:31
" />Z instrukcji wynika, że w civicach 4g powinno się lać dot 3 więc też powinieneś lać dot 3, a jak widać masz dot 4 i jest ok także wiesz instrukcje jedno a praktyka co innego...
Zresztą to jest najmniejszy problem, głównie chodzi mi o przekładkę bębnów na tarcze także dalej czekam na info w tej sprawie.
Pozdr
Brama - 2006-11-05, 17:52
" />wymieniasz cały wachacz wzdłużny i tylko końcówke przewodu miedzianego. Reszta zostaje.
Brama - 2006-11-05, 17:55
" />chociaz z drugiej strony to szybik chyba wymienial całość wiec nie jestem teraz pewien http://www.civic4g.pl/forum/files/8_160.jpg
http://www.civic4g.pl/forum/files/7_206.jpg
stealth - 2006-11-05, 19:27
" />Ja mam napisane na zbiorniczku z płynem dot3/4 i mam 4 dolane ostatnio. Ja bym się jednak trzymał tego co masz u siebie, bo hamulce to jednak zbyt poważna sprawa, żeby coś sobie w nich zepsuć, a wlanie innego płynu przecież w niczym żadnych osiągów nie poprawi:)
zayonnc - 2006-11-05, 21:48
" />
stealth - 2006-11-05, 22:39
" />
zayonnc - 2006-11-05, 22:42
" />
Szybik - 2006-11-05, 23:09
" />Wyrocznia mówi:
Wymieniasz wachacz wzdłużny, linkę hamulca ręcznego i dolne wachacze poprzeczne (do nich można przykręcić stabilizator z ED7, którego w ED6 nie ma). Reszta może zostać oryginalna.
Ot i cała filozofia.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
zayonnc - 2006-11-05, 15:47
" />Wiem, że gdzieś coś było na ten temat ale nie mogłem znaleźć więc założyłem ten temat.
Zastanawiałem się ostatnio nad tarczami z tyłu bo niestety ed6 ma bębny i ciekawy jestem co trzeba do tego mieć? Czy wszystko trzeba przełożyć z ed7? Czy np. amorki, sprężyny, wahacze mogą zostać z ed6? Trochę by mi było szkoda się rozstawać z tym co mam bo jest w niezłym stanie a tarcze z tyłu też są mile widziane. Domyślam się, że jeszcze trzeba coś dłubać w przewodach hamulcowych ale nie wiem co bo w ogóle się na tym nie znam a miło by było być na wszystko gotowym.
Także jak ktoś się orientuje co i jak to proszę o info najlepiej też jakieś fotki (nawet ze schematów).
Pozdrawiam
BTW czy jest jakaś możliwość sprawdzenia jaki się ma płyn hamulcowy? Tzn czy dot 3 czy dot 4? Bo czeka mnie wymiana a słyszałem, że jak się nie wie to lepiej lać dot 3, dlatego wolałbym wiedzieć bo może mam dot4
stealth - 2006-11-05, 16:43
" />
zayonnc - 2006-11-05, 16:49
" />Dobrze wiedzieć. Będę wymieniać. Tak mi w ASO zalecili na przeglądzie Tylko słyszałem, że jak był dot 3 a teraz zaleję dot 4 to może mi się układ rozszczelnić dlatego się o te płyny pytałem.
Pozdr
stealth - 2006-11-05, 17:07
" />Jak wymieniasz cały płyn, to wymieniaj na taki, jaki zaleca Honda do Twojego modelu. Jest napisane w instrukcji i pewnie gdzieś na zbiorniczku.
zayonnc - 2006-11-05, 17:31
" />Z instrukcji wynika, że w civicach 4g powinno się lać dot 3 więc też powinieneś lać dot 3, a jak widać masz dot 4 i jest ok także wiesz instrukcje jedno a praktyka co innego...
Zresztą to jest najmniejszy problem, głównie chodzi mi o przekładkę bębnów na tarcze także dalej czekam na info w tej sprawie.
Pozdr
Brama - 2006-11-05, 17:52
" />wymieniasz cały wachacz wzdłużny i tylko końcówke przewodu miedzianego. Reszta zostaje.
Brama - 2006-11-05, 17:55
" />chociaz z drugiej strony to szybik chyba wymienial całość wiec nie jestem teraz pewien http://www.civic4g.pl/forum/files/8_160.jpg
http://www.civic4g.pl/forum/files/7_206.jpg
stealth - 2006-11-05, 19:27
" />Ja mam napisane na zbiorniczku z płynem dot3/4 i mam 4 dolane ostatnio. Ja bym się jednak trzymał tego co masz u siebie, bo hamulce to jednak zbyt poważna sprawa, żeby coś sobie w nich zepsuć, a wlanie innego płynu przecież w niczym żadnych osiągów nie poprawi:)
zayonnc - 2006-11-05, 21:48
" />
stealth - 2006-11-05, 22:39
" />
zayonnc - 2006-11-05, 22:42
" />
Szybik - 2006-11-05, 23:09
" />Wyrocznia mówi:
Wymieniasz wachacz wzdłużny, linkę hamulca ręcznego i dolne wachacze poprzeczne (do nich można przykręcić stabilizator z ED7, którego w ED6 nie ma). Reszta może zostać oryginalna.
Ot i cała filozofia.