Swap w ec8
Brama - 2007-04-19, 21:06
" />jak od strony technicznej wygląda wsadzenie d15b2 i d16z2 do EC8 ?? jak ktos to ogarnia konkretnie to prosze o liste stuffu potrzbnego od dawcy i opis rzeźby
Proti - 2007-04-19, 22:05
" />silnik wiązka bak pompa komp czesc wiązki w srodku plus zegary z obrotkiem wiecej grzechow nie pamietam, aha wychodza jakies pierdolu jak map sensory itp wiec przyda sie duzo pierdul
grajos - 2007-04-20, 07:08
" />najlepiej miec cale EC8 i rozwalone ED6/7 w bok lub lub w tylek oby silnik byl caly i przekladac graty
Szybik - 2007-04-20, 08:37
" />Jednym słowem - odpuść sobie. Rzeźby dużo, a efekty będą takie sobie.
Pozdrawiam
Brama - 2007-04-20, 12:32
" />oczekiwałem słowa pociechy od szybika spoko. To tylko teoretyczne gdybanie
Talib - 2007-04-20, 14:27
" />D15b2 bym sobie odpuścił ( koszt podobny, a różnica spora ) A co do przełożenia, przy pomyślnych wiatrach można to zrobić w 1 dzień Potrzebne by była najlepiej cała elektryka od z2 , silnik itd to wiadomo, bak, skrzynie można zostawić.
zayonnc - 2007-04-20, 16:03
" />Lepiej to będzie albo ed6 kupić i swapować d16 albo od razu ed7 kupić. Z gaźnikami to już wg mnie za dużo walki aby to się opłacało - poza tym ec mają chyba mniejsze tarcze z przodu? A to już trochę lipa...
Pozdr
grajos - 2007-04-20, 16:20
" />EC maja zwykle tarcze o ile sie nie myle,a ED wentylowane. Brama kup se ED6 i wstaw wielopunkta
Konik - 2007-04-20, 16:21
" />sprzedać ec8 i kupić jakieś ed7 (albo ee9, vide Arszenik)
najtaniej, najprościej
zayonnc - 2007-04-20, 16:24
" />
rider - 2007-04-20, 18:45
" />sprzedaj i kup ed7 nawet za kosmiczną kase bez stresu i będzie git faktem jest że większość mocniejszych to trupy zajechane i zaniedbane
demo - 2007-04-20, 19:49
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Brama - 2007-04-19, 21:06
" />jak od strony technicznej wygląda wsadzenie d15b2 i d16z2 do EC8 ?? jak ktos to ogarnia konkretnie to prosze o liste stuffu potrzbnego od dawcy i opis rzeźby
Proti - 2007-04-19, 22:05
" />silnik wiązka bak pompa komp czesc wiązki w srodku plus zegary z obrotkiem wiecej grzechow nie pamietam, aha wychodza jakies pierdolu jak map sensory itp wiec przyda sie duzo pierdul
grajos - 2007-04-20, 07:08
" />najlepiej miec cale EC8 i rozwalone ED6/7 w bok lub lub w tylek oby silnik byl caly i przekladac graty
Szybik - 2007-04-20, 08:37
" />Jednym słowem - odpuść sobie. Rzeźby dużo, a efekty będą takie sobie.
Pozdrawiam
Brama - 2007-04-20, 12:32
" />oczekiwałem słowa pociechy od szybika spoko. To tylko teoretyczne gdybanie
Talib - 2007-04-20, 14:27
" />D15b2 bym sobie odpuścił ( koszt podobny, a różnica spora ) A co do przełożenia, przy pomyślnych wiatrach można to zrobić w 1 dzień Potrzebne by była najlepiej cała elektryka od z2 , silnik itd to wiadomo, bak, skrzynie można zostawić.
zayonnc - 2007-04-20, 16:03
" />Lepiej to będzie albo ed6 kupić i swapować d16 albo od razu ed7 kupić. Z gaźnikami to już wg mnie za dużo walki aby to się opłacało - poza tym ec mają chyba mniejsze tarcze z przodu? A to już trochę lipa...
Pozdr
grajos - 2007-04-20, 16:20
" />EC maja zwykle tarcze o ile sie nie myle,a ED wentylowane. Brama kup se ED6 i wstaw wielopunkta
Konik - 2007-04-20, 16:21
" />sprzedać ec8 i kupić jakieś ed7 (albo ee9, vide Arszenik)
najtaniej, najprościej
zayonnc - 2007-04-20, 16:24
" />
rider - 2007-04-20, 18:45
" />sprzedaj i kup ed7 nawet za kosmiczną kase bez stresu i będzie git faktem jest że większość mocniejszych to trupy zajechane i zaniedbane
demo - 2007-04-20, 19:49
" />